Bilder på tjejer

Performance_ Förjaevle Brao
2 januari 2008 · 555 Inlägg

tycker baar de e sköj att jänter lägger öpp bilder så man får se hur dom ser ut

leo_m83
2 januari 2008 ·

snygg tjej med en snygg bil. Vem skulle inte ge henne 240 komentarer? tongue

John87 Stolt Volvoägare
2 januari 2008 · 4 913 Inlägg

WeDo skrev:

Lady_Milla skrev:

_MaCCe_ skrev:
Alltså jag har tänk på en sak, ofta när jag läser / skriver i forum så ser jag alla medlemmar som män. Ibland blir jag förvånad över att det är en tjej som har den bil jag har tittat på osv.

Sorry lite offtopic kanske ?

tro många gör de faktist å killar använder även tjejer på avatar med så kan ju vara förvirrande med kan ja tro

precis... sett ett par som har sin flickvän i bara bh och trosor och då frågar jag mig själv.... Varför ?

Dom har inget annat att skryta om.

Stackars människor.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Kristian_L
2 januari 2008 · 1 893 Inlägg

Det som stör mig, med bilden av en  tjej som åmar sig på huven på en original och skitig golf, med 4.8 i betyg, är att en del av oss killar "går på den lätta!" och röstar med lilla huvet.

Killar. (Och eventuella tjejer.)
Titta och njut, men rösta inte på de snygga tuttarna! Är bilen en tvåa, så ge den en tvåa, eller ge fan i att rösta. Det finns andra forum mera lämpade för att rösta på tuttar.

Just exemplet som tidigare talare nämnde, är fint exempel. Bilen skulle jag gärne ge en femma, om fotona hade visat upp bilen, nu visar de upp ägarinnan (Som också skulle få höga poäng om garaget handlat om brudar.) så jag låter bli. wink

God fortsättning på det nya året allihopa! big_smile

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
Krilles_mkivsupra
2 januari 2008 · 4 Inlägg

Äää fan låt dom hålla på o ååååla ! Sålänge det inte är några bitches som tror dom är snyggast,vakrast,bäst,osv
(OBS)Det finns många trevliga tjejer me                                 
mvh krille

ghost_boy83 CREW
2 januari 2008 · 2 594 Inlägg

har inge problem me tjejer som har några lättklädda bilder det som stör mig är alla killar som har halvnakna bilder på sina avtar mm bara för ni ska få många som är inne på era sidor, tror knappast ni får mer röster för det! bara folk som vill kolla lite på bilderna

Mangeman Mr.RoadRage
2 januari 2008 · 428 Inlägg

saab9_3turbo skrev:

WeDo skrev:
Kolla t.ex här... UNDRAR varför just denna bild fått 420 kommentarer... http://www.garaget.org/?car=37457&image=538697

Men det sorligaste är att hon tror att hon behöver vika ut sig, den där bilen är redan skit snygg smile

Jag komenterade denna bilden och skrev att jag inte förstod anledningen till att behöva visa upp sig på detta, enligt mig smaklösa sätt för att framhäva röster på sin bil, visst gillar och kolla på lätt klädda damer, men då finns det andra hemsidor för sånt!

Men min kommentar tog hon bort väldigt snabbt, folk vill ju höra varför dom fick den röst som dom fick, bilen i detta fall kunde nog fått en 5a, men hela upplägget och bilden, som jag anser inte hör hemma här, gjorde att betyget fick lägsta möjliga......

Om man sen läser allt folk skriver till henne....... roll pojkar pojkar pojkar.........

Sen till de andra som tråden hadlar om, nä, jag tycker inte det är nått som är illa, med att folk (flickor o pojkar,män och kvinnor) har en bild på sig själv på sitt galleri, så länge dom är av det mer normala slaget, själv har jag för fan min jycke! hmm
Men men, det är vad jag anser som sagt........... nu kommer jag garanterat fått 1000st citeringar........roll

Mangeman a.k.a Mr.Roadrage.
Team-Adolfsson Gödseldräng
2 januari 2008 · 4 529 Inlägg

så här hade en skrivit i jessicas gb ^^ lol

Golf_epa (Från Stockholm) för 17 timmar sedan (Oläst, #165)  cool bil! man kan inte få någon av dom där bilderna utan redition?

Tengu1969
2 januari 2008 · 1 396 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
så här hade en skrivit i jessicas gb ^^ lol

Golf_epa (Från Stockholm) för 17 timmar sedan (Oläst, #165)  cool bil! man kan inte få någon av dom där bilderna utan redition?

Okej, det var lågt att hänga ut honom sådär!

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT
Corpze
2 januari 2008 · 1 311 Inlägg

Jag undrar mest var alla bilder på tjejerna är som rubriken beskrev!

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze
bushmyra
2 januari 2008 · 782 Inlägg

jessica1 skrev:
Hm, känner mig nästan i behov av att skriva en liten rad här!
tongue

Jag har lagt upp en bild på min sida då jag kan liknas vara, ähum, lättklädd!roll

Jag har lagt ut bilden, ngt retuscherad dock, på mig själv och min bil!
Klädseln jag valt kan säkert argumenteras varför, men det är väl lika som att gå på stranden i en jäkla bikini!

Jag visar inte mer än där!hmm
Dessutom har jag en fin bil som jag är mkt stolt över!

Layouten för en bild kan ge stort utslag på betyget för bilen, visst!
Dock har jag ingen skräp bruksbil som jag försöker höja betyget för, bilen talar som sagt för sig själv och jag har även full info om den!

Ställ en ny ferrari i regn framför en skitig hästtransport, gärna lite lerig oxå och en katt som sitter på huven, ta sedan ett kort!
Gissa betyget!?

Ställ en vanligt stylad fräsch volvo 850 för 30.000kr framför en solnedgång och med havet i bakgrund, ta ett kort!
Gissa betyget?

Bilder på personen i fråga är väl bara en kul grej, inget annat?
Motor relaterad sida, absolut, men jag tror heller knappast det finns så många killar/tjejer som ligger ute på denna sida som har 0% intresse av bilar!!!

Det är jul idag killar och tjejer! Njut av dagen och var snäll, annars kanske inte tomten kommer till er!big_smile

Jag tycker det var ett fint initiativ av dig smilebig_smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=171602
Mitt 1500 kronors tangent bord har liteproblem att göra mellanslag..
Audi A4 avant TS 1.8t "Stereobilen" (2004)
Volvo 745 "Epan" (1990)
Supratok Toker
2 januari 2008 · 491 Inlägg

Vad gör det om man lägger upp en elr. fler bilder på sig själv under fotografering och övrigt, den kategorin är väl till för det ?
Personligen är det bara trevligt om man ser hur personen ser ut som man pratar med, både killar och tjejer.
Sen om man väljer ha mindre kläder på något kort är väl upp till användaren. Så länge det inte lyser porr om det.. För det hör inte hemma här.

Sen att det finns dom som har tjejer bredvid bilarna elr. att användarna själv står bredvid bilen och posar ser JAG inga problem med.
Klart att folk kanske tittar mer på den bilen, men varför inte?

Ni som gnäller, går ni fram och gnäller på alla stora bilevenemang där tjejer uppträder och posar framför bilar med?

Toker Jr 081102
Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
2 januari 2008 · 887 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
så här hade en skrivit i jessicas gb ^^ lol

Golf_epa (Från Stockholm) för 17 timmar sedan (Oläst, #165)  cool bil! man kan inte få någon av dom där bilderna utan redition?

Jag skulle allt vilja veta vad du själv skrivit till henne..
Patetiskt att kopiera ut namnet o hänga ut han på forumet.

Riktigt lågt.

Ontopic nu..
Sålänge det inte blir världens bordell här inne så får tjejer göra som de vill.
Har dom inte så värst mkt IQ eller lite självrespekt så får dom skylla sig själva.
Hade jag varit tjej, så hade jag aldrig lagt ut vågade bilder på mig själv på nätet.
Never, aldrig.. så enkelt är det. Varför? För jag behöver inte bekräftelse från ett gäng snubbar på en internetsida.

Tror inte problemet ligger i att dom vill få upp röstsnittet på bilen. Problemet ligger någon annanstans.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Masterworks
2 januari 2008 ·

Jojje_ skrev:

Team-Adolfsson skrev:
så här hade en skrivit i jessicas gb ^^ lol

Golf_epa (Från Stockholm) för 17 timmar sedan (Oläst, #165)  cool bil! man kan inte få någon av dom där bilderna utan redition?

Jag skulle allt vilja veta vad du själv skrivit till henne..
Patetiskt att kopiera ut namnet o hänga ut han på forumet.

Riktigt lågt.

Ontopic nu..
Sålänge det inte blir världens bordell här inne så får tjejer göra som de vill.
Har dom inte så värst mkt IQ eller lite självrespekt så får dom skylla sig själva.
Hade jag varit tjej, så hade jag aldrig lagt ut vågade bilder på mig själv på nätet.
Never, aldrig.. så enkelt är det. Varför? För jag behöver inte bekräftelse från ett gäng snubbar på en internetsida.

Tror inte problemet ligger i att dom vill få upp röstsnittet på bilen. Problemet ligger någon annanstans.

Bra sagt Jojje, men lite bekräftelse från tjejerna gör ju inget? lol

WeDo
2 januari 2008 · 3 390 Inlägg

Supratok skrev:
Vad gör det om man lägger upp en elr. fler bilder på sig själv under fotografering och övrigt, den kategorin är väl till för det ?
Personligen är det bara trevligt om man ser hur personen ser ut som man pratar med, både killar och tjejer.
Sen om man väljer ha mindre kläder på något kort är väl upp till användaren. Så länge det inte lyser porr om det.. För det hör inte hemma här.

Sen att det finns dom som har tjejer bredvid bilarna elr. att användarna själv står bredvid bilen och posar ser JAG inga problem med.
Klart att folk kanske tittar mer på den bilen, men varför inte?

Ni som gnäller, går ni fram och gnäller på alla stora bilevenemang där tjejer uppträder och posar framför bilar med?

Jaaa, absolut ska vi ha bilder på oss... Håller med att det är kul att se hur vi ser ut... Men sånna bilder som det länkades till tidigare tycker jag inte passar in då ägaren til bilen står i bara stringtrosor och håller för pattarna med händerna... Den har hon ju inte lagt upp för att folk ska se hur hon ser ut...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Jongen
2 januari 2008 · 341 Inlägg

WeDo skrev:

Supratok skrev:
Vad gör det om man lägger upp en elr. fler bilder på sig själv under fotografering och övrigt, den kategorin är väl till för det ?
Personligen är det bara trevligt om man ser hur personen ser ut som man pratar med, både killar och tjejer.
Sen om man väljer ha mindre kläder på något kort är väl upp till användaren. Så länge det inte lyser porr om det.. För det hör inte hemma här.

Sen att det finns dom som har tjejer bredvid bilarna elr. att användarna själv står bredvid bilen och posar ser JAG inga problem med.
Klart att folk kanske tittar mer på den bilen, men varför inte?

Ni som gnäller, går ni fram och gnäller på alla stora bilevenemang där tjejer uppträder och posar framför bilar med?

Jaaa, absolut ska vi ha bilder på oss... Håller med att det är kul att se hur vi ser ut... Men sånna bilder som det länkades till tidigare tycker jag inte passar in då ägaren til bilen står i bara stringtrosor och håller för pattarna med händerna... Den har hon ju inte lagt upp för att folk ska se hur hon ser ut...

Man ser mer av henne ju smile

Håller med dig, det finns en hel del skrothögar med snygga tjejer som får höga betyg. Dock tycker jag hennes bil håller hög klass, hon med för den delen... smile

WeDo
2 januari 2008 · 3 390 Inlägg

Jongen skrev:

WeDo skrev:

Supratok skrev:
Vad gör det om man lägger upp en elr. fler bilder på sig själv under fotografering och övrigt, den kategorin är väl till för det ?
Personligen är det bara trevligt om man ser hur personen ser ut som man pratar med, både killar och tjejer.
Sen om man väljer ha mindre kläder på något kort är väl upp till användaren. Så länge det inte lyser porr om det.. För det hör inte hemma här.

Sen att det finns dom som har tjejer bredvid bilarna elr. att användarna själv står bredvid bilen och posar ser JAG inga problem med.
Klart att folk kanske tittar mer på den bilen, men varför inte?

Ni som gnäller, går ni fram och gnäller på alla stora bilevenemang där tjejer uppträder och posar framför bilar med?

Jaaa, absolut ska vi ha bilder på oss... Håller med att det är kul att se hur vi ser ut... Men sånna bilder som det länkades till tidigare tycker jag inte passar in då ägaren til bilen står i bara stringtrosor och håller för pattarna med händerna... Den har hon ju inte lagt upp för att folk ska se hur hon ser ut...

Man ser mer av henne ju smile

Håller med dig, det finns en hel del skrothögar med snygga tjejer som får höga betyg. Dock tycker jag hennes bil håller hög klass, hon med för den delen... smile

Jaaa, men tycker bara det är synd att det händer... Och, som en tidigare skrev, att de flesta killar här går på det och på någe vis börjar "stöta" på dom...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Kristian_L
2 januari 2008 · 1 893 Inlägg

WeDo skrev:
Jaaa, absolut ska vi ha bilder på oss... Håller med att det är kul att se hur vi ser ut... Men sånna bilder som det länkades till tidigare tycker jag inte passar in då ägaren til bilen står i bara stringtrosor och håller för pattarna med händerna... Den har hon ju inte lagt upp för att folk ska se hur hon ser ut...

Hon förgylde en liten stund av min vardag i alla fall. wink
Bilen bakom henne är säkert en femma, önskar möjligen lite bätre bilder på den för att kunna ge den en femma. Det höga betyget "bilen" redan har är ganska befogat.

Skulle hon stått framför en "skiten origial golf" med det betyget, skulle jag blivit iriterad (Lite.) då det vore ganska klart vad killarna igentligen röstat på.

Jag hoppas hon lägger upp lite bätre bilder på bilen, gärna med sig själv i bild. wink
Enda felet jag ser, är att bilderna ser ut som om de är tagna med mobiltelefon, eller dålig pocketkamera. (Antagligen försvan den lilla extra skärpan vid för många omsparningar av JPG-filen och/eller den slutliga komprimeringen till nuvarande format.)

Volvo V60 D4 "Inscription" (2019)
neckwomen_88
3 januari 2008 ·

Haha, lovar att slänga en femma i röst till den kille som lägger upp bild på biltvätt i bikini ^^ (och då bild på sig själv, pam gills inte...)

Big_JN
3 januari 2008 · 2 126 Inlägg

saab9_3turbo skrev:
Hehe, jag kan lägga upp en bild när jag smeker lacken och har tanga på mig, problemet är att jag kommer få hårda hot och bilden kommer bli raderad tongue. (Livet är hårt tongue)

tongue
Viiiiisa pattarna!!!!!! Manbobies e aldrig fel ihop med en hårig mansrumpa i tanga där dom håriga nötterna slunkit ur o hänger ner på varsin sida tanga tråden wink tongue

Det hade varit rätt roligt om nån hade vågat! Jag hade röstat en 5:a direkt wink

Nä nu ska jag gå och borsta ögonen med svinto och stålborste för att försöka ta bort synbilden jag fick när jag skrev detta!!! lol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang