TPC = Töntar? Eller har jag bara träffat undantaget som bekräftar regeln?

MrTurbo Better than God \o/
25 februari 2008 · 1 882 Inlägg

golfarn_nr1 skrev:
Tur att ni inte låg bakom mig då hade ni suttit i dragkroken...

Kan tro det. smile Kan bli jag då. Idioter som inte kan hålla 90 på 90väg och vägrar gå åt sidan brukar jag lägga mig 1 meter bakom med heljus på och tutan intryckt. Klarar man inte att hålla tillåten hastighet ska man ta bussen!  (undantag finns så klart vid halka, nederbörd etc)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)
Saab 9-3X "BlackPanter" (2010)
Ford Mustang HT "30årskrisen" (1967)
Saab 900 S "40-årskrisen" (1991)
John87 Stolt Volvoägare
25 februari 2008 · 4 913 Inlägg

camaro67 skrev:

John87 skrev:

camaro67 skrev:
Men hur många är med i TPC trots att de har sån text på? Tycker de verkar vara något som man köper om man köper en volvo för att de är tufft..

Klart! Varför tror du annars?
Ger ju ~15hk mer med en TPC-dekal.

Bara 15? Jag trodde de va 150 yikes

Nej, nu överdriver du.

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
camaro67 Meister
25 februari 2008 · 6 763 Inlägg

John87 skrev:

camaro67 skrev:

John87 skrev:

Klart! Varför tror du annars?
Ger ju ~15hk mer med en TPC-dekal.

Bara 15? Jag trodde de va 150 yikes

Nej, nu överdriver du.

Jag tänkte bara att de brukar vara sånna som åker 740gl och eftersom att de heter turbo performance club så är de alltså en turbo som hänger med i dekalköpet

Nissan 200sx S14a "LS2" (1999)
Chevrolet Camaro "LS2-T56" (1967)
ironhead volvoraggare
25 februari 2008 · 4 776 Inlägg

jag vet men många verkar ju få nå slags turbosjuka för att dom har turbo under huven. så dewt är väll mycke därför dom ska visa sig framme me sina turbostinnabilar inte att det är en klubb då.svinet som körde bilen borde inte vara med i klubben eller ens ha en klubbdekal eller en nummerplåstshållare me tpc på det svärtar ju ned hela klubben.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
Errol
25 februari 2008 · 320 Inlägg

han e väl majoriten.

finns inget värre än folk som inte vågar gasa i kurvor.
samma sak när det regnar/snö...

Phaetoon
25 februari 2008 · 8 156 Inlägg

Perss0n skrev:
Tpc? :p

Turbo Performance Club

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
turbodeath
25 februari 2008 · 2 452 Inlägg

tyvär så finns det folk som bara köper klubbmärke och nummerplåtshållare,han behöver ju inte vara medlem han tyckte kanske att det var tuffa grejer att köpa med till sin volvo...finns ju folk som gillar och jävlas på det sättet tyvär överallt i trafiken...fast det är ju inte moget...

döden kommer tillbaka
steifan DR!FTT3KN!K3R
25 februari 2008 · 10 427 Inlägg

..men vi vet ju att riktiga bilar inte har turbo wink

ironhead volvoraggare
25 februari 2008 · 4 776 Inlägg

steifan skrev:
..men vi vet ju att riktiga bilar inte har turbo wink

så sant så no turbo performence club kanske

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
loudness
25 februari 2008 · 4 554 Inlägg

löjligt beteende och bromsa, visst att de är dumt att ligga nära men man behöver ju hålla på och förstöra omkörningar och hindra, kunde ju vart något allvarligt lika gärna

FLindgren
25 februari 2008 · 5 089 Inlägg

jag läste i tidningen att en drogad hade åkt av vägen i en ford.. alla som kör ford är likadana då...

dra gärna alla över samma kant..

\Lindgren
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Holme
25 februari 2008 · 1 417 Inlägg

FLindgren skrev:
jag läste i tidningen att en drogad hade åkt av vägen i en ford.. alla som kör ford är likadana då...

dra gärna alla över samma kant..

Bra där. Bästa inlägget i hela tråden!

ironhead volvoraggare
25 februari 2008 · 4 776 Inlägg

Holme skrev:

FLindgren skrev:
jag läste i tidningen att en drogad hade åkt av vägen i en ford.. alla som kör ford är likadana då...

dra gärna alla över samma kant..

Bra där. Bästa inlägget i hela tråden!

sjukt men så är det bara för att en  håller på och dummar sig ja då heter det ju alltid att ALLA dummar sig.

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
ESTRANDBERG88 Hojmek
25 februari 2008 · 748 Inlägg

FLindgren skrev:
jag läste i tidningen att en drogad hade åkt av vägen i en ford.. alla som kör ford är likadana då...

dra gärna alla över samma kant..

Håller med! Sluta tramsa?

dekagon IT-arkitekt
25 februari 2008 · 36 Inlägg

Detta har väl knappast nåt med Turbo Performance Club att göra? Det hoppas jag du också förstår.
Håll gärna lite avstånd i trafiken (men det är ingen anledning till att bete sig så som killen i s70n gjorde).

Mvh Daniel Karlsson
Styrelsemedlem / Webbansvarig TPC

Senast redigerat av dekagon (25 februari 2008)

Tesla Model Y Performance "Ironhide" (2022)
JaZoR Team RmR
25 februari 2008 · 393 Inlägg

kan ju säga att det var dåligt av s70 föraren att göra på detta vis . men aa hade nog tryckt på bromsen om det kom upp någon nära i röven på mig . men säger som lindgren varför dra alla över en kant ?

TPC töntar hmm så eftersom att tpc är en av dom största märkesklubbarna så måste det finnas många töntar på våra gator i sverge . tycker tråden var onödig men var tvungen att svara smile

hade en saab kommmit upp i röven på mig hade jag försökt visa att tpc inte är töntar wink

kevlar_soul
25 februari 2008 ·

Synd att dra alla över en kam va?

Visst finns det idioter som kör Volvo, och minst lika många som kör Mitsubishi.. Jag har kört och ägt båda tongue

Mortalis VW-nörd?
25 februari 2008 · 4 332 Inlägg

Asså, kan iaf säga för mig själv, när ja skrev att ja tyckte människan va en idiot som betedde sig sådär, så menade jag beteendet o skiter väl i vilken klubb han är med i.
Kan ju liksom inte tro att alla IFK supportrar e dumma i huvet för att någon kanske trängt sig före mig i en kö med IFK logga på fönstret, va ju liksom inte det de handla om här hehe, utan själva beteendet, iaf mig, trådskaparen va väl kanske lite mer åt att alla TPC kanske e såna..

viktore
25 februari 2008 · 187 Inlägg

haha det va de roligaste!
varför skulle det vara TPC's fel att snubben i bilen beter sig som ett stolpskott?

Om ni nu va så nära att ni kunde se att där stod tpc på nummerplåten lär ni ju inte ha hållt några avstånd.
Försvarar inte hans körsätt men jag hade blivit förbannad om nån legat och sniffat mig upp i rektum.

Hee-Maan
25 februari 2008 · 3 113 Inlägg

vi alla har våra humörvågor och han var på lek-mode smile inget att sura över, man leker ju för att det är kul tongue eller?

Semper Fi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang