Galna idéer från en galen man... Det stämmer ju dock väldigt bra på mig >_< Vill du att jag skall skriva upp lite nya idéer eller ska jag plocka fram den gamla beskrivningen?
Vorre ju kul om du drog upp dina ideér för mig här! Blanda hur du vill med allt
Galna idéer från en galen man... Det stämmer ju dock väldigt bra på mig >_< Vill du att jag skall skriva upp lite nya idéer eller ska jag plocka fram den gamla beskrivningen?
Mina idéer får du som alltid via MSN, blir mindre skräpigt i tråden då, samt att vi kan bolla idéerna direkt, istället för att det skall ta flera dagar
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Mina idéer får du som alltid via MSN, blir mindre skräpigt i tråden då, samt att vi kan bolla idéerna direkt, istället för att det skall ta flera dagar
Har nu fått en massa roliga ideér från dig! Riktigt kul o höra vad som finns i din skalle! Så nu är det bara att börja typ, ska bli kul de
Där inne finns det inte speciellt mycket.. Det e nog därför mina idéer blir som de blir, det finns mycket plats att växa på där inne
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Fick hemma mina mattor igår, började montera dem lite lätt idag för o se hur de blev! Kommer nog bli riktigt dämpat och bra, smidigt att använda. Nästan lite roligt faktiskt
Imorgon blir det att göra en himmlans massa bafflar med Fredrick_k till hans galet cleana eclipse!
Dax att göra lite bafflar idag! Blev riktigt fina, men är ännu inte riktigt klara! Ska limma ihop dem samt göra de sista finliret. Men blir riktigt stabila med 31mm MDF!
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.
Hehe kalla mig data nörd eller bil nörd, men har kollat igenom ALLA 51 Sidorna!! Och kan bara säga att jag älskar ditt bygge och jag väntar mig uppdates tills den är färdig Fortsätt så här du