Release: Garaget v7

guldduster
21 januari 2008 · 11 Inlägg

Hej!

Fin uppdateringen! Dock har jag problem med att ladda upp bilder med Firefox/2.0.0.11. IE går bra.

/m

Room for five. Roof for free.
twin_cam Smålänning
21 januari 2008 · 7 877 Inlägg

Hittade en bugg igen. Va inne på min sida för att ladda om avataren (så den blir stor smile ) och då kom inte "hett på forumet" fram i nederkant på sidan. Inte heller under fliken medlemssidor gör den det.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
guldduster
21 januari 2008 · 11 Inlägg

guldduster skrev:
Hej!

Fin uppdateringen! Dock har jag problem med att ladda upp bilder med Firefox/2.0.0.11. IE går bra.

/m

Får kanske dra tillbaks mitt klagomål, nu lyckades jag efter många försök.

/m

Room for five. Roof for free.
chrizz Administratör
21 januari 2008 · 11 783 Inlägg

guldduster skrev:

guldduster skrev:
Hej!

Fin uppdateringen! Dock har jag problem med att ladda upp bilder med Firefox/2.0.0.11. IE går bra.

/m

Får kanske dra tillbaks mitt klagomål, nu lyckades jag efter många försök.

/m

Vad var problemet? Jag utvecklar främst i firefox och jag har inte stött på några problem med just uppladdningen faktiskt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
chrizz Administratör
21 januari 2008 · 11 783 Inlägg

Daaze skrev:
om man laddar upp en ny avatar så blir den större ?

Ja!

Daaze skrev:
men funktionen att ha musenpekaren på bilden så den blev mkt större har den tagits bort eller är det bara under konstruktion ?

Det kommer imorgon!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Daaze Rent A Retard !
21 januari 2008 · 674 Inlägg

chrizz skrev:

Daaze skrev:
om man laddar upp en ny avatar så blir den större ?

Ja!

Daaze skrev:
men funktionen att ha musenpekaren på bilden så den blev mkt större har den tagits bort eller är det bara under konstruktion ?

Det kommer imorgon!

ja men perfa ! nu har även idioten fattat big_smile

nej men allvarligt, du gör ett otrligt grymt jobb, förresten, gör du allt själv eller har du någon "webbdesigner" som gör eller hjälper dig med jobbet ? *nyfiken*cool

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
chrizz Administratör
21 januari 2008 · 11 783 Inlägg

Daaze skrev:

chrizz skrev:

Daaze skrev:
om man laddar upp en ny avatar så blir den större ?

Ja!

Daaze skrev:
men funktionen att ha musenpekaren på bilden så den blev mkt större har den tagits bort eller är det bara under konstruktion ?

Det kommer imorgon!

ja men perfa ! nu har även idioten fattat big_smile

nej men allvarligt, du gör ett otrligt grymt jobb, förresten, gör du allt själv eller har du någon "webbdesigner" som gör eller hjälper dig med jobbet ? *nyfiken*cool

hehe, tack. Jag gör allt själv smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Daaze Rent A Retard !
21 januari 2008 · 674 Inlägg

chrizz skrev:

Daaze skrev:

chrizz skrev:

Daaze skrev:
om man laddar upp en ny avatar så blir den större ?

Ja!


Det kommer imorgon!

ja men perfa ! nu har även idioten fattat big_smile

nej men allvarligt, du gör ett otrligt grymt jobb, förresten, gör du allt själv eller har du någon "webbdesigner" som gör eller hjälper dig med jobbet ? *nyfiken*cool

hehe, tack. Jag gör allt själv smile

du är duktig du lol

när är det dag att nämna mig som hedersgäst då ?? cool

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
twin_cam Smålänning
21 januari 2008 · 7 877 Inlägg

Alltså allvarligt, När det gäller användarvänlighet så har denna sidan alltid varit suverän. Har vart bra ända sen jag reggade mig, men nu är den faktiskt bättre än nånsin.

Den är verkligen sjukt lätt att navigera och förstå.

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Daaze Rent A Retard !
21 januari 2008 · 674 Inlägg

twin_cam skrev:
Alltså allvarligt, När det gäller användarvänlighet så har denna sidan alltid varit suverän. Har vart bra ända sen jag reggade mig, men nu är den faktiskt bättre än nånsin.

Den är verkligen sjukt lätt att navigera och förstå.

word !

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
NJ_
21 januari 2008 · 2 118 Inlägg

twin_cam skrev:
Alltså allvarligt, När det gäller användarvänlighet så har denna sidan alltid varit suverän. Har vart bra ända sen jag reggade mig, men nu är den faktiskt bättre än nånsin.

Den är verkligen sjukt lätt att navigera och förstå.

kan inte annat än att hålla med big_smile riktigt bra jobb Chrizz ! big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f
chrille_ Servicerådgivare
21 januari 2008 · 715 Inlägg

bara en liten fråga.. innan kunde man se vem som hade besökt sin sin sida..  kan man ente detta längre el kommer de också igen?
annars jäkligt najs!

mvh chrille

My Toyota is Fantastic www.garaget.org/chrille_
Audi A4 1.8T "Prosport S-line" (2008)
Daaze Rent A Retard !
21 januari 2008 · 674 Inlägg

chrille_ skrev:
bara en liten fråga.. innan kunde man se vem som hade besökt sin sin sida..  kan man ente detta längre el kommer de också igen?
annars jäkligt najs!

mvh chrille

det vart nollat vid uppgraderingen, kolla nu får du se, har vart inne o vänt tongue

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Masterworks
21 januari 2008 ·

chrizz skrev:

Daaze skrev:

chrizz skrev:

Daaze skrev:
om man laddar upp en ny avatar så blir den större ?

Ja!


Det kommer imorgon!

ja men perfa ! nu har även idioten fattat big_smile

nej men allvarligt, du gör ett otrligt grymt jobb, förresten, gör du allt själv eller har du någon "webbdesigner" som gör eller hjälper dig med jobbet ? *nyfiken*cool

hehe, tack. Jag gör allt själv smile

Måste bara tacka för denna grymma sida, blir som en drog! hehehe...  cool

Alpinabiturbo Kulan
21 januari 2008 · 1 435 Inlägg

Ser helt ok ut, har du skrivit om det mesta i CSS-väg eller? smile Det enda jag saknar är att hela tiden ha sökfönstret tillgänglig utan ett extra musklick, dock är det väl bara en fråga om bekvämlighet så jag får väl vänja om mig.

Senast redigerat av Alpinabiturbo (21 januari 2008)

BMW 535D Touring "Carbonschwarz" (2006)
BMW 320D Touring "Titansilver" (2008)
BMW 740ia "Aspensilver" (1997)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
21 januari 2008 · 4 190 Inlägg

Blev som en helt ny sida smile
All kredit till dig och dina sammarbetare ni gör det möjligt för oss som endel lever för och en dels intressen smile
Good job!
mvh kimpa

DrKamikaze Allmänt efterbliven
21 januari 2008 · 542 Inlägg

Har råkat ut för en jobbigt grej nu 3ggr. När jag trycker på svara i min gästbok och skriver ett långt meddelande som tangerar 500 tecken gränsen (det sista låg nog på 497 tecken) till den andre personens gästbok. Klickar på skickar...och kollar sen i den andre personens gästbok så finns det inte med där? Försvinner bara.

Har hänt 3 gånger och alla dom gångerna så var det långa meddelanden som låg runt 500 tecken

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)
BMW 325iSICK "SportIntercoolerKompressor" (1987)
Daaze Rent A Retard !
21 januari 2008 · 674 Inlägg

http://www.garaget.org/gallery/archive/48927/237560_q4fe3j.jpg

bugg, elleR ?

307 Km/h ++
502 Hk
650 Nm
Dwarfen Linjemästare
21 januari 2008 · 11 Inlägg

DrKamikaze skrev:
Har råkat ut för en jobbigt grej nu 3ggr. När jag trycker på svara i min gästbok och skriver ett långt meddelande som tangerar 500 tecken gränsen (det sista låg nog på 497 tecken) till den andre personens gästbok. Klickar på skickar...och kollar sen i den andre personens gästbok så finns det inte med där? Försvinner bara.

Har hänt 3 gånger och alla dom gångerna så var det långa meddelanden som låg runt 500 tecken

Har du ställt in så du får se felemedelanden i IE?
Du får garanterat upp något fel om att du har för lång text. Kommer inte ihåg vad det är för någon box du ska kryssa i under inställningar, men det är något med "show errors" eller något sådant. Då får du upp vad som är fel och då kan admin på denna sidan nog hjälpa dig mera.

DrKamikaze Allmänt efterbliven
21 januari 2008 · 542 Inlägg

Dwarfen skrev:

DrKamikaze skrev:
Har råkat ut för en jobbigt grej nu 3ggr. När jag trycker på svara i min gästbok och skriver ett långt meddelande som tangerar 500 tecken gränsen (det sista låg nog på 497 tecken) till den andre personens gästbok. Klickar på skickar...och kollar sen i den andre personens gästbok så finns det inte med där? Försvinner bara.

Har hänt 3 gånger och alla dom gångerna så var det långa meddelanden som låg runt 500 tecken

Har du ställt in så du får se felemedelanden i IE?
Du får garanterat upp något fel om att du har för lång text. Kommer inte ihåg vad det är för någon box du ska kryssa i under inställningar, men det är något med "show errors" eller något sådant. Då får du upp vad som är fel och då kan admin på denna sidan nog hjälpa dig mera.

internet exploder? Pfffttt....safari for the win och för långt? Näe, det var på 497 tecken max ligger på 500 smile

Hellre liten och rapp än stor och slapp
Min projekttråd (bmw 327 som ska kompressormatas)
BMW 325iSICK "SportIntercoolerKompressor" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang