Tackar Bara ett lyse kvar nu då Lite drygt att göra dem men blir ju rätt bra iaf
Rand skrev:
det lirar fast end furias 1 eller hur det stavas. på skärmen ser jag!
Jajaja de e klart Sjukt bra film! Längtar till den nya kommer ut
zlobban skrev:
har läst alla sidorna nu smile du gör ett bra jobb smile hade nog inte orkat fixa det om de va min bil tongue bra jobbat smile lycka till smile
Tackar tackar Kul att du gillar projektet Nee som de verkar så hade nog de flesta kört den till skroten.. Men då känns de bara ännu roligare att veta att man fixat den
megaman_k skrev:
Vart ju skitbra där. Blev det fler dioder eller hur löste du det?
Tackar Jo de blev 8 dioder ist för 2, sen gjorde jag skåror med
Det jag funderar på nu är om jag kan ha devileyesen som parkeringsljus på besiktningen? Någon annan som har besiktat med liknande och kan svara?
Tjeeenare! Nu kommer en liten update.. Har varit ute och slipat ner en dörr idag, sjukt mkt jobb.. 3 kvar nu typ Tog lite bilder så man kan se helheten lite
Är de någon som är sugen på att spackla får ni mer än gärna hjälpa till! för de börjar bli sjukt drygt nu
Update igen då! Har fyllt år och fått lite godis till bilen Glasfiber och bitumen mattor bland annat Så nu ska det plastas lite front samt montera bitumen matta i bagaget så jag får bort det jädra plåtskrammlet
Läst igenom hela ditt projekt och måste säja att jag är grymt imponerad Syns ju inte direkt att den varit kraftigt smälld en gång i tiden Lycka till med allt nu, ska följas
Läst igenom hela ditt projekt och måste säja att jag är grymt imponerad Syns ju inte direkt att den varit kraftigt smälld en gång i tiden Lycka till med allt nu, ska följas
Kul att du gillar projektet Hoppas det ska synas ännu mindre sen med lack
jag tycker att jag sulle gått på Cad kurserna sj :@ men blir Jävligt snyggt! den typen av avgas är snyggast enligt mig.
Haha okej xD Men testa att ladda ner Google sketchup (http://sketchup.google.com/) Man lär sig förvånansvärt fort, har heller inte gått någon cad kurs... Jo jag tycker också om den typen av utblås, ser mest stilrent ut då
jag tycker att jag sulle gått på Cad kurserna sj :@ men blir Jävligt snyggt! den typen av avgas är snyggast enligt mig.
Haha okej xD Men testa att ladda ner Google sketchup (http://sketchup.google.com/) Man lär sig förvånansvärt fort, har heller inte gått någon cad kurs... Jo jag tycker också om den typen av utblås, ser mest stilrent ut då
Ser bra ut de här, vill också ha ett riktigt garage Hade förenklat mycket av jobbet
Slutröret kommer nog bli kanon, och som twinpipe blir det nog jäkligt bra Kämpa på, även om slipa inte är det roligaste som finns
//Jacob
Tackar Jo garage underlättar en hel del Sja ut och knåpa lite imorgon.. men nu tror jag det får bli kraftansträngning i nån vecka.. så jag får på lacken nån gång
Elda skrev:
kom på en så sanslöst dålig ordvits jag måste dela med mig av; Slipa är trist, men jobba på och Don't fall asliip. wink
Haha Jo men de e nästan så man kan somna när man tänker på hur mkt det är kvar att slipa
Fallan skrev:
Haha, vette fasen om den ens funkar i nödfall. wink
Ser superb ut.. Vad är det för sinussteg du köpt? smile
Tackar Köpte det förvisso i sommras men, det är ett SL-A 1500, spelar på som fan tycker ja spräckte 2 gas metal på 2mil, ~20 min Men de nya x-max spelar på duktigt nu
Kan även säga att jag köpt 100st gröna dioder som det ska lekas lite med Får se när de hammnar i brevlådan
Ja just.. Kör ett likadant steg i saaben.. Mkt effekt för pengarna, även om det finns bättre steg för sq..
Man ser fasen dessa dioder lite här o var nu.. Måste fasen beställa mig ett lass ja me o leka lite.. Har man inte garage och det är 1m snö på gårn så får man hålla sig till innegöra.