FASIKEN antagligen ingen Lumpen

MrEricsson Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 december 2007 · 5 650 Inlägg

de är ju hur kräsna som hälst på de dära jag slapp mönstringen pga dåliga grundskole betyg att jag inte fyllde upp till kraven de hade på teori bara för jag inte gick o plugga upp dom för jag hade jobb istället hehe=D

ville inte göra den men ändå

Volvo 142 "De Luxe" (1974)
beemern .......
5 december 2007 · 2 655 Inlägg

tur man e norsk medbrgare så man slipper lumpen tongue...

CarCass CarCass
5 december 2007 · 627 Inlägg

haha, jag åkte mer till sthlm. käka pizza sov inget på hela natten, så killen jag och min kompis sov med hade det tufft.

Gör dataprovet  på 12 min (6 av 9)

Väntar på psykologen som ser mina 12 min på dataprovet. Vill du göra lumpen? Nej, svarar jag. Han sticker iväg och kommer tillbaka med frisedeln.. (men han var imponerad att jag lyckats fått alla rätt på 3d figurerna) *stolt* big_smile

Join the Evolution
klimpan
5 december 2007 · 2 600 Inlägg

Puff2k skrev:
Ja fick inte äns mönstra haha

hehe inte jag heller tongue

gör som jag kör gubba racer=)
Kia Ceed (2014)
_Nas_
5 december 2007 · 309 Inlägg

Luftvärnsplutonbefäl Halmstad LV6 Jan- 2008 smile
Ska bli kul wink tongue

Att köra turbo är beroendeframkallande...
Trozzo Oekonomisk, ja visst
6 december 2007 · 966 Inlägg

_Nas_ skrev:
Luftvärnsplutonbefäl Halmstad LV6 Jan- 2008 smile
Ska bli kul wink tongue

Gratulerar till en trevlig stad att göra lumpen i, låg själv på FMHS i Halmstad.

Lär dig flyga. 1. Hitta en plan mark 2. Kasta dig mot marken 3. Missa marken 4. Flyg
AMC Hornet projekt-tråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=47824
Volkswagen Corrado VR6 "Kamelia" (1993)
Perss0n
6 december 2007 · 435 Inlägg

Men jag fick inte mitt besked idag! yikes nu sitter man ju på helspänn å väntar..

No risk, No reward
Lexus IS350 "USDM" (2009)
TobbeE_87 Fritidsforskande yrkesförare
6 december 2007 · 938 Inlägg

Började med hörselkontroll å de gick perfekt, sen vidare till synundersökning å sen hem... Såg tydligen inte ett skit, spelade ingen roll hur mycke hon testade me olika glas i dom där fina glösögonen som optiker har tongue  Fick gå till bussstationen i östersund å vänta 2 timmar tro ja på första bussen tillbaka till sollefteå tongue
Ångrar dock lite att ja inte gjorde lumpen nu, men var lite tveksam då om ja ville eller inte, å då tyckte läkarn att ja skulle fara hem å fundera...

Tro iaf att ja var först hem av alla som mönstrade samtidigt som mej big_smile

Jag gasar tills det rasar, sen tar vi lite till... :)
MVH // Tobbe, *BECE**
Danne_89 Slav
6 december 2007 · 58 Inlägg

Måste säga att jag är förvånad över att så många vill göra lumpen :S
Jag behövde inte ens mönstra tongue

Mer laddtryck!
Mrsky
6 december 2007 · 218 Inlägg

ja dra till cham och säsonga! så skönt liv där. Men se till å käka ordentligt. vi hadde inte en vit dag på 2 månader när vi kom ner, slutade med att vi blev riktigt sjuka och fick köpa dyra mediciner =/

Projekt: SKYLINE - THE WHITE DOPE
Nissan Skyline R33 GTS25T "The White Dope" (1995)
__hogberg__
6 december 2007 · 1 161 Inlägg

behövde inte ens mönstra pga ett knä som går ur led lite när de känner för de..
men ja hade den inställningen att ja sket i om ja fick göra de eller inte..
finns fördelar både med att göra lumpen o inte göra den smile

loudness
6 december 2007 · 4 554 Inlägg

Puff2k skrev:
Ja fick inte äns mönstra haha

fick och fick ja ville slapp allt ihop:D

Brink88 President över Brinkland
6 december 2007 · 465 Inlägg

jag slapp inte : / rycker in 28 jan, Motorredskapsförare på A9 i boden

Det man inte minns, det kommer man inte ihåg"
Carlsberg
6 december 2007 · 111 Inlägg

Man kanske skulle valt någon position som inte så många sökte. Men kände inte för att bli typ Bevakningssoldat..... Kunde iof ganska lätt ha kommit in som minör lr nått sånt som Amfibiesoldat i Göteborg men ville ju bli amf. skyttesoldat , och vill man så vill man. Funderar på att skicka in en överklagan att jag vill mönstra om på nytt eftersom jag var sjuk när jag mönstrade. Aja....

"The beast got 500 horsepower and a Borla exhaust system, it does 0-60 in about.... ehm 4.3 seconds..yeaah. -Wow you can read the broschuer."
Saab 900 s (1990)
Saab 9-3 (2008)
oPec
6 december 2007 · 62 Inlägg

bärgningsplutonbefäl I 19 boden inryck januari... kommer säkert funka men kallt.

vwakuten.se
Volkswagen Karmann Ghia "sportbilen" (1966)
Volkswagen Golf Country "jeepen" (1991)
Volkswagen Golf Rallye G60 "golfrallye.com" (1989)
Performance_ Förjaevle Brao
6 december 2007 · 555 Inlägg

mönstrade men sa till psykologen att ja fan int va intresserad, då fick frisedel;)

Tinoz 10 sec före dig...
6 december 2007 · 540 Inlägg

johan89 skrev:
här är en som kom in dårå smile bilförare i Ronneby. men måste vänta ända till jan -09:(

bilörare i roneby var ska du ligga då? F17! där gjorde en annan lumpen!


finns en del som man ångrar och sen dela som man saknar! man jag hade inte velat ha det ogjort!

Scratch
6 december 2007 · 719 Inlägg

Själv kom ja inte längre än introduktionen på min första mönstring innan ja fick åka hem pga sjukdom. Andra gången fick man göra dataprovet (språk och IQ) fick 8 o 9 sen vart det läkarn och då fick ja åka hem.

Ville göra lumpen först men sen efter att ja fick åka hem första gången pga probs me magsår så sket ja i det.

Hade man fått nån fittig jävla boss som försöker driva med än hade det blivit ordervägrann o det är ju inte bra. Annars me rätt folk hade det nog vart riktigt kul!

live free, die young.
Mankan1978 Son Of Murphy
6 december 2007 · 782 Inlägg

Usch! Tråkigt o höra... sad Många grattar dig säkert, men att göra Lumpen är bland det roligaste man kan ha, och det ger minnen för livet!

Hi! I´m Murphy, Son of Murphy!
steifan DR!FTT3KN!K3R
6 december 2007 · 10 427 Inlägg

Tycker lite synd om er som inte får göra lumpen fast ni vill.
Riktigt skoj i efterhand, bra erfarenhet också.

10 månader Strf 9040-skytt @ Jämtlands Fältjägarregemente, I5 Östersund [nedlagt] 04-05.

http://www.soldf.com/images/s_cv9040_2.jpg

Har ni chansen att välja nåt med stridsfordon eller stridsvagn så ta en sån befattning (pansarbataljonen I19 Boden ? smile)
Strf 90 är ett riktigt skoj fordon (9040 förstås, ska inte vara några penislösa EBPVer eller BGBVs eller värst STRI.)

BMW 325i "M-Sport" (2006)
BMW 323 Ci "Der schwarze Deutsche" (2000)
Volvo 740 GLT 16 VALVE "Der goldene Schwede" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang