3907
Sök

Angående: Örebro-Tråden, Träffar / m.m.

3 390 Inlägg
25 november 2008
Tråden är låst p.g.a alla varningar ang. offtopic. Kommer låsas upp närmare våren då alla träffar startar.

MVH
Mod

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

3 390 Inlägg
26 november 2008
Ok, vi låser upp här igen efter diskutioner fram och tillbaka.  Ni vet reglerna och jag hoppas efter detta att det ändå blir en liten ändring.

Det är synd bara att några inte förstår att detta är ett frivilligt "jobb" man har för att försöka få ordning på vissa saker i forumet. Jag sitter inte och låser trådar hit & dit för att det är kul eller att jävlas. Jag gör det för att det är det jag blivit tillsagd att göra. Har haft fullt upp med mail och PM av arga/irreterade medlemmar m.m sedan låsningen.

Jag har ej satt reglerna för hur forumet ska skötas eller vad som får diskuteras utan ser bara till att dom följs.

Så jag hoppas att allt ändå är lugnt och "no hard feelings" ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
26 november 2008
WeDo skrev:
Ok, vi låser upp här igen efter diskutioner fram och tillbaka.  Ni vet reglerna och jag hoppas efter detta att det ändå blir en liten ändring.

Det är synd bara att några inte förstår att detta är ett frivilligt "jobb" man har för att försöka få ordning på vissa saker i forumet. Jag sitter inte och låser trådar hit & dit för att det är kul eller att jävlas. Jag gör det för att det är det jag blivit tillsagd att göra. Har haft fullt upp med mail och PM av arga/irreterade medlemmar m.m sedan låsningen.

Jag har ej satt reglerna för hur forumet ska skötas eller vad som får diskuteras utan ser bara till att dom följs.

Så jag hoppas att allt ändå är lugnt och "no hard feelings" ?

Tackar.

Med.lem
3 759 Inlägg
26 november 2008
Så nu fortsätter planeringen runt "Banan vid bilprovningen" här?

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

FREAK !
250 Inlägg
27 november 2008
jag vill fika !!!  hmm eller sägs om vilnterbils träff ?

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
27 november 2008
Något vettigt som händer i örebro i helgen?? Tänkta ut och åka lite innan avställning wink Har inga vinterdäck och orkar inte köpa heller, haha

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
27 november 2008
nicx skrev:
jag vill fika !!!  hmm eller sägs om vilnterbils träff ?

Var när och hur? För fika gör jag gärna.

Vinterbilsträff? Står inte din på pallbockar?

4 586 Inlägg
27 november 2008
jag kommer säkert in till örebro i helgen ifall det inte är skit väder

vad finns det för bra cafe i örebro att vara på ? Har nog inte varit på ett cafe sedan hamncafet

615 Inlägg
27 november 2008
jorre83 skrev:
jag kommer säkert in till örebro i helgen ifall det inte är skit väder

vad finns det för bra cafe i örebro att vara på ? Har nog inte varit på ett cafe sedan hamncafet

Samma här yikes
Nä vi måste se till att fika nån dag!
Vinterbilsträff låter också kul big_smile

Let's stance!

42 Inlägg
29 november 2008
sho inge bilåka för mig på ett bra tag nu=) så får bli till att lägga pengarna på annan alkohol nu en tid framåt=)

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
29 november 2008
SchumiSRM skrev:
Fika på Terassa på Drottninggatan kanske? Sveas har tagit över det nu, kan kolla öppettider senare i eftermiddag.

Nu är det längesedan det borde varit eftermiddag den 27e, vilka öppettider? Något som passar oss biltokar?

122 Inlägg
30 november 2008
händer inte mkt i örebro nuförtiden, skulle vilja ha lite mera events till våren med uställningar etc!

What you doing?

"Unloaded"
1 557 Inlägg
30 november 2008
Konbaneträffen tycker jag att vi borde försöka få ihop iaf, frågan är om den ska hållas i den tråden eller i den här.

"When innovation meets passion!"

Med.lem
3 759 Inlägg
30 november 2008
Mechanimal skrev:
Konbaneträffen tycker jag att vi borde försöka få ihop iaf, frågan är om den ska hållas i den tråden eller i den här.

Håller med!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

FREAK !
250 Inlägg
1 december 2008
konbana vore ju bra fränt  ehmm får väl låna morsans slöa v40 eller nått men men .

Det är bara DÖDA laxar som simmar MED strömmen

42 Inlägg
1 december 2008
jag är med på konbana så länge det är avspärrat område...

Kanon..
1 473 Inlägg
1 december 2008
Någon får la slå en pling te DHL eller nå ute i Marieberg o fråga om man får låna deras område lite tongue

Gonzo kille
107 Inlägg
2 december 2008
leksak skrev:
Någon får la slå en pling te DHL eller nå ute i Marieberg o fråga om man får låna deras område lite tongue

Bara att du ringer wink

Själv har jag inte jättestort intresse för o åka konbana, men en sak är säker, vill ni åka det så lär ni nog behöva ligga i om ni ska få låna område av tex dhl eller liknande.

Kanon..
1 473 Inlägg
2 december 2008
captain-morgan skrev:
leksak skrev:

Bara att du ringer wink

Själv har jag inte jättestort intresse för o åka konbana, men en sak är säker, vill ni åka det så lär ni nog behöva ligga i om ni ska få låna område av tex dhl eller liknande.

Jag har min bil för att ta mig te jobbet big_smile

Såntdäringa lekande gör jag me MCn o den funkar nog inge bra på konbana i snö mad

Gonzo kille
107 Inlägg
2 december 2008
leksak skrev:
captain-morgan skrev:
leksak skrev:

Bara att du ringer wink

Jag har min bil för att ta mig te jobbet big_smile

Såntdäringa lekande gör jag me MCn o den funkar nog inge bra på konbana i snö mad

Säg inte det, fick en ide o fixa spikdäck till fiddyn och prova. Kanske är intressant med konbana iaf. smile

Sök