4436
Sök

Kört mc iår än?

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
någon som varit ute och åkt än?
såg en någon gubbe komma på mc så kände att jag var tvungen att rulla ut turbon och sladda lite big_smile

Volvoit - lagd åt vänster
946 Inlägg
14 februari 2008
Varför är alla så jävla tidiga med alla sommaraktiviteter? Bara för att det råkar vara fint väder ett tag nu så tror alla att det är sommar nästa vecka... Är ju bättre att vänta ett par månader så man inte har hunnit tröttna i slutet av juli sen...

- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -

1 703 Inlägg
14 februari 2008
Jag såg en gubbe med en gul harley idag! Snacka om vårtecken.

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
14 februari 2008
Trådstartare
haha tongue har inte ens Yamahan påställd i trafik tongue gasa runt lite på parkeringen utanför garaget smile

287 Inlägg
14 februari 2008
Nope inte i år än, men jag var ute på julafton en stund om de räknas:D

Sleeper
3 084 Inlägg
14 februari 2008
Nä måste skaffa en först  smile nån som vet av en fin sporthoj för mellan 20-30k? eller nån som kan tänkas byta  mot en Kawa 125 -02  som är körd ca 15h på de 4 åren jag ägt den (pga att man flyttar runt och aldrig hunnit gjort ordning den) PMA isf mig??  OT där men..

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

217 Inlägg
14 februari 2008
om fyrhjuling räknas har jag det big_smile

534 Inlägg
14 februari 2008
Jag har.. Det var blåsigt, men inte speciellt kallt... härligt som bara den big_smile

/Martin

blacken
14 februari 2008
Dave_C70 skrev:
Varför är alla så jävla tidiga med alla sommaraktiviteter? Bara för att det råkar vara fint väder ett tag nu så tror alla att det är sommar nästa vecka... Är ju bättre att vänta ett par månader så man inte har hunnit tröttna i slutet av juli sen...

Tröttna på att köra hoj? skojar du. Det går inte, skulle vilja bo där det är sommar året runt, och bara fräsa runt med järnhästen varje dag. cool
Senast redigerat av blacken (14 februari 2008)

Sök