Min systers kille, kallar mig omogen för att jag gillar bilar ?

TheFinnishFlash Avstängd
1 december 2007 · 1 266 Inlägg

Alltså fan vad irriterande detta är, kan inte ni skriva lite i tråden så ska jag visa dumhuvudet det..han säger hela tiden "du har inget liv, du e bara ute och sladdar" och när jag säger att jag gillar bakhjulsdrift mer en fram hjulsdrift säger han "du växer med upp ska du se" samma sak med billjudet "du växer i från det ska du se" han verkar inte förstå vad en Hobby är ? jag kommer nog gilla bilar tills den dagen jag dör...personen är 27år..sen när jag säger ja men alla personer på garaget då, är dom oxå lika omogna..då får jag till svar "jo men alla äv väl 15 år där" iofs det kanske stämmer vad vet jag

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Muttley
1 december 2007 ·

enligt mig är att ute och sladda rätt omoget. men att gilla bilar är inte omoget.

15 år är ju rätt så fel smile tror de flesta är mycket äldre faktiskt.

klimpan
1 december 2007 · 2 600 Inlägg

han är väll avensjuk tongue skit i han bra att du ha en hobby som du gillar=) lättare sakt än gjort men försök .

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
Holiace
1 december 2007 · 1 754 Inlägg

Jag är omogen, men det har inget med bilar att göra ^^

Att gilla bilar är inte omoget, han kanske är en fegis som inte vågar köra?

Jag kan inget om allt.
turboforssen Telge Drifting Team
1 december 2007 · 5 398 Inlägg

han värkar va blåst det är ballt men bilar å du är inte omogen fan jag gillar åsså bakhjulsdrift mer än framhjulsdrift å då är jag ändå 25 å har två barn:P
tror att det är han som ska växa upp lite tongue

Den Som Ingen Turbo Har, Han Får Åka Utan Bar :P
http://telgedrifting.forum24.se/
Volvo v70 (1997)
Volvo 960 (1991)
TheFinnishFlash Avstängd
1 december 2007 · 1 266 Inlägg

tkd_rille skrev:
enligt mig är att ute och sladda rätt omoget. men att gilla bilar är inte omoget.

15 år är ju rätt så fel smile tror de flesta är mycket äldre faktiskt.

Kan du förklara för mig varför det är omoget att sladda är när det är nysnö..oplogat..mitt i natten i ett industriområde ? du kallar det omoget, för att du inte gillar och sladda helt enkelt ?

Senast redigerat av TheFinnishFlash (1 december 2007)

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Holiace
1 december 2007 · 1 754 Inlägg

Att sladda är inte omoget, det är kul.

Jag kan inget om allt.
Muttley
1 december 2007 ·

TheFinnishFlash skrev:

tkd_rille skrev:
enligt mig är att ute och sladda rätt omoget. men att gilla bilar är inte omoget.

15 år är ju rätt så fel smile tror de flesta är mycket äldre faktiskt.

Kan du förklara för mig varför det är omoget att sladda är net är nysnö..oplogat..mitt i natten i ett industriområde ? du kallar det omoget för att du inte gillar och sladda helt enkelt ?

onödig slitage och de är ju att leka såklart. Leka med fordon ute på allmäna platser är inget jag tycker är roligt faktiskt.

Darkie dARKiE
1 december 2007 · 5 031 Inlägg

tkd_rille skrev:

TheFinnishFlash skrev:

tkd_rille skrev:
enligt mig är att ute och sladda rätt omoget. men att gilla bilar är inte omoget.

15 år är ju rätt så fel smile tror de flesta är mycket äldre faktiskt.

Kan du förklara för mig varför det är omoget att sladda är net är nysnö..oplogat..mitt i natten i ett industriområde ? du kallar det omoget för att du inte gillar och sladda helt enkelt ?

onödig slitage och de är ju att leka såklart. Leka med fordon ute på allmäna platser är inget jag tycker är roligt faktiskt.

lillevän det sliter inget att sladda på ny snö.
Och nej man är inte omogen för att man sladdar, min pappa på 60bast sladdar runder med mercan ibland och han är fan ta mig inte omogen! Det är bara ett rent nöje.

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
TheFinnishFlash Avstängd
1 december 2007 · 1 266 Inlägg

tkd_rille skrev:

TheFinnishFlash skrev:

tkd_rille skrev:
enligt mig är att ute och sladda rätt omoget. men att gilla bilar är inte omoget.

15 år är ju rätt så fel smile tror de flesta är mycket äldre faktiskt.

Kan du förklara för mig varför det är omoget att sladda är net är nysnö..oplogat..mitt i natten i ett industriområde ? du kallar det omoget för att du inte gillar och sladda helt enkelt ?

onödig slitage och de är ju att leka såklart. Leka med fordon ute på allmäna platser är inget jag tycker är roligt faktiskt.

suck..just det..inget du gillar, alltså säger du det är omoget ?..ungefär som jag säger "jag gillar inte din bil, du är omogen" och allmäna platser ? kan säga dig att det finns inte en kotte där förutom andra sladdande bil nördar smile))

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Sushikocken Sleeper
1 december 2007 · 3 084 Inlägg

hah farsan är 50+ och han brukar sladda ibland så njae nog bara han som är övermogen.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
mathias_S14A
1 december 2007 · 39 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:

tkd_rille skrev:

TheFinnishFlash skrev:

Kan du förklara för mig varför det är omoget att sladda är net är nysnö..oplogat..mitt i natten i ett industriområde ? du kallar det omoget för att du inte gillar och sladda helt enkelt ?

onödig slitage och de är ju att leka såklart. Leka med fordon ute på allmäna platser är inget jag tycker är roligt faktiskt.

suck..just det..inget du gillar, alltså säger du det är omoget ?..ungefär som jag säger "jag gillar inte din bil, du är omogen" och allmäna platser ? kan säga dig att det finns inte en kotte där förutom andra sladdande bil nördar smile))

okej så då har vi alla i swedish drift serien o över hela världen som tävlar i drifting. är dom också omogna lr? jag själv tror ju att dom börja som små grabbs o sladda på nysnö osv. de har inget med mogenhet o göra om man gillar o sladda.

9octane
Toyota Supra "tönten" (1994)
TheFinnishFlash Avstängd
1 december 2007 · 1 266 Inlägg

gizzmo skrev:

TheFinnishFlash skrev:

tkd_rille skrev:

onödig slitage och de är ju att leka såklart. Leka med fordon ute på allmäna platser är inget jag tycker är roligt faktiskt.

suck..just det..inget du gillar, alltså säger du det är omoget ?..ungefär som jag säger "jag gillar inte din bil, du är omogen" och allmäna platser ? kan säga dig att det finns inte en kotte där förutom andra sladdande bil nördar smile))

okej så då har vi alla i swedish drift serien o över hela världen som tävlar i drifting. är dom också omogna lr? jag själv tror ju att dom börja som små grabbs o sladda på nysnö osv. de har inget med mogenhet o göra om man gillar o sladda.

Nää precis det jag menar, det är mitt nöjje ! sen kanske dom som inte gillar och sladda har, börsen som nöjje.. eller något :]

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
RobertS
1 december 2007 · 71 Inlägg

Ähh allt som har med bilar att göra är roligt, inte motorras kanske men nästan.. Vem är tönt egentligen av er två? Vad gör han på fritiden, bakar och har söndagsmöte med gentlemannaklubben?

Jag antar att du inte blir så poppis om du dänger på honom inför hela släkten men ta med honom på en liten biltur. Den behöver inte vara lång, bara lite händelserik, skruva bort fästena till passagerarstolen och glöm inte att koppla bort bältet. Sedan är du redo för att visa honom hur man kör.

När färden är över tittar du på denna ---> http://www.antracit.se/cpg/albums/userpics/10002/thumb_temp_skal.jpg
Stämmer färgen överens med färgen i hans kalsonger så tyder det på att du kan köra och att han är omogen...


Edit... Gizzmo, kan vi inte ta att vi är omogna om vi tycker det är kul då?smile

Tack för mig

Senast redigerat av RobertS (1 december 2007)

Muttley
1 december 2007 ·

TheFinnishFlash skrev:

tkd_rille skrev:

TheFinnishFlash skrev:

Kan du förklara för mig varför det är omoget att sladda är net är nysnö..oplogat..mitt i natten i ett industriområde ? du kallar det omoget för att du inte gillar och sladda helt enkelt ?

onödig slitage och de är ju att leka såklart. Leka med fordon ute på allmäna platser är inget jag tycker är roligt faktiskt.

suck..just det..inget du gillar, alltså säger du det är omoget ?..ungefär som jag säger "jag gillar inte din bil, du är omogen" och allmäna platser ? kan säga dig att det finns inte en kotte där förutom andra sladdande bil nördar smile))

smile vilken reaktion alla fick, jag svarar inte alla.  Men de är ju faktiskt min åsikt men de får man inte ha någon som är emot alla andra på denna sidan (eller på andra bilsidor)
Nu skrev du ju att de fanns inte en enda kotte där men ändå andra sladdande bilnördar;)

Jag sade vad jag tyckte. och du behöver ju inte gilla min bil men är man omogen för vilken modell man köper och framför på vägen ??

Wetterstrand
1 december 2007 · 75 Inlägg

Att ha såna fördommar är omoget det kan du hälsa honom=)
Bara att låta bli att bry sig...
Njut av din hobby och ha det bra!!

mathias_S14A
1 december 2007 · 39 Inlägg

TheFinnishFlash skrev:

gizzmo skrev:

TheFinnishFlash skrev:

suck..just det..inget du gillar, alltså säger du det är omoget ?..ungefär som jag säger "jag gillar inte din bil, du är omogen" och allmäna platser ? kan säga dig att det finns inte en kotte där förutom andra sladdande bil nördar smile))

okej så då har vi alla i swedish drift serien o över hela världen som tävlar i drifting. är dom också omogna lr? jag själv tror ju att dom börja som små grabbs o sladda på nysnö osv. de har inget med mogenhet o göra om man gillar o sladda.

Nää precis det jag menar, det är mitt nöjje ! sen kanske dom som inte gillar och sladda har, börsen som nöjje.. eller något :]

håller på de jag att sladda o hålla på med bilar är en hobby o ett rent nöjje precis som att vissa fiskar o vissa sportar. dom som säger nå annat är dum bara

9octane
Toyota Supra "tönten" (1994)
beemern .......
1 december 2007 · 2 655 Inlägg

själv skiter ja i va andra säger, om dom tycker de e omogen så får dom tycka de, för mej så är de 100% rent nöje...

Takashi Got VTEC?
1 december 2007 · 1 593 Inlägg

Hahah, det är nog han som måste växa upp lite.. Hur fan kan man säga att det är omoget att gilla bilar.. lol

Verkar vara en bortförklaring till varför han inte har kökort/kör dåligt eller något.. lol

"Varför har du inte körkort?"
" Ehh, jag tycker att det är omoget."

lol lol

JDM - can't beat that with a baseball bat
http://www.hondaklubben.com/forum/
Honda Civic Type R "Function over Form" (2003)
TheFinnishFlash Avstängd
1 december 2007 · 1 266 Inlägg

RobertS skrev:
Ähh allt som har med bilar att göra är roligt, inte motorras kanske men nästan.. Vem är tönt egentligen av er två? Vad gör han på fritiden, bakar och har söndagsmöte med gentlemannaklubben?

Jag antar att du inte blir så poppis om du dänger på honom inför hela släkten men ta med honom på en liten biltur. Den behöver inte vara lång, bara lite händelserik, skruva bort fästena till passagerarstolen och glöm inte att koppla bort bältet. Sedan är du redo för att visa honom hur man kör.

När färden är över tittar du på denna ---> http://www.antracit.se/cpg/albums/userp … p_skal.jpg
Stämmer färgen överens med färgen i hans kalsonger så tyder det på att du kan köra och att han är omogen...

Tack för mig

HAHA big_smile

Volvo 740 Tic - 1986 - B230et 531topp - 19.000km
Nej det är inte jag på bilden
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang