Jag tänkte i alla fall på Oscariagaraget som trots att det är över ett år gammalt knappt används av folk.
WeDo, måste säga att jag inte förstår ditt val av vinterbil, för mig hade det varit självklart med Audin på sommaren och förpassa SAABen till vinterbil
Jag tänkte i alla fall på Oscariagaraget som trots att det är över ett år gammalt knappt används av folk.
WeDo, måste säga att jag inte förstår ditt val av vinterbil, för mig hade det varit självklart med Audin på sommaren och förpassa SAABen till vinterbil
Quattro....
Men är inte parkeringshusen öppna under vissa tider ?
Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Quattro....
Men är inte parkeringshusen öppna under vissa tider ?
Förvisso men den är enligt mig grymt mycket snyggare. Ta ingen kantsten med fälgarna bara!
DDESIGN skrev:
jo, dom brukar ha öppet till 23,00 sen kommer parkeringsbolaget och stänger grinden/porten. Men nått garage lär ju ha öppet 24/7 ?
Ok, men då får vi väl köra typ 20-23 i värsta fall då?
Kan avråda från detta. Vi var nere och tog foton i det garaget, och hann vi stå där ca 10min innan väktare kom och skickade ut oss. De vill inte ha folk nere i garaget utan man får bara parkera bilen och sen gå därifrån...
Jag kände inte för att diskutera med securitas, men om någon har bra argument förberedda kanske det kan gå...
Kan avråda från detta. Vi var nere och tog foton i det garaget, och hann vi stå där ca 10min innan väktare kom och skickade ut oss. De vill inte ha folk nere i garaget utan man får bara parkera bilen och sen gå därifrån...
Jag kände inte för att diskutera med securitas, men om någon har bra argument förberedda kanske det kan gå...
jahopp.. det måste ju finnas nån gammal lokal. Eller parkeringsgarage.. Men om man betalar p-avgift måste man väl få stå där och prata? Det kan väl knappast vara någon lag/regel att parkera-betala-gå därifrån fort?
Sa vi till om det? Antingen va det nåt annat väktarbolag eller så var det en tillfällighet.
Ja det ska väl inte stå folk o hänga i parkeringsgaragen direkt men sålänge ni inte ställer till så kommer det nog inte sägas till så ofta.
jahopp.. det måste ju finnas nån gammal lokal. Eller parkeringsgarage.. Men om man betalar p-avgift måste man väl få stå där och prata? Det kan väl knappast vara någon lag/regel att parkera-betala-gå därifrån fort?
Vi kan ju börja mötas ute i ditt garage där finns det ju plats, hehe. Nej skämt o sido någonstans måste det ju finnas plats eller så får man väll stå ute och frysa sina heliga!
Sa vi till om det? Antingen va det nåt annat väktarbolag eller så var det en tillfällighet.
Ja det ska väl inte stå folk o hänga i parkeringsgaragen direkt men sålänge ni inte ställer till så kommer det nog inte sägas till så ofta.
Ja inte fick vi vara kvar inte i alla fall, det var bara att packa ihop kameror och stativ och dra.Tråkigt men sant i ett så gott som öde p-hus
åh fan, vilken bil va de som skickade bort er då? Ska höra med han vad som gäller, om det bara var en ren tillfällighet i brist på annat eller va de var.
det va ingen tillfällighet jag har kört rc drifting där nere och fått flertalet utskällningar
Drifting med RC-bil gör väl ingen skada. Annat är det ju med en vanlig bil...
Hittar vi inget ställe så får vi nog känna oss besegrade för i år?
Vi hade en person med som inte förstod det där att ta det lugnt riktigt. När golvet är glatt kan man alltid burna. Troligen ljudet av det som fick folk i närheten att reagera, för om jag förstod rätt var bilen inringd...
äasch, besegrade? det går ju alltid att samlas i nåns garage och snacka lite skit, om inte annat kan man ju kolla på lite film och snacka skit i nåns lägenhet!
äasch, besegrade? det går ju alltid att samlas i nåns garage och snacka lite skit, om inte annat kan man ju kolla på lite film och snacka skit i nåns lägenhet!
Bra då har vi bestämt det, allihop samlas imorn hos neckwoman_88 och glor på film !