Jehovas knackade precis på

Legolol
28 januari 2008 · 169 Inlägg

Har satt på en klister lapp på min brevlåda som lyder NEJ TACK TILL REKLAM OCH JEHOVAS VITTNE funkar bra ingen jehovas hos mig inte big_smile

Om en scitzo hotat att ta livet av sig är det gisslan drama då?
Volvo Amazon "RaTzOnEn" (1969)
DasAuto
28 januari 2008 · 2 751 Inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=R3PRB4N-o6o



HAHAHAHAHHA de bästa hitils

Who Djaa bless no man curse
Mercedes W123 "240D" (1981)
Audi A6 (2009)
Hakan_J
28 januari 2008 · 380 Inlägg

n0b0dy_ skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=R3PRB4N-o6o



HAHAHAHAHHA de bästa hitils

Hahaha helt rätt smile där ser man vilka fridfulla typer jehovs är smile

Noiseprojekt
28 januari 2008 ·

n0b0dy_ skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=R3PRB4N-o6o



HAHAHAHAHHA de bästa hitils

Haha där ser man!
Dom kan ju också slå igen dörren i ansiktet på dig! lol

STriiiker
28 januari 2008 · 609 Inlägg

Zpira skrev:

TBOC_Razor skrev:
Hatar dom där jävlarna, dom e ffs som kristendomens religiösa fanatiker big_smile

Hatar iofs alla j-la dörrförsäljare, allt från jehovas till fattiga-polacker-som-har-förlorat-allt-dom-äger-och-därför-säljer-sina-blyertsteckningar,-som-dom-egentligen-inte-ritat,-för-dyra-pengar.

Har helt enkelt bara slutat öppna dörren för dom, står dom och ser "jehovas-aktiga" ut eller om det ser ut som en sån där tavelpolack tittar jag bara på dom och går förbi dörren utan att öppna (stora rutor i vår dörr så dom ser att man skiter i dom också wink )

haha kommer ihåg sådanna polacker, fan var ett bra tag sen nu. Innan träffade man på dem skitofta, alltid kul och överraska dem och svara på polska att dem kan dra åt helvete och annat kul tongue

Något ställda de brukar bli då big_smile

Germax
28 januari 2008 · 12 086 Inlägg

Man ska säga att man är obotlig satanist smile

Crappy_punkrocker
28 januari 2008 · 268 Inlägg

öppnade dörren för jehovas en gång...(visste inte att det va dom) men hade iaf dimmu borgirs låt "det nya riket" vrålandes i stereon med den för tillfället klockrena textraden "Vi heller deg Satan de sterkes konge.
Din tid er kommet." haha dom vände på klacken och kom inte tillbaka fler gånger! big_smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!
Henka_ Slav
28 januari 2008 · 1 454 Inlägg

Dom kom och knackade på i söndags.. men flickvännen var på besök så ja kände att ja hade bättre saker för mej.

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
twin_cam Smålänning
28 januari 2008 · 7 877 Inlägg

Sist nån religös sekt knackade så öppnade jag, man ser ju inte på dom att dom är från nått sånt, men jag sa bara att jag inte är intresserad, och inte tänker bli det, sen önskade jag trevlig helg så gick dom.

Hittade inte det gamla kassettbandet med massa gamla satanistlåtar smile

När sånna dära teckningsförsäljare knackar så har farsan och jag satt i system att komma ut med förstoringsglas och lupp. Dom brukar oftast bli nervösa då smile

Första gången vi gjorde så så var det bara för att han var ovanligt envis, men vi frågade varför dom var tryckta, och då blev han sur och gick... Av alla som knackat på dörren så har bara en enda kommit med tavlor som faktiskt var tecknade med blyerts... Alltå äkta...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
BMW635_Robban
28 januari 2008 · 1 277 Inlägg

Troende får gärna tro vad fan de vill för mig...men när de J*vlarna prackar på en massa skit blir jag förbannad alltså!mad

Sist jag bodde på hotell fick bibeln en luftburen färd 7 våningar ner i asfalten.
bibeln låg kvar när jag och mitt sällskap skulle vidare med taxi till fest...jag bad taxichauffören burna över den....men han körde bara över den lolcoolsmile

Senast redigerat av BMW635_Robban (28 januari 2008)

Samo
28 januari 2008 · 42 Inlägg

Jag har absolut inget emot att folk vänder sig till olika religioner för att känna trygghet. Men med den lilla insyn jag har i hur Jehovas Vittnen fungerar så tolkar inte jag det som en religion, utan en sekt. En sekt som går ut på att sprida falsk propaganda och rena jävla lögner!

Det svinigaste "tricket" dom har är att ta med sig en förståndshandikappad person när dom är ute och knackar dörr. Så drar dom någon snyfthistoria om att den personen har bott hos 7 olika fosterfamiljer och blivit misshandlad hos alla.
Hur behandlar Jehovs den här personen då? Som ett jävla objekt som folk tycker synd om och vill känna sympati för. Men bakom stängda dörrar blir den personen psykiskt misshandlad för enligt deras "religion" är inte personer med förståndshandikapp lika mycket värda som alla andra Jehovas.

Nu gick jag väldigt off topic i min egen tråd. Well, well...

BMW 120i M-Sport "Aerodynamic" (2005)
Akka
28 januari 2008 · 1 174 Inlägg

om man verkligen vill bli av med dem ska man öppna naken å med en bärs lr sprit falska i handen å fråga om dom inte vill komma in å ta ett järn!

Kanelbullen
28 januari 2008 · 1 722 Inlägg

MEN VAD ÄR JEHOVAS VITTNEN ??? JAG HAR INGEN ANING ...Svara gärna  cool

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
Samo
28 januari 2008 · 42 Inlägg

Kanelbullen skrev:
MEN VAD ÄR JEHOVAS VITTNEN ??? JAG HAR INGEN ANING ...Svara gärna  cool

http://sv.wikipedia.org/wiki/Jehovas_vittnen
http://www.watchtower.org/z/index.html

BMW 120i M-Sport "Aerodynamic" (2005)
Niklas1987 NO
29 januari 2008 · 2 182 Inlägg

Gör som jag, släng igen dörren

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo
richardoo290 VOLVO for life..
29 januari 2008 · 2 113 Inlägg

så deras tro menar på att jag är en ond människa och gud skall snart förinta mig?
och eftersom att dem särbehandlar handikappade och irreterar folk hela tiden är dem goda o ska få återuppstå?

nä, de finns en gräns på hur dum man får lov att vara..

jerky "the real jerk"
29 januari 2008 · 301 Inlägg

vulture skrev:
Men... Nu låter det ju som om det inte är vanligt folk vi pratar om?!
Det är det ju, med jobb och intressen som alla andra. Men de har också sin tro och en stark relation till sin församling... Och det är väl egentligen inget märkligt?

Jag menar, jag har ju mitt bilgäng, som jag relaterar mycket till. Jag försöker dra med andra som jag tror skulle ha utbyte av att vara med oss på våra bilträffar, och pratar om det vi gör och umgås gärna med dem som delar mitt intresse.

Jag har suttit och fikat med några av dessa Jehovas som knackar på. Ett par med barn återkom regelbundet under ett par års tid, trots att de visste att jag inte var intresserad av att vara med hos dem, jag har inte ens någon tro. Men jag umgicks med dem som medmänniska, vi fikade och pratade om barn och familj, jobb, tro, bilarna... Ja, det mesta som jag skulle kunna diskutera med nya människor faktiskt...

Tyvärr fick de ett nytt område sedan, och jag har inte träffat dem mer, men jag tyckte de var sympatiska. De är ju trots allt bara människor med en grupptillhörighet jag inte delar. Men vi delar ändå mycket annat...?

Säger man tack men nej tack ska det respekteras, det tycker jag, men det har inte varit några problem vad jag har upplevt.

Sedan har jag såklart HÖRT en massa om hur dessa församlingar fungerar, men jag har inte för vana att döma ut människor på hörsägen utan vill VETA först. Det lilla jag sett på nära håll tidigare har inte varit positivt, men det är ju lika illa om jag dömer ut ALLA som ser på fotboll för att jag hört talas om huliganer som att jag bestämmer mig för att alla Jehovas är fanatiska...?
Och jag har ju även träffat på många som varit som folk är mest, som inte gjort någon stor affär av sin församlingstillhörighet. Där man kanske inte ens varit medveten om den under lång tid. Och när man väl får veta påverkar ju inte det relationen man redan har...

Nå, jag försöker leva utan att döma andra på fördomar och förväntar mig att andra försöker göra detsamma, respekterar man sina medmänniskor kan man ta ett nej och ändå fortsätta dela det man har gemensamt. Det är vad jag hoppas och tror.

Respekterar man andra människor får man ofta samma respekt tillbaka.

// Ellen smile

ok dom låter som bra människor men tyvärr har jag erfarenhet i form av en tjej som var uppväxt i jehovas och hoppade av för det var inte hennes tro vad hände? församlingen fördömde henne och famlijen kickade ut henne hon var 16 år och fick klara sig själv men hon är en stark tjej och hon klarar sig bra i livet.

as long as mankind has existed she has yearned to fly. when she had conquerd the sky she realised she wanted to go fast and in stil, thus creating saab !!!
SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
29 januari 2008 · 661 Inlägg

Well drömmen är väl ändå att sätt en försvarsladdning 21 ( http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rsvarsladdning_21 ) utanför dörren och dra i snöret när de tar första steget på trappan, då lovar jag att de inte kommer tillbaka.

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
Noiseprojekt
29 januari 2008 ·

SatansWrath skrev:
Well drömmen är väl ändå att sätt en försvarsladdning 21 ( http://sv.wikipedia.org/wiki/F%C3%B6rsvarsladdning_21 ) utanför dörren och dra i snöret när de tar första steget på trappan, då lovar jag att de inte kommer tillbaka.

jodå! nånstans måste ju delarna dimpa ner;)

Rallyhalle
29 januari 2008 · 4 299 Inlägg

Har en lagom stor hund som skäller när de ringer på dörren smile Funkar i 95% av fallen tongue

Vi hade nån "döv" tavelförsäljare som gick runt i vårt område och knakcka på när jag va runt 12-13 år. Så lite lagom i förväg sprang jag och förvarnade morsan och så gick jag och koppla ur ringklockan big_smile Sen gick jag ut lirade fotboll lr nåt (kommer inte ihåg). Så när han "ringde" på hos mig så kom han undrade vart dom va nånstans. Och de hade jag ju ingen Aning om tongue För han va plötsligt inte döv längre, han hörde bara lite dåligt lol

Anledningen till att jag visste att han va "döv" va för att han hade varit hos min polare som kom och berätta för mig smile

Hittills har vi slupit jehovas iaf, misstänker att farsan har sett till att dom inte kommer någe mer wink

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang