"1030: Gammal standardbakaxel utan finesser. t.ex på gamla 740GL å sånt 1031: samma typ som ovan men stadigare. Sitter på gamla 700Turbosar t.ex. 1041: en 1031 med diffspärr, modell "slung".. Inte helt säker på dessa PM'a om ni har bättre koll än mej) 1035: Bakaxelklump, multilänk (mk1?) 1045: Bakaxelklump, multillänk (mk1 diffspärr, slung) 1055: Multilänk MkII 1065: Multilänk MkII med slungdiffspärr "
"1030: Gammal standardbakaxel utan finesser. t.ex på gamla 740GL å sånt 1031: samma typ som ovan men stadigare. Sitter på gamla 700Turbosar t.ex. 1041: en 1031 med diffspärr, modell "slung".. Inte helt säker på dessa PM'a om ni har bättre koll än mej) 1035: Bakaxelklump, multilänk (mk1?) 1045: Bakaxelklump, multillänk (mk1 diffspärr, slung) 1055: Multilänk MkII 1065: Multilänk MkII med slungdiffspärr "
tackar, men jag skulle gärna villja veta utväxlingen på en automatbakaxel. 740 eller 240 . den måste ju vara mycket lägre än vanliga 1031:orna.