kraftig och bra huvudenhet?

Drjohndeere
11 februari 2008 · 127 Inlägg

hallå. vilken är den kraftigaste och bästa huvudenheten till ett rimligt pris. mellan ca 2000-3000 kr

har hittat en som verkar bra till vettigt precis men har aldrig hört talats om den så det är kanske bara så att den är bra på papperet..

http://www.caliber.nl/product_info.php? … ts_id=1261

ge tips på nån bra o kraftig stereo runt 2,3 tusen.

tack på förhand

BilstereoSEX
11 februari 2008 · 210 Inlägg

Drjohndeere skrev:
hallå. vilken är den kraftigaste och bästa huvudenheten till ett rimligt pris. mellan ca 2000-3000 kr

har hittat en som verkar bra till vettigt precis men har aldrig hört talats om den så det är kanske bara så att den är bra på papperet..

http://www.caliber.nl/product_info.php? … ts_id=1261

ge tips på nån bra o kraftig stereo runt 2,3 tusen.

tack på förhand

Du skulle kika på ALPINE  i den pris klassen ....bra kvalite.....3 års garanti cool

MVH   B i M

ShyGuy RM-operatör
11 februari 2008 · 667 Inlägg

Titta på designen på den där du länkat till,sen tittar du på dom där noname-spelarna som säljs som smör på Tradera för 1500-2000:- smile
Same shit different name.

Däremot lägger jag in en sidfråga, och undrar lite försynt vart man hittar Rockford Fosgates egna spelare? Vet att dom gjort en handfull apparater....

Puttson
11 februari 2008 · 296 Inlägg

jag vet då inte spelare  som ger i väg mer än 4x60w   men innan du går  på de så kolla hur många amp den är avsäkrad till   för dom flesta lämnar bara dom watten när bliten slår ner i dom.

Team_Bilradiohuset
11 februari 2008 · 452 Inlägg

kasta även ett öga på Eclipse CD5425E finns inget som piskar denna i prisklassen 2500:-

Bilradiohuset
Din bilstereo butik på nätet
Volvo C30T5 "C30 Nurburgring Edition" (2007)
Volvo S70 T5 "Dragrace edition" (1997)
Phaetoon
11 februari 2008 · 8 156 Inlägg

Alltså. Skaffa en billigare HU och ett bra steg istället?
Jag skulle rekommendera Pioneer.
Vad menar du med kraftig förresten? Menar du voltstyrkan eller förstärkaren?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang