ja då har man fastnat på en av bilderna heheh tack för en trevlig helg alltid lika kul o träffa dig med matsos .. o även jimmy i morgon bär de av till sthlm för mig för nästa tripp hehehe ..
Cabbe_typ1: Lilla du....jag är UPPVÄXT med billjudsbygge!! JAG om nån vet hur det är och SKA vara... kom igen när DU vet... /Madde
Ursäkta men va fan tänker du med ? han har gjort allt SJÄLV å gjort de så jävla bra så hälften skulle vara nog !
Tackar för att du är på samma spår som mig.. De glödjer mig.. Tack igen:D
Ursäkta men nu tycker ja att ni läser om vad det är madde har skrivit. Hon hjälper ju jimmy. Hon kommer med påpekande som gör att han kan göra sunshine finare. För det är en massa slarv fel på sunshine. Och ibland kan man stirra sig blind när man bygger. då är det bra med en sån som madde. För Hon kan om nån. Det vet du mycke väl Louise! Jimmy är duktig på det han har gjort men om han kunde ha lagt ner liiite mer tid på vissa saker så allt kunde bli perfekt så skulle denna diskusion aldrig ha funnits. Så Back Off. Fjortis diskutioner hör hemma på Lunar.
Sluta Louise, Du tigger ju om bråk. Börja tänk på din egen bil istället.
Och förresten hackar ni bara för att det är en brud som säger ifrån!!!
ja då har man fastnat på en av bilderna heheh tack för en trevlig helg alltid lika kul o träffa dig med matsos .. o även jimmy i morgon bär de av till sthlm för mig för nästa tripp hehehe ..
Jimmy, jimmy, SÅ GRYMT FIN BILEN ÄR!!!!! Sjukt snygg och så duktig du är, hoppas bara man får se bilen live i sommar.
Vill bara inflika i de påståendena om att Jimmy gjort en massa slarvfel på sunshine, det kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte sett bilen - ännu. Men en sak kan jag uttala mig om, när man håller på att bygga så länge som Jimmy gjort. så får man lov att ta "genvägar" för att bli klar någon gång. Och skulle det finnas några missar, så vad gör det?? Bilen är inte fabriksgjord, det är Jimmy som byggt det själv. Dessutom så måste ju Jimmy ha något att göra i vinter, när alla utställningar är över
Grymt bra jobbat killen!!!! // Victor
Mitt nya projekt, Brother Edition "Det är högst osannolikt att något transportmedel för passagerare kan röra sig fortare än 15 km/h"
-citat Thomas Treshold, Tågingenjör (1835)
genvägar har det tagits men inte stora, men eftersom man gör allt själv så är det inte lätt utan det blir fel men som victor säger då finns det något ja kan fixa med i vinter eftersom just nu vill ja bara ha den klar.
i morgon så ska ja och krutmats träffa en ny samarbets partner CARTEC!
åter kommer med info om de .
men klart ja kan bjuda på lite bilder hur den såg ut när ja köpte den i maj för 3 år sen
precis hemkommen från helmia maj 06
bak ifrån helt org
i stortsätt orginal invändigt förutom sterion
stort och tomt
gråt och tråkigt
motorrummet nätan orginal
ungefär såg den ut när ja köpte den, men mycket har hänt och så här ser den ut idag och börjar man kolla in alla detaljer så stämmeringenting i storsätt=)
ljudet som det ser ut idag
motorrummet som det ser ut idag.
invändigt i stortsätt klart men några detaljer saknas
bak med bildskärmar klart
utvändigt klart
är det något ni saknar bild på så säg till så laddar ja upp men vad tycker ni, har det hänt något sen den va org