3830
Sök

SAABotage 9-5 AERO V2.0

Saabotage

1 206 720 Visningar
Uppdaterades senast 27 maj 2015
Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
2 oktober 2009
Känner igen det där... men det är svårt att strida för sin rätt också, man är ju ganska utlämnad till den som ska hjälpa en att lösa det med bilen, och har man redan lämnat iväg bilen (eller delar) är det ju svårt att börja bråka...

Hoppas det snart är klart!

Fin bild, det kan vara välbehövligt att släppa taget och göra något helt annat. Naturen är dessutom bra på att lugna och fylla på. smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

1 964 Inlägg
2 oktober 2009
du gör rätt i att ta igen dej mats efter allt som har hänt, ja hoppas du snart är på benen igen och hoppas bilen kommer hem till dej och kan se framåt smile ha de gott mvh jimmy

Pro installer I.C.E
248 Inlägg
2 oktober 2009
Hur går det Mats,Sitter och längtar efter att bara få se en glimt av vad som komma skall och det kommer att bli askul Mvh Chrille

Billjud och montering samt övriga biltillbehör http://www.waletrading.se
Återförsäljare för Kenwood, Dls, Fusion, Mtx, Alpine, Axton, Rödek, Crunch
Amega, Jl Audio, HiFonics, Spectron,Renegade, Autostudio, Em-Phaser, mm

60 Inlägg
5 oktober 2009
men hallå!!! hur går de för dom egentligen där uppe??

TSW evolution is the shiit

Medlem 34530
908 Inlägg
9 oktober 2009
strongis skrev:
men hallå!!! hur går de för dom egentligen där uppe??

Jag tror de snart är klara big_smile

//Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
10 oktober 2009
Bara för att du har insiderinformation då, fusk!! tongue

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

1 964 Inlägg
10 oktober 2009
ja säger bara FÖRBANNAT  va snygg den är wink mats faan vilka fina detaljer det va såg ja på bilderna wink

1 531 Inlägg
10 oktober 2009
Kan bara hålla med, sluta retas med oss wink

2 258 Inlägg
10 oktober 2009
Gah. Tycker ni ska komma och fota lite här i trakten nu... smile Med en proffsfotograf... wink

Helst en kvinnlig... big_smile

(nädå jag försöker inte alls lura hit er, varför tror ni det?! tongue )

Ps: Jag kan skriva också, så säljer jag in alltihop till någon tidning sen lagom framåt vårkanten... wink

569 Inlägg
10 oktober 2009
Vivendi, du får planera en resa upp till de här trakterna istället smile

Björn J - Projekttråd V40

Medlem 34530
908 Inlägg
10 oktober 2009
visst är det orättvisst att vi är några stycken som har fått se bilder på bilen redan cool  Men jag kan säga såhär, Blir Mats antagen till elmia nästa år. så är det värt att åka dit enbart för att titta på Mats bil.

Men var lugna, jag tror att Mats kommer visa några bilder. Inte alla, han måste ju hålla lite hemligt fram till elmia big_smile

till vivendi så kan jag bara säga, att du får gärna plåta min bil till våren. då är förhoppningsvis fronten fixad efter närkontakten med ett rådjur... JAg kan inte svara för Mats och Jimmy, men det ska nog gå att lösa wink

//Victor

Mitt nya projekt, Brother Edition
"Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)

1 964 Inlägg
10 oktober 2009
jooda victor ja är också på big_smile och eftersom våran så kallade träff inte äkt rum än så blir det väl full satsning tills nästa år wink men då kommer ja ha 2 bilar ute om det är någon som har missat de wink bara kolla in i min sunshine tråd som i stortsätt uppdateras dagligen igen wink

ursäkta mats att ja lånade din tråd och skriv sånt i big_smile hoppas du har överseende med de cool
Senast redigerat av volvo240R (10 oktober 2009)

1 892 Inlägg
11 oktober 2009
Trådstartare
Haha  jag ska visa er vingen om ni vill se den,  efter sett den behöver man inte se något annat smile
Så här ligger det till mina vänner,
BIlen är nu klar att hämtas,
Kommer ske under nästa vecka,  innan allting ska monteras ihop ska jag göra inredningen,  sätena ska sys om, dörrsidor ska göras om, och ett ljudbygge ska göras... det ska lackas i motorutrymmet...
Så tror inte det ska bli några helhetsbilder förenst allt det är gjort, klarar ni det? 
för jag känner att mycket ska göras på kort tid så jag vill inte plocka ihop den när jag får tillbaks den för då kommer jag inte vilja skruva isär den igen..
Ni får följa med på min resa här på forumet till den är klar,
Målet är bestämt,      Elmia,  kanske inget mål utan ett måste  smile

Klart du får fota Ellen, har sett många fina bilder du tagit! har en fotoidé jag skulkke vilja få igenom,  vi kan ta det sen om du vill,
Klart du ska berätta om din tråd om dina byggen Jimmy!  fri reklam här inne vettu big_smile

1 892 Inlägg
11 oktober 2009
Trådstartare
https://www1.garaget.org/archive/1/905/30879/30879-1632912.jpg
Senast redigerat av krutmats (11 oktober 2009)

1 964 Inlägg
11 oktober 2009
ja håller faktist med dej mats smile vingen berättar allt om hela bilen big_smile den har så underbara detaljer big_smile och mats säg till om du behöver hjlp med något så kommer ja:D har lite mer små ideer om du vill lyssna tonguewink tack mats det va snällt av dej big_smile i min tråd är det inte så många som komenterar som i din wink

Drar breställ genom McDriven
228 Inlägg
11 oktober 2009
Suttit och tittat genom hela tråden o ja måste säga att jag är riktigt imponerad.. Kommer bli satan så snygg !!  Fram med bilder nu så vi får se konstverket smile

No dice !

1 964 Inlägg
11 oktober 2009
föresten mats hur verkar det ha gått med bakspojlern verkar den hålla ?det ser kanon fint ut smile tänk om en annan kunde få sin lackad också big_smile

2 258 Inlägg
11 oktober 2009
DREGGEL! tongue

Jag... antingen fyller jag sidan med ord, eller också nöjer vi oss med att kalla mig ordlös eftersom RÄTT ord är svårt att hitta! big_smile

Lyssnar gärna in din bildidé och ser till att lösa den. Har på g att jag ska ragga upp ett gäng bilar att göra bra reportage om och sälja in också, så... jag har nog hittat några i alla fall... wink

Hade mer än gärna åkt upp till er, för närvarande är jag dock i ett sådant skick att jag försöker hitta hjälp att ta mig själv till vårdcentralen i morgon och få husvagnen till vinterförvaring i veckan. Igår hade jag fem rejäla yrselattacker och fick jobba hårt för att behålla medvetandet, i det skicket kör jag inte själv. smile

Men, som det brukar vara, det kommer bättre tider, och jag hoppas det ska stämma bra med att jag är i skick igen lagom tills det finns fina bilar att plåta och skriva om. Det ser jag fram emot! big_smile

1 531 Inlägg
11 oktober 2009
Det ser helt underbart ut Mats big_smile det är ingen idè att stressa ihop det utan ta det i den fart man orkar med. Klart vi orkar vänta tills allt är klart smile

Sök