3622
Sök

Du som är tjej, och brukar festa? Läs...

905 Inlägg
20 december 2007
Phaetoon skrev:
loffe007 skrev:
Jo med rostigt spik genom vardera boll och så tar man en rosig oslipad lie och tar bort resten.

Flunitrazepam, C16H12FN3O3, ångestdämpande och lugnande preparat som tillhör gruppen bensodiazepiner. Preparatet patenterades 1963 av Hoffman-La Roche och är narkotikaklassat.

2004 slutades säljas i svergie just för att det användes för att våldta fruntimmer.

men om det har börjat säljas igen vet jag icke.

Jag håller med. Riktigt kastrering borde vara det bästa.

Det finns ju andra bensodiazepiner? T.ex. Sobril och Oxascand.
Men jag antar att dom inte har samma bieffekt.

Finns mycket droger som kan användasa men det är juh inte drogerna felet ligger. Felet ligger hos folk med snopp som inte kan få sig snippa på annat sätt än att droga ner dom.

905 Inlägg
20 december 2007
Burken skrev:
"Våldtäktsdrogen Rohypnol" ? köpa vart? smile kanske kan man få sambon att orka med lite mera wink

inte så troligt, skiten är ett neråttjack så att säga.

kör på ostron, choklad och laktris istället. smile

RE-雨宮
481 Inlägg
20 december 2007
Rohypnol är ett läkemedel som hjälper till med Insomning, inte ett sömnmedel.
Det får dom effekterna folk pratar om när man blandar det med alkohol, tillsamans med ovan nämnda Tappa alla hämningar och bete sig som en allmän idiot. Mkt svårare att få tag på på laglig väg nuförtiden då väldigt få läkare skriver ut det.

Var väldigt vanligt bland idrottare och personer som reser mkt då man har lättare att sova på flygresor. Narkotikaklassat i många många länder ex USA.

Vad gäller droger man kan få istoppat i drinkar så är det ju knappast begränsat till droger besläktat med Flunitrazepam(Som också är ett sömnhjälpmedel om vi nu inte ska gå djupare in i kemisnack)

Det går alltid att förstöra för folk så dessa allmänna "akta er för allt farligt som kan hända er" trådar är ju fruktat verkningslösa. På annat sätt än att skapa onödig oro.

RE-Amemiya Kitted FD3S

804 Inlägg
20 december 2007
Tycker trådskaparen kan klistra in länkarna till läkemedelsverket i första inlägget, många läser inte hela tråden och fattar inte att det är falskt. Är ju en hel del inlägg här med som tyder på det.

Men man ska alltid passa sig för att få saker i drinkarna, finns ju även droger i flytande form som snabbt kan sprutas i drinkarna och är osynliga direkt.

Allmänt efterbliven
542 Inlägg
20 december 2007
Phaetoon skrev:
Jag vet en person som råkat ut för det. (Alltså en vanlig rapedrug)
Att det inte finns ett permanent steriliseringspiller visste jag.
Jag tycker visserligen att man skulle forska fram ett,
eftersom så många sexualbrottslingar slutar ta sina piller och
börjar begå brott igen. Dessa borde steriliseras på riktigt.

Vad har steril med sexlusten att göra? Många av dom hade nog tagit ett sådant piller frivilligt om det funnits smile

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
20 december 2007
Jag har haft rohypnol i flera år och har det kvar idag. det är inget medecin att leka med.
jag köper också en annan medecin (free) på apotek i Frankrike som är underbar, ½ tablett = 4 timmar sömn, hella = 8 timmar sömn, inget biverkning efter. jag tar det i samband med anervan mot migrän. När jag vaknar efter 3-4 timmar, hella migrän är borta.
Senast redigerat av alain (20 december 2007)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Evolution Garage
394 Inlägg
20 december 2007
Sanning eller inte om vissa medel i tråden. Många tjejer BLIR drogade och BLIR våldtagna.

Det är förjävligt, så håll koll på era egna och era vänners drinkar gott folk!!

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

892 Inlägg
20 december 2007
Varför inte bara skära kuken av de dömda våldtäktsmännen? De har (troligtvis) förstört (sex)livet för kvinnan, inte mer än rätt att göra samma i retur. Öga för öga, eller hur?

Nåja, kanske inte helt rätt att köra med vedergällningsprincipen, men det är ju helt sjukt att någong som utfört en grov våldtäkt, kan vara ute efter 1-2 år max! mad

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

8 156 Inlägg
20 december 2007
DrKamikaze skrev:
Phaetoon skrev:

Vad har steril med sexlusten att göra? Många av dom hade nog tagit ett sådant piller frivilligt om det funnits smile

Man steriliserar sexualbrottslingar på kemisk väg just för att det sänker sexlusten. Samma sak gör man med katter. Blir mindre problem med hormoner då. Men så fort dom slutar ta sina piller så kommer sexlusten tillbaka.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Sleeper
3 084 Inlägg
20 december 2007
Ja och vissa är ju inte ute efter att våldta vissa är ju ute efter att DÖDA! var ute och festade med några polare och hans klasskompisar för några månader sedan, när vi gick hem så gick vi och snackade, och helt plötsligt föll en av hans klasskamrater ihop medvetslös så det blev akuten för hans del men han klarade sig iaf och han hade inte druckit spec. mycket.
Farsan blev nerdrogad då han var yngre han drack 2 öl sen var han totaltborta kom inte ihåg någonting av kvällen kanske Rohypnol då..

Fattar inte att det finns så enormt mycket sjukt folk därute.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sleeper
3 084 Inlägg
20 december 2007
Android skrev:
Varför inte bara skära kuken av de dömda våldtäktsmännen? De har (troligtvis) förstört (sex)livet för kvinnan, inte mer än rätt att göra samma i retur. Öga för öga, eller hur?

Nåja, kanske inte helt rätt att köra med vedergällningsprincipen, men det är ju helt sjukt att någong som utfört en grov våldtäkt, kan vara ute efter 1-2 år max! mad

Jo men vissa kvinnor anmäler ju ibland för vanligt sex för att ta hämnd för nåt inte så kul att ha kuken avskuren då det senare visar sig att man var oskyldig.

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.

Allmänt efterbliven
542 Inlägg
20 december 2007
Phaetoon skrev:
DrKamikaze skrev:
Phaetoon skrev:

Man steriliserar sexualbrottslingar på kemisk väg just för att det sänker sexlusten. Samma sak gör man med katter. Blir mindre problem med hormoner då. Men så fort dom slutar ta sina piller så kommer sexlusten tillbaka.

Aldrig hört talas om...poängen med en sterilisering är ju just att kan kan knulla runt friskt utan att behöva oroa sig för barn

att t ex en kastrering skulle minska sexlusten skulle jag dock mycket väl kunna tänka mig

http://www.rfsu.se/sterilisering.asp

Det du tänker på är troligtvis kemisk kastrering
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kemisk_kastrering

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)

905 Inlägg
20 december 2007
chrno skrev:
Rohypnol är ett läkemedel som hjälper till med Insomning, inte ett sömnmedel.
Det får dom effekterna folk pratar om när man blandar det med alkohol, tillsamans med ovan nämnda Tappa alla hämningar och bete sig som en allmän idiot. Mkt svårare att få tag på på laglig väg nuförtiden då väldigt få läkare skriver ut det.

Var väldigt vanligt bland idrottare och personer som reser mkt då man har lättare att sova på flygresor. Narkotikaklassat i många många länder ex USA.

Vad gäller droger man kan få istoppat i drinkar så är det ju knappast begränsat till droger besläktat med Flunitrazepam(Som också är ett sömnhjälpmedel om vi nu inte ska gå djupare in i kemisnack)

Det går alltid att förstöra för folk så dessa allmänna "akta er för allt farligt som kan hända er" trådar är ju fruktat verkningslösa. På annat sätt än att skapa onödig oro.

rohypnol och flunitrazepam är sameshit.

905 Inlägg
20 december 2007
Sushikocken skrev:
Android skrev:

Jo men vissa kvinnor anmäler ju ibland för vanligt sex för att ta hämnd för nåt inte så kul att ha kuken avskuren då det senare visar sig att man var oskyldig.

nä men då det kommer fram att offret varit drogat det handlar om barn och det händer flera gånger så äre jävla bara ta fram rostiga morakniven.

1 997 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
baaki skrev:
Tycker trådskaparen kan klistra in länkarna till läkemedelsverket i första inlägget, många läser inte hela tråden och fattar inte att det är falskt. Är ju en hel del inlägg här med som tyder på det.

Men man ska alltid passa sig för att få saker i drinkarna, finns ju även droger i flytande form som snabbt kan sprutas i drinkarna och är osynliga direkt.

Jaa det kan jag ju göra. Vänta lite ska vi se...

Det är ändå tänkvärt det första inlägget tycker jag! eller?

1 997 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
barrre skrev:
Sanning eller inte om vissa medel i tråden. Många tjejer BLIR drogade och BLIR våldtagna.

Det är förjävligt, så håll koll på era egna och era vänners drinkar gott folk!!

Tyvärr så är det ju så...
Det finns mycket mer sjukt folk än man tror. hmm

1 997 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
Har redigerat första inlägget nu...
Kan vi låta det stå så eller, ska jag ändra nåt?

804 Inlägg
20 december 2007
Galad8 skrev:
Har redigerat första inlägget nu...
Kan vi låta det stå så eller, ska jag ändra nåt?

Kanon så. smile

Labborant
307 Inlägg
24 september 2009
Fy fan det va nog blad det värsta jag hört, gör dom tjejen helt steril bara för att slippa kondom? Helt sjukt va fega våldtäktsmän är. Är det någon gång 10 år på kåken ser lockande ut är ju när man ser nåt sånt!

Jävligt glad att folk våldtar och spöar skiten ur dom på kåken, kanske därför det är så låga straff på våldtäkt höj det för fan, borde va likgiltigt med mord för offrets liv lär ju ta slut...

Blev riktigt sugen på att leta upp en jävel och köra ihjäl på fyllan, då lär man ju vara ute efter 3 månader fotboja!

Någon som har tips på vart man hitta sådana svin förresten?
Senast redigerat av la_palma (24 september 2009)

Sleeper
3 084 Inlägg
24 september 2009
la_palma skrev:
Fy fan det va nog blad det värsta jag hört, gör dom tjejen helt steril bara för att slippa kondom? Helt sjukt va fega våldtäktsmän är. Är det någon gång 10 år på kåken ser lockande ut är ju när man ser nåt sånt!

Jävligt glad att folk våldtar och spöar skiten ur dom på kåken, kanske därför det är så låga straff på våldtäkt höj det för fan, borde va likgiltigt med mord för offrets liv lär ju ta slut...

Blev riktigt sugen på att leta upp en jävel och köra ihjäl på fyllan, då lär man ju vara ute efter 3 månader fotboja!

Någon som har tips på vart man hitta sådana svin förresten?

varför? bumpa en asgammal tråd du inte ens har läst igenom?

Sök