2815
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

Gonzo kille
107 Inlägg
11 september 2008
Nu är bilen besiktigad igen, iofs med kassa avgas värden denna gång också, men får ju iaf köra en månad till, så blir det något i helgen så dyker jag nog upp smile

475 Inlägg
11 september 2008
captain-morgan skrev:
Nu är bilen besiktigad igen, iofs med kassa avgas värden denna gång också, men får ju iaf köra en månad till, så blir det något i helgen så dyker jag nog upp smile

sätt på eng plåtar... funkar hur bra som helst =0)

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

Gonzo kille
107 Inlägg
11 september 2008
attackhamster skrev:
captain-morgan skrev:

sätt på eng plåtar... funkar hur bra som helst =0)

Frågan är bara hur jobbigt det blir med försäkringsbolaget om det skulle smälla. hmm 
Nu får jag köra en månad, och sen ställer jag in för vintern ändå. Sen blir det ny besiktning nästa år, och dom problemen får man ta då smile

836 Inlägg
11 september 2008
Lättaste lösningen till ert problem e en lång gummi matta med spik i som läggs ut big_smile kommer dom o sladdar så lär dom bara göra det en gång i alla fall big_smilebig_smile och veeeeem vet vem som la ut mattan tongue

Med.lem
3 759 Inlägg
11 september 2008
kenny_crx skrev:
Lättaste lösningen till ert problem e en lång gummi matta med spik i som läggs ut big_smile kommer dom o sladdar så lär dom bara göra det en gång i alla fall big_smilebig_smile och veeeeem vet vem som la ut mattan tongue

Det lät ju som en jättebra idé
roll

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

836 Inlägg
11 september 2008
ja förstår inte folk sunt förnuft då får man göra så att dom förstår att man inte accepterar deras beteende big_smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
11 september 2008
kenny_crx skrev:
ja förstår inte folk sunt förnuft då får man göra så att dom förstår att man inte accepterar deras beteende big_smile

Så för att visa folk som beter sig som idioter vid mässan skall man överträffa dem med att visa att man är en större idiot och sätta ut en spikmatta så folk får en/ännu mer okontrollerad/e sladd/ar?
Låter som en toppen idé du... :S

836 Inlägg
11 september 2008
haha exakt...skämt ide men men big_smile skulle bli anmälningar och allt naturligtvis...

3 390 Inlägg
11 september 2008
kenny_crx skrev:

Och dom som åker på samma ställe utan att sladda ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Med.lem
3 759 Inlägg
11 september 2008
kenny_crx skrev:
haha exakt...skämt ide men men big_smile skulle bli anmälningar och allt naturligtvis...

Skulle bli mer än anmälningar...

836 Inlägg
11 september 2008
Mr_EmCom skrev:
kenny_crx skrev:

Klart det kan bli det!!! om det går riktigt fel så kan det säkert bli mordförsök med...men som sagt SKÄÄÄÄÄÄÄMT!!! men kanske för allvarligt ämne att skämta om big_smile

3 390 Inlägg
11 september 2008
Tänk på att oss du snackar med ingår i "gnäll bältet" wink

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

836 Inlägg
11 september 2008
hahhaha ja själv e jag skåning så att tongue men hoppas i alla fall att problemet kommer lösas för er...kan inte vara kul att ha massa folk leka tokyo drift runt era bilar...hade jag vatt där hade jag nog jagat dom me fälgkorset hehe

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
11 september 2008
kenny_crx skrev:
Mr_EmCom skrev:
kenny_crx skrev:

Klart det kan bli det!!! om det går riktigt fel så kan det säkert bli mordförsök med...men som sagt SKÄÄÄÄÄÄÄMT!!! men kanske för allvarligt ämne att skämta om big_smile

Helt seriöst så tror jag inte det hjälper, även om så någon krockade och dog så skulle det fortfarande finnas folk som skulle sladda runt och härja vid mässan.

Att skriva här på forumet hjälper inte heller, det kommer tyvär inte leda till några förändringar. Folk tjatar om att ha träffar och verkar som helt totalt oförstående när man säger att så som folk beter sig så finns det inget intresse ifrån företag att låna ut mark.
Att sedan försöka få folk att inte skräpa ner är näst intill omöjligt, trots att en papperskorg kanske står max fem meter ifrån så är det uppenbarligen en övermäktig uppgift att slänga skräpet där.
Folk undrar varför vi bilfolk begås med så dåligt rykte, ta ett djupt andetag och titta er omkring nästa gång ni är ute vid mässan, är det inte en massa sladdande bilar så är det just den otroliga mängden med skräp som ligger efter dem bilar som åker. Ni märker säkert att jag betonar detta extra noga, men svinandet är så mycket mer än bara bilar som sladdar.
Jag tycker alla bör tänka över deras handlingar och vad det kan ha för konsekvenser för framtida motorintresse.

Vi är många som sköter oss utomordentligt, men tyvär är det inte vi som syns - varken på mässan eller i media.
Senast redigerat av J-P-R (11 september 2008)

836 Inlägg
11 september 2008
J-P-R skrev:
kenny_crx skrev:
Mr_EmCom skrev:

Helt seriöst så tror jag inte det hjälper, även om så någon krockade och dog så skulle det fortfarande finnas folk som skulle sladda runt och härja vid mässan.

Att skriva här på forumet hjälper inte heller, det kommer tyvär inte leda till några förändringar. Folk tjatar om att ha träffar och verkar som helt totalt oförstående när man säger att så som folk beter sig så finns det inget intresse ifrån företag att låna ut mark.
Att sedan försöka få folk att inte skräpa ner är näst intill omöjligt, trots att en papperskorg kanske står max fem meter ifrån så är det uppenbarligen en övermäktig uppgift att slänga skräpet där.
Folk undrar varför vi bilfolk begås med så dåligt rykte, ta ett djupt andetag och titta er omkring nästa gång ni är ute vid mässan, är det inte en massa sladdande bilar så är det just den otroliga mängden med skräp som ligger efter dem bilar som åker. Ni märker säkert att jag betonar detta extra noga, men svinandet är så mycket mer än bara bilar som sladdar.
Jag tycker alla bör tänka över deras handlingar och vad det kan ha för konsekvenser för framtida motorintresse.

Vi är många som sköter oss utomordentligt, men tyvär är det inte vi som syns - varken på mässan eller i media.

Ta med nån extra bil som inte e värd allt för mycket och blockera med? något måste jy kunna göras liksom!

FREAK !
250 Inlägg
11 september 2008
det har vi redan gjort och det gas resultat tänker ställa min häck i vägen imorrn

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

836 Inlägg
11 september 2008
ja man tycker om ni blockerar typ infarten me nån bil så måste ni ändå vara ostörda tycker man smile vem vet dom kanske bygger en ramp och hoppar över me sina bilar..verkar jy inte vara riktigt vettiga folk som håller på där precis tonguebig_smile

Med.lem
3 759 Inlägg
11 september 2008
kenny_crx skrev:
ja man tycker om ni blockerar typ infarten me nån bil så måste ni ändå vara ostörda tycker man smile vem vet dom kanske bygger en ramp och hoppar över me sina bilar..verkar jy inte vara riktigt vettiga folk som håller på där precis tonguebig_smile

Bara en massa trianglar

836 Inlägg
11 september 2008
Mr_EmCom skrev:
kenny_crx skrev:

Bara en massa trianglar

Ja exakt! måste vara perfekt ju!

Med.lem
3 759 Inlägg
11 september 2008
kenny_crx skrev:
Mr_EmCom skrev:
kenny_crx skrev:

Bara en massa trianglar

Ja exakt! måste vara perfekt ju!

Ja jag syftade på sånna här trianglar
http://community.wheelsmagazine.se/project_photos/normal/4e204a1ff94b5e9f12a1d2c9a6e23ac1.jpg
Senast redigerat av Mr_EmCom (11 september 2008)

Sök