Ryktet säger att Sweden Autorace skall köra på sin nya sträcka på Lördag! Med lite tur så blir det 402!
Cambrant skrev:
bergan91 skrev:
Vad händer ikväll? E de nått nånstans? Om inget annat så står jag vid donken i Kungälv. Kom o ta med nåra polare om ni har tråkigt..... De va längesen man fick nått från GSR!?!
GSR är inaktiva har jag fått höra. Vi får räkna med RC i sommar tror jag. Men GSR kanske får tillbaks lusten snart igen. Vem vet?!
Sålänge nån mer lägger upp nått så finns de la de. Har ju ullevigaraget med:) Men det verkar inte finnas nått intresse även om solen skiner i Kungälv nu. Men om inget annat dyker upp så säger jag träff kl 21 på donken parkeringen i Kungälv Men vart har alla på garaget tat vägen?
Sålänge nån mer lägger upp nått så finns de la de. Har ju ullevigaraget med:) Men det verkar inte finnas nått intresse även om solen skiner i Kungälv nu. Men om inget annat dyker upp så säger jag träff kl 21 på donken parkeringen i Kungälv Men vart har alla på garaget tat vägen?
Några som dyker upp vid Kungälv kl 9?
jag kommer vara där men åker om inte fler kommer annars kan de la bli lite gött bilsnack mellan dom som e där
Några som dyker upp vid Kungälv kl 9?
jag kommer vara där men åker om inte fler kommer
Skulle kunna tänka mig att titta förbi, inget bättre för mig haha