Jasså, mååste vara tankeöverföring Ja det blir hur bra som heslt med dom blinkeren!! nöjd jag hittade dom, för deom är snygga som fan, passar enligt mig min skörm mycket bra, sen lyser det inte vilken bil den är ifrån ... Dessa blinkers var faktiskt gjorde för en Alfa,
Hallå¨alla nattsuddare.. varit mycket annat än bilen några dagar, jobbat övertid och följt med en jobbarkompis på trav, Nu har jag äntligen fått blinkersen från Streetperformance, kommer bli kanon!½
Har i kväll kapat upp en skärm för blinkersen, Sedan för att "föra över" samma hål till andra sidan kom jag på ett finurligt sätt, när det första hålet var fint och slipat och blivit bra La jag ett A4 papper kant i kant med vecket på min skärm, sedan sprayade jag färg innifrån genom hålety, då blev det exakt avtryck, sen bara att skära ut hålet på pappret och lägga det på skärm nummer två och spraya.. Kanooon
Det där vart riktigt nice. Hur går det med breddningen, är fram helt klart nu?
Jobbar sista dagen idag, sen är det semester. Förhoppningsvis blir man klar med några projekt under semestern
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Det här blir ju kanon. Se till att ha bättre passform nu än en viss gul widebody 9-5a.
Vet inte om det står, men ska du ha spacers sen för att få ut fälgarna så det matchar breddningen eller blir det nya fälgar ?
Lycka till.
Intresant.. kan du säga var mitt inte sitter bra..
J-P-R Har du sett Sahlins Saab i verkligheten? Finns absolut inga fel på den!
Ja, jag har sett den i verkligheten. Och jag står för att jag tycker passformen inte håller måttet, men det delar den bilen med många många fler utställningsbilar.
Men nu ska vi inte förstöra Krutmats tråd med sådant snack, jag har redan fått ett PM av Sahlin.
Hej alla mina vänner, min update idag är utan bilder, Jag har insett att jag hinner inte Vallåkra... Men det senaste som hänt är att andra blinkersen är på plats och all lack är inhandlad..
Jag har även köpt en Lackbox Så tiden ska hinna till många saker... komemr mer info inom kort
Hej alla mina vänner, min update idag är utan bilder, Jag har insett att jag hinner inte Vallåkra... Men det senaste som hänt är att andra blinkersen är på plats och all lack är inhandlad..
Jag har även köpt en Lackbox Så tiden ska hinna till många saker... komemr mer info inom kort
du mats jag har lite ideer så vi kan lösa ditt bygge i dörrarna sen du kan göra lådan så som du tänkg dig men ska ge dig lite tips sedan på hur vi kan få ner resonansen ;D
spelar väl ingen roll vart han köpt den, det är ju ett genidrag. nu kommer han ju att kunna lacka om bilen när han vill, så att vi inte ska känna igen den skämtåsido, det vore väl varje bilbyggares dröm att ha en lackbox på tomten. Hoppas allt löser sig för dig Mats, har lite grejer hemma men ska försöka få tag i nyare saker.
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
spelar väl ingen roll vart han köpt den, det är ju ett genidrag. nu kommer han ju att kunna lacka om bilen när han vill, så att vi inte ska känna igen den skämtåsido, det vore väl varje bilbyggares dröm att ha en lackbox på tomten. Hoppas allt löser sig för dig Mats, har lite grejer hemma men ska försöka få tag i nyare saker.
klart man vill veta vart han köpt den, har ju bott där nere i kring där han bor.. visste inte att de fanns en lackbox där nere..
Nu är ni bra nyfikna va haha kul att se det finns några som fortfarande läser min tråd Tack Victor för all stöttning!!! Tack Djem för all hjälp med ljudet!! ska bli intressant att höra på dina förslag, ska bli riktigt kul Stongis, lackboxen köptes i Mora, ska monteras ner inom en mycket snar framtid Kimpa, Ja du får gärna komma och lära mig, för det är det som är tanken, att jag vill lära mig Mer info kommer,