Tusen tack till ALLA ER VAR O EN som gratulerat, stöttat, och pratat med mig, Att jag bara fått chansen att komma med på Elmia mässan är hur stort som helst för mig, och att få första priset i New Styling Car -klassen är ännu mer ofattbart!! Sitter hemma och dricker en kaffe och tänker igenom min påskhelg,
Började med lastning i Kristinehamn där Carina, Jimmy, Lotta, Tim o Olle hjälpte mig få på den på bilkärran, Sen bar det av till Jönköping,
Vi kom väl fram runt 8tiden då avlastningen fick ske i mörkret men det bra resultat,
Väl av kärran körde jag bilen kanske 300 meter (det längsta jag kört den på 2,5 år!!) och sedan in genom porten vid Hall A, det vr folk överallt och bilar stod redan klara i sina montrar
VARTFAN SKA JAG STÅ? Då Hoppa Morgan fram och presenterade sig och hjälpte mig att hitta min plats och knuffa den till min monter, några finjusteringar sen började paniken bryta ut på riktgt...
Bilen skulle putsas av, speglarna skulle på, innerlisterna skulle på dörrarna, dra elen till blixtljuset, damsugas invändigt, putsas av invändigt, högtalarna skulle monteras och kopplas in i dörrarna och ljudet skulle ställas in så det var okej,.. och dekalerna skulle på på dörren
Mitt största bekymmer var hur mattorna skulle ligga utanför bilen... (Säger väl det mesta om min stress...)
Men nästan allt hann klart och rätt som det var hade vi sovit och kommit på plats på fredag morgon och det var dags för öppning,
Vilken nervositet säger jag bara!! Vilken enorm energikick det gav mig när första besökaren stannade till vid min bil och tittade på det jag jag gjort.. Wow säger jag vilken grej!
Här kommer helgen i lite bilder

På väg till På-lastning K-Hamn
Avlastning Elmia
Tim och jag försöker fixa lite 
Tack till mina sponsorer!!
Vilka bilder det blev när solen låg på!![https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/896813_yv2sj7.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/archive/905/896818_cd9d2l.jpg]()
Tim o Olle på Eriks 30-års fest 
Uppgörelse kusinerna emellan 
Jiiiiimmy!!! 
Galningar!!
Jimmy ser nöjd ut! 
30-års fest 
Carinas favorit! Bosse bildoktor 
Nöden har ingen lag