2669
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

172 Inlägg
7 november 2008
blir lungan ikväll alltså. kallt och regningt. blir och sitta framför brasan:D

Utför flockning kontakt: stromae@gmail.com lr 070-5333936

"Unloaded"
1 557 Inlägg
7 november 2008
Fizzer skrev:
äre nå halt i stan?

För mig är det halt överallt just nu, speciellt när det blir lägre temperaturer, då blir det extra halkigt. Eller roligt. Tolkningsfråga big_smile Men regn vill jag ju inte ha, så kanske skippar åkturen på stan idag. Får se om någon timme eller så.

"When innovation meets passion!"

4 586 Inlägg
8 november 2008
har inte varit inne i örebro på flera veckor nu har fullt upp i garaget bilen ska bli klar säkert fler som fixar lite

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
9 november 2008
Händer det något i Örebro den 28e?? Tänkte om man skulle glida ner en sistagång och kika lite innan man börjar slipa ner bilen och ställer av den 1 dec.

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Unknown_Orebro
13 november 2008
Tja tänkte bara säga att jag kommer att åka upp till Mässan imorgon Fredag med nya dekaler så är det någon som vill köpa ett par eller lägga en beställning på tröjor kom upp och snacka med mig!

Mvh Woody

Meister
6 763 Inlägg
13 november 2008
Woodpecker skrev:
Tja tänkte bara säga att jag kommer att åka upp till Mässan imorgon Fredag med nya dekaler så är det någon som vill köpa ett par eller lägga en beställning på tröjor kom upp och snacka med mig!

Mvh Woody

Vad är de för dekaler du har?

Unknown_Orebro
14 november 2008
camaro67 skrev:
Woodpecker skrev:

Mvh Woody

Det är dekaler till Unknown Örebro en lite större 60*5cm och en mindre 20*5cm samt att vi har Hoodtröjor med tryck på vänster arm samt på ryggen, men dem har du nog sett!

Meister
6 763 Inlägg
14 november 2008
Woodpecker skrev:
camaro67 skrev:
Woodpecker skrev:

Mvh Woody

Det är dekaler till Unknown Örebro en lite större 60*5cm och en mindre 20*5cm samt att vi har Hoodtröjor med tryck på vänster arm samt på ryggen, men dem har du nog sett!

Okej. De va inget jag va intresserad av tyvärr sad

Unknown_Orebro
15 november 2008
Nej alla kan ju inte vara det!! Men det var iallafall inte så många som ville köpa men tycker det är underligt då alla kommer och frågar efter dekaler på jobbet men men dem kanske var upptagna igår.. vi ses där ute......

FREAK !
250 Inlägg
16 november 2008
vill tacka crx mannen för åkturen smile det uppskattades // niclas

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

4 586 Inlägg
16 november 2008
nicx skrev:

var där jag med bilen verkar gå gott med tanke på priset

42 Inlägg
17 november 2008
nån som vill köpa en japsdämpare i kolfiber? hör av er på pm..

3 390 Inlägg
17 november 2008
Använd köp & sälj tack... Nog med offtopic som vanligt här... Vet att jag tjatar men det måste bli en rejäl skärpning!

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

FREAK !
250 Inlägg
19 november 2008
nån som har nåra planer för helgen kanske fika eller nått ?

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

"Unloaded"
1 557 Inlägg
19 november 2008
Fika? Va? Nej ut och slira på sommarfälgarna blir det, som så många andra helger, och kul blir det. Ingen som vill göra en sällskap och nyttja det allra sista av sommardäcken? Jag kommer befinna mig på den vanliga breddgraden, also known as Mässan. Nej jag kommer inte burna eller dylikt på mässan och jag uppmuntrar det ej heller. Jag vet att OpelMTX vill tongue

"When innovation meets passion!"

475 Inlägg
19 november 2008
nicx skrev:

*harkel*   och inte ett tack till lilla mig ? sad

big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

615 Inlägg
19 november 2008
Nu jävlar äre snö och halt på vägarna big_smile
Sugna på att sladda? Kan bli kul film wink

Let's stance!

DO IT LOW STYLE
1 342 Inlägg
19 november 2008
Ja stackars dem som har sommardäck på tongue Fast det har varit läge för byte för länge sedan.

615 Inlägg
19 november 2008
J-P-R skrev:
Ja stackars dem som har sommardäck på tongue Fast det har varit läge för byte för länge sedan.

Japp, det är tur att man har vinterdäck smile

Let's stance!

Sök