Har hänt en hel del sedan jag sist kikade i denna tråden Bilen ser kanonsnygg ut och inredningen kommer nog bli minst lika snygg tror jag Du vet vad du gör och gör allting så noggrannt att man skulle kunna tro att bilen hade varit någon specialmodell från Volvo...finaste Volvon här i projekt- delen tycker jag och en inspirationskälla för många Lycka till nu med inredningen
oj tack ja vet inte vad ja ska säga ja är hemskt tacksam för det du säger och det glädjer mej verkligen
ett steg till framsystemet som ska in i bilen, ska in yttligare ett som ska styra bak systemet och sådan kommer det ett mono block men inte av denna sort
en av mina värsting basar som brl och infinity har tagit fram åt mej infinity kappa perfekt skit snygga och skit tunga kan ja lova orkade knappt lyfta in dom ia garaget tror dom låg på 1600 eller om de va 1800 w rms per styck kommer nog spela gott
tjejen och grannen håller på att ljusisolera skuffen tack för hjälpen båda 2
tjejsen håller på och ska leka hund haha lägg märket till den snygga t-shirten ja har skaffat till bygget
håller på att göra i ordning för en av fram subarna
ligger grejer överallt i hela bilen
fram subben på plats och väl ljudisolerad va tvungen att använda en specer för att den va så stor så att den inte tog i på baksidan av plåten så nu åker ja på att bygga om dörrsidan eller om ja borrar om plåten lite på insidan får se vad som händer
oj tack allihopa tyvärr har det inte blivit så mycket mek i dag, tjejen körde in sin bil så nu har ja börjat riva sönder den också men ja tog lite bilder ändå
har skaafat mej riktigt med lust nu och tog ett beslut här om dagen om ja skulle bygga om dörrsidorna eller inte och kom fram till att ja ska göra de både fram och bak så håll i er nu