Gör det själv hall i göteborgsområdet?

Swaerd
27 januari 2008 · 77 Inlägg

vet någon bra GDS hall i Göteborgs området, där man får använda slip och kap verktyg ?

engolf
27 januari 2008 · 3 235 Inlägg

Friggagatan 22, men jag hörde att de har rivit stället...sad
Vet dock ej om det ska byggas om igen, eller om de bara har lagt ner. Hade varit otroligt synd, var ju ett fantastiskt ställe, var ju nästan stammis där innan jag flyttade.

Mortalis VW-nörd?
27 januari 2008 · 4 332 Inlägg

Det är rivet sen länge jao, och kommer icke byggas upp igen, de river alla de husen allteftersom kontrakten går ut för att bygga om hela området och göra det fint, vilket inte är helt dumt. Du ska se hur ritningarna ser ut de lagt fram som förslag, kan bli riktigt trevligt område.

alain www.bimmerpower.org
27 januari 2008 · 3 995 Inlägg

Finns en efter Partille centrum, bensinstation bredvid Mc Donald, jag tror att det är statoil. Det finns en till på preem, kör utfart mot östra sjukhus och precis PÅ utfarten, sväng höger, kör 200 meter ner, preem på vänstersida.

Senast redigerat av alain (27 januari 2008)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
BMW X5 4.4i (2006)
BMW 530i (2003)
speedtrap
27 januari 2008 · 58 Inlägg

Det finns en vid kaggeledstorg och så skall det finnas en ok/q8 i partille någonstans vet ej var.

Den som har mest prylar när han dör, VINNER!
Fishy Skattebetalare
27 januari 2008 · 87 Inlägg

speedtrap skrev:
Det finns en vid kaggeledstorg och så skall det finnas en ok/q8 i partille någonstans vet ej var.

Bredvid McDonalds ligger OK/Q8 med GDS-hall, brukar själv använda hallen i Bäckebol. Kolla för säkerhets skull att man får använda sådana verktyg i deras hallar.

Finns väl nåt som heter Billaga i Hildeldal oxå.

Mortalis VW-nörd?
27 januari 2008 · 4 332 Inlägg

Det är samma platser ni pratar om wink Torpagatan tror jag Preem ligger på, väldigt väldigt nära iaf.
Och det är OK/Q8 som ligger vid McD, skulle ta den före Preem iaf, bättre faciliteter. Sen finns en Q8 vid Prästgårdsängen som har gör-det-själv också, örgryte då alltså

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang