2808
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

296 Inlägg
9 oktober 2008
WeDo skrev:
Vilket parkeringshus har ni i tankarna då ?

Mitt vinteråk... Ser ni så blinka smile

http://www1.garaget.org/archive/29/2800 … 046981.jpg

Jag tänkte i alla fall på Oscariagaraget som trots att det är över ett år gammalt knappt används av folk.

WeDo, måste säga att jag inte förstår ditt val av vinterbil, för mig hade det varit självklart med Audin på sommaren och förpassa SAABen till vinterbil wink

3 390 Inlägg
9 oktober 2008
taway skrev:
WeDo skrev:

Jag tänkte i alla fall på Oscariagaraget som trots att det är över ett år gammalt knappt används av folk.

WeDo, måste säga att jag inte förstår ditt val av vinterbil, för mig hade det varit självklart med Audin på sommaren och förpassa SAABen till vinterbil wink

Quattro.... big_smile

Men är inte parkeringshusen öppna under vissa tider ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

563 Inlägg
9 oktober 2008
jo, dom brukar ha öppet till 23,00 sen kommer parkeringsbolaget och stänger grinden/porten. Men nått garage lär ju ha öppet 24/7 ?

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

296 Inlägg
9 oktober 2008
WeDo skrev:
taway skrev:
WeDo skrev:

Quattro.... big_smile

Men är inte parkeringshusen öppna under vissa tider ?

Förvisso men den är enligt mig grymt mycket snyggare. Ta ingen kantsten med fälgarna bara! smile

DDESIGN skrev:
jo, dom brukar ha öppet till 23,00 sen kommer parkeringsbolaget och stänger grinden/porten. Men nått garage lär ju ha öppet 24/7 ?

Ok, men då får vi väl köra typ 20-23 i värsta fall då? smile
Senast redigerat av taway (9 oktober 2008)

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
9 oktober 2008
taway skrev:
WeDo skrev:

Kan avråda från detta.
Vi var nere och tog foton i det garaget, och hann vi stå där ca 10min innan väktare kom och skickade ut oss. sad
De vill inte ha folk nere i garaget utan man får bara parkera bilen och sen gå därifrån...

Jag kände inte för att diskutera med securitas, men om någon har bra argument förberedda kanske det kan gå...

296 Inlägg
9 oktober 2008
sirmiro skrev:
Kan avråda från detta.
Vi var nere och tog foton i det garaget, och hann vi stå där ca 10min innan väktare kom och skickade ut oss. sad
De vill inte ha folk nere i garaget utan man får bara parkera bilen och sen gå därifrån...

Jag kände inte för att diskutera med securitas, men om någon har bra argument förberedda kanske det kan gå...

Ok synd, då får vi väl tänka om...
Senast redigerat av taway (9 oktober 2008)

3 390 Inlägg
9 oktober 2008
Ingen som har en gammal lagerlokal eller nått sånt tjosan ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

563 Inlägg
9 oktober 2008
jahopp.. det måste ju finnas nån gammal lokal. Eller parkeringsgarage.. Men om man betalar p-avgift måste man väl få stå där och prata? Det kan väl knappast vara någon lag/regel att parkera-betala-gå därifrån fort?

DDESIGN - Din motorsportbutik på nätet

296 Inlägg
9 oktober 2008
DDESIGN skrev:
Men om man betalar p-avgift måste man väl få stå där och prata? Det kan väl knappast vara någon lag/regel att parkera-betala-gå därifrån fort?

Precis min tanke smile

Kanon..
1 473 Inlägg
9 oktober 2008
sirmiro skrev:
taway skrev:
WeDo skrev:

Kan avråda från detta.

Sa vi till om det?
Antingen va det nåt annat väktarbolag eller så var det en tillfällighet.

Ja det ska väl inte stå folk o hänga i parkeringsgaragen direkt men sålänge ni inte ställer till så kommer det nog inte sägas till så ofta.

Unknown_Orebro
9 oktober 2008
DDESIGN skrev:
jahopp.. det måste ju finnas nån gammal lokal. Eller parkeringsgarage.. Men om man betalar p-avgift måste man väl få stå där och prata? Det kan väl knappast vara någon lag/regel att parkera-betala-gå därifrån fort?

Vi kan ju börja mötas ute i ditt garage där finns det ju plats, hehe.
Nej skämt o sido någonstans måste det ju finnas plats eller så får man väll stå ute och frysa sina heliga!

Kanon..
1 473 Inlägg
9 oktober 2008
SchumiSRM skrev:
leksak skrev:
sirmiro skrev:

Kan avråda från detta.

Sa vi till om det?
Antingen va det nåt annat väktarbolag eller så var det en tillfällighet.

Ja det ska väl inte stå folk o hänga i parkeringsgaragen direkt men sålänge ni inte ställer till så kommer det nog inte sägas till så ofta.

Ja inte fick vi vara kvar inte i alla fall, det var bara att packa ihop kameror och stativ och dra.Tråkigt men sant i ett så gott som öde p-hus sad

åh fan, vilken bil va de som skickade bort er då?
Ska höra med han vad som gäller, om det bara var en ren tillfällighet i brist på annat eller va de var.

FREAK !
250 Inlägg
9 oktober 2008
det va ingen tillfällighet jag har kört rc drifting där nere och fått flertalet utskällningar

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

296 Inlägg
9 oktober 2008
nicx skrev:
det va ingen tillfällighet jag har kört rc drifting där nere och fått flertalet utskällningar

Drifting med RC-bil gör väl ingen skada. Annat är det ju med en vanlig bil...

Hittar vi inget ställe så får vi nog känna oss besegrade för i år?

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
9 oktober 2008
taway skrev:
nicx skrev:

Drifting med RC-bil gör väl ingen skada. Annat är det ju med en vanlig bil...

Hittar vi inget ställe så får vi nog känna oss besegrade för i år?

Vi hade en person med som inte förstod det där att ta det lugnt riktigt. När golvet är glatt kan man alltid burna. sad
Troligen ljudet av det som fick folk i närheten att reagera, för om jag förstod rätt var bilen inringd...

neckwomen_88
9 oktober 2008
äasch, besegrade?  det går ju alltid att samlas i nåns garage och snacka lite skit, om inte annat kan man ju kolla på lite film och snacka skit i nåns lägenhet!    smile

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
9 oktober 2008
neckwomen_88 skrev:
äasch, besegrade?  det går ju alltid att samlas i nåns garage och snacka lite skit, om inte annat kan man ju kolla på lite film och snacka skit i nåns lägenhet!    smile

Bra då har vi bestämt det, allihop samlas imorn hos neckwoman_88 och glor på film ! big_smile

neckwomen_88
10 oktober 2008
haha, vafan!

nån som ska ut och åka imorn?

Lastbilchaufför
53 Inlägg
10 oktober 2008
Wedo visst står din audi på norr ?

Lastbilchaufför
53 Inlägg
10 oktober 2008
neckwoman_88 klart man skaut wink hehe