Då har man hunnit igenom de 108 sidorna på 4 dagar. Har egentligen följt nästan hela projektet men inte lagt så många kommentarer Och man hittar alltid inspiration när man ser hur du löser problem Ska bli kul o se hur inredningen blir Keep up the good work och fortsätt med samma noggrannhet! Skitsamma om det tar lite längre tid, du märker samtidigt att det sticker ut lite mer än de som monterat ett kjolpaket bara Snyggt me blixtljuset sen också! MVH
Har varit hos Jimmy idag, han har hjälpt mig med första dörrsidan, han har rutin på detta! Men de resterande 3 vill jag klä själv och prova på, Har slipat en massa inredningsplast som ska lackas, Har även Fortsatt att sätta dämpmattor i bilen, fick 40st på posten iförrgår men känns redan som det är för lite :S
40 st M1 dämpmattor
Börjat klä in hela bilen i dämpmattor, inser att 40 inte är så mycket som jag först tyckte.. :S
Fan Mats vad jobb du lägger ner. Du blir väl färdig till Elmia får vi hoppas Har ju väntat länge nog nu på att få se resultatet, o vill ju inte vänta längre än nödvändigt.
En SAAB utan turbo är som en räkmacka utan räkor ;)
Åker SAAB 9-5 Aero , SAAB 9-3 Nordic 333 concept ,Subaru Forester 2.5 XT eller en än så länge turbolös Honda CBR 929 Fireblade beroende på väder o humör :D
din trötte galning fick du sån lust och energi när du vart här så du va tvungen att gå ut en sväng ? det ser skir bra ut mats, och ja hoppas på en update i kväll också för att ja vet att du ska spändera tiden där ute idag