"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Orkar inte kolla om denne kille redan är postad i tråden. Tyvär ligger den på en seg! youtubeserver men när det blir tal om olika variationer och tolkningar av en viss: TRANS SIBERIAN ORCHESTRA CONTEST så äger den här allt!. http://www.youtube.com/watch?v=z5_9bqLK4Q8
Kan Zakk spela nåt utan mangel? Killen är så otroligt enformig att det inte är sant. Fast han är bra på det han gör, så varför byta koncept?
Och gitarren tror jag att det är en Epiphone faktiskt. Men det är ju Gibson som äger dom, så nästan samma sak
En film jag gillar.. Han gör någon liten miss någonstans, men helt otrolig kille iaf. Lite tråkigt ibland när han bara spelar massa skalor upp och ner men det tar han igen med andra saker
Volvo - Probably the best car in the world "Ge mig svenskar, wiskey och snus så ska
jag bygga järnväg ända in i helvete"
James J. Hill, Amerikas stora järnvägsbyggare