grym ratt! sätter du ett motstånd i airbagen?? eller hur löser du den biten?
MVH/ Jerker
Där e väll ingen kudde i den nya ratten?eller?
haha nej de vet ja! men i org ratten e det, tar man bort den utan att sätta dit något motstånd så bör SRS lampan lysa, å det e ju inte så roligt kankse:P
Vad fick du ge för den ? Hur mycket har du lagt på bilen nu ? pengamässigt och tid ?
Det är inget man vill fundera över, tro mig, gjorde själv en sammanställning för ett tag sedan och det var bara deprimerande att se svart på vitt hur mycket pengar man lagt ut
Ratten är ju grym Jimmy. Hur går det med ljudbygget då? Vill ju se bilder.
Jag ser fram emot en visning på bilen när den är färdig
// Victor
precis som victor säger så vill ja inte veta hur mycket pengar ja har lagt ner men ja vet att det är 6 siffrigt så mycket vet ja. men ratten tror ja kostade runt 2500-3000 kr
grym ratt! sätter du ett motstånd i airbagen?? eller hur löser du den biten?
MVH/ Jerker
Där e väll ingen kudde i den nya ratten?eller?
haha nej de vet ja! men i org ratten e det, tar man bort den utan att sätta dit något motstånd så bör SRS lampan lysa, å det e ju inte så roligt kankse:P
hehe det följer med ett motstånd när ja köpte ratten, men efter som min srs lampa lyser sen innan så vet ja inte om motståndet funkade som fälde med elle inte
Men skär de inte lite mot resten av inredningen? bara en tanke liksom...för inredningen går ju inte direkt i blått och svart. kommer upp på lördag och kollar iallafall
hehe det följer med ett motstånd när ja köpte ratten, men efter som min srs lampa lyser sen innan så vet ja inte om motståndet funkade som fälde med elle inte
ahh så de följde med ett motstånd? de va inte dåligt:) blir till att släcka felkoder å berätta för mig om de funkar sen:) nyfiken!
Men skär de inte lite mot resten av inredningen? bara en tanke liksom...för inredningen går ju inte direkt i blått och svart. kommer upp på lördag och kollar iallafall
Kram Kicka
Nä där håller jag inte med.. Isåfall så skär de sig med sterion och mätar hållaren.. och allt ljus i bilen är ju blått.. Så där håller jag inte mer..
Skit snygg är ratten.. Mamma o pappa gilla den oxå :p
Kram Kicka
Nä där håller jag inte med.. Isåfall så skär de sig med sterion och mätar hållaren.. och allt ljus i bilen är ju blått.. Så där håller jag inte mer..
Skit snygg är ratten.. Mamma o pappa gilla den oxå :p
Pussss
tack så hemskt mycket hälsa dom att det glädjer mej pusssss
dax för en stor uppdate vad som har hänt än så länge
här har ja borrat in genom dörren så ja kan få egenom min högtalarkabel och mina nya blinkers kablar.genom förnings gummie monterat
förlängde blinkers kablarna till dom som va till skärmarna förut som ska upp till dom nya bakspeglarna
kablarna instoppade
har även monterat min fotstöd som va med i paketet ratten kom i samma som pedalerna
äntligen har ja börjat bygga om framdörrsidorna
så här såg första versionen om ja provade att göra vart missnöjd som faan, finns inget att skruva högtalaren i sen
efter att ha tänkt om, mätt kapat en jävla massa gånger till så vart ja äntligen nöjd =)monterade dit en mdf ring på baksidan ja smältlimmade ihop
innan ja börjat spakla på fram sidan
glasfiber spakel på lagt
har även tillverkat skivan som ska vara över slutstegen, nu ska den bara fräsas om och fixa till kanterna och kläs sen är den också klar
detta är allt ja har hunnit fram tills nu men ska ut igen och försöka göra klart fram dörrsidorna ett riktigt skit jobb kan ja lova för att få fina linjer på det här skiten