Tack alla kära vänner! Jag sover när det finns tid eller när ögon börjar stå i kors.. och dessvärre är det det senare alternativet som hänt nu så inatt ska jag inte vara i garaget, fysiskt sett iaf Roligt jag kan insperera någon!! Ja det är en diffusor du skymtar, roligt när nån granskar bilderna Kommer förmodligen bli en annan där senare.. Natti på er, imorrn ska huven äntligen få komma till linde få se om de kan rikta den åt mig.. :S
Natti
Hur gick det med huven idag??
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
Jo den är vid bilskadecenter.. dom skulle göra ett försök iaf.. får hoppas de lyckas.. de tyckte det var bättre jag hade glasfiberspacklat det.. :S och jag som ville göra det rejält :S Jaja nu är den inne iaf Har varit och besökt Jimmy o Lollo idag kanontrevligt!!!Tack
Jo den är vid bilskadecenter.. dom skulle göra ett försök iaf.. får hoppas de lyckas.. de tyckte det var bättre jag hade glasfiberspacklat det.. :S och jag som ville göra det rejält :S Jaja nu är den inne iaf Har varit och besökt Jimmy o Lollo idag kanontrevligt!!!Tack
Är det så att de var lite bekväma av sig du har ju turen att inte bo så långt ifrån Jimmy, så ni kan hälsa på varandra. Finns det något kul du kan avslöja om jimmys bygge eller fick du avlägga tysthetslöfte
Blir det någon uppdatering av ditt bygge idag eller har du en ledig helg.
Nu ska jag skjutsa iväg ungarna till körövning, sen ska jag ge mig på min huv tänkte jag.
// Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
Jimmys bil kommer bli SÅÅÅ Läcker!! Ojojoj säger jag bara, Tyvärr är tysthetslöftet av skarpare art Jag har paus ihelgen, är förkyld över öronen och ´har stressat som fan under helgen med tider hit o dit, så nu blir det lite återhämtning efter en jobbig vecka. Men trevlig helg på eralla! Jag vill komma o hälsa på dig med Victor!! Mvh/Mats
Jimmys bil kommer bli SÅÅÅ Läcker!! Ojojoj säger jag bara, Tyvärr är tysthetslöftet av skarpare art Jag har paus ihelgen, är förkyld över öronen och ´har stressat som fan under helgen med tider hit o dit, så nu blir det lite återhämtning efter en jobbig vecka. Men trevlig helg på eralla! Jag vill komma o hälsa på dig med Victor!! Mvh/Mats
hihi så läcker är den väl ändå inte men ja ska snart komma på ett besök hos dej ute i torpa också och kolla in din saab fy faan vilken avslutning på kvällen igår att få höra det sköna ljudet från din bruks
Hur går det med Elmia, har du hört något Mats? För det verkar ju som att svaren börjar droppa in för de som ansökt om att få ställa ut.
Man är ju lite nyfiken
// Victor
Riktigt fint jobb som vanligt, redan startbilden trodde man inte den kunde bli mycket bättre, men tänk så fel man kan ha! Inom vilken tidsram hade du tänkt dig projektets gång? eller du låter de ta den tid de tar
Det blir jätte fint Mats, måste själv ta en duvning med min baklucka. då jag har samma problem som du hade - "fläcktyfus"
Klart du hinner till Elmia
// Victor
Ja fläcktyfus, fanns visst nån släng av Böldpest under nummerskylten på min, även lite vanlig skinnlossning
Jag vet inget om Elmia än, vet inte om jag MÅste hinna dit, har varken fått ett ja eller nej, Måste höra med nån lackfirma om de kan tänka sig lacka den.
Nej Required, jag ska ha Emblemen från 96an även bak, har jag B18-loggan på motorhuven måste jag ha den på bakluckan med