2348
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

1 779 Inlägg
24 mars 2008
klart.. den e redan klar. big_smile eller de e väl lite små detaljer men de får vara som den e nu big_smile ska ifs byta huv med men vet inte om de blir till träffen. men vem vet. kanske de blir big_smile hehe..

Jag har inte otur när jag tänker. Jag är bara dum

3 390 Inlägg
24 mars 2008
Fighter_87 skrev:
Hur har ni det med era bilar? hinner ni klart till träffen? själv blir de knappt måste ja säga wink

Samma här... Får se om saaben blir med eller om det bara blir Audin....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

ÖSM #1 -08
484 Inlägg
24 mars 2008
Länk : Bild på farthindren !

http://www.garaget.org/gallery/archive/27659/large/292180_mubs4y.jpg

Mvh
Crew

R.I.P.
2004-01-10
2007-06-17

475 Inlägg
24 mars 2008
SaabLejon skrev:
Länk :
farthindren
Mvh
Crew

Skulle krävs en mycket sjuk låg bil om den ska ta skada där.. sett supra corvetter åka över dom smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

597 Inlägg
24 mars 2008
ska nog inte var några problem med dom.. min 760 var riktigt sänkt men klara de med 2.5cm smile sista kan man hålla till vänster så är de nästan plant där:)

#silence i kill you#

"Unloaded"
1 557 Inlägg
24 mars 2008
For the record, höjden på det lite högre farthindret av de två är rätt så nära på 15-16 cm i höjd från backen, det andra är ett par cm lägre, med rätt långa sluttningar/ramper, så det borde inte ställa till med allt för många problem hoppas vi.

Mvh Crew.

"When innovation meets passion!"

193 Inlägg
24 mars 2008
Om det är någon som tvivlar över farthindren så kan ni PM'a mig så kan fler bilder skickas

Mvh Crew

475 Inlägg
24 mars 2008
lutar åt att jag kanske kommer med bilen fast inte lackad eller kjolpaketet på sad

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

"Unloaded"
1 557 Inlägg
24 mars 2008
attackhamster skrev:
lutar åt att jag kanske kommer med bilen fast inte lackad eller kjolpaketet på sad

KOM MED DEN IAF!!! Jag är kääär <3 ;D

FreddeK
24 mars 2008
uj uj uj ska man ställa ut bilen...jag menar har man någon chans överhuvudtaget bland supror och evosar??. folk vill ju ha plastraketer och jag har ju ingen sån tyvärr.

Seriöst Crew som till och md fotar farthindrena i snålblåsten! applåder=)winkwink
Senast redigerat av Freddeponken (24 mars 2008)

"Unloaded"
1 557 Inlägg
24 mars 2008
Freddeponken skrev:
uj uj uj ska man ställa ut bilen...jag menar har man någon chans överhuvudtaget bland supror och evosar??. folk vill ju ha plastraketer och jag har ju ingen sån tyvärr.

Du har en klassiker, du borde absolut ställa ut, jag tror att det kommer folk av helt olika tycken så inget är givet. Själv är man allätare, I love all, or well, almost all cars big_smile

FreddeK
24 mars 2008
Mechanimal skrev:
Freddeponken skrev:

Du har en klassiker, du borde absolut ställa ut, jag tror att det kommer folk av helt olika tycken så inget är givet. Själv är man allätare, I love all, or well, almost all cars big_smile

tack för svaret=) jag ska fundera på det ialafall.

FreddeK
25 mars 2008
listan på samåkningen från Etuna än sålänge!

Obs saxat från ett annat forum så användarnamnen kanske inte finns med på garaget.org

1. Freddeponken BMW M635
2. Bargis SAAB 9-3
3. Wässmar BMW M3
4. R1 BMW M5
5. Jezek GOLF VR6
6. Onej GOLF GTI
7. Neelix PASSAT
8. Orange BMW
9. Chino Mitsibishi Eclipse
10. Quad BMW M3
11. Speedo GOLF?
12. Flebbe SAAB 9-3
13. Åteg GOLF VR6
14. Zyno Corvette
15. Linuspesonen GOLF VR6
16. Mr Black BMW M536
17. Mrtwo MR2
18. MItoX BMW 318

Som sagt det blir en del feta bilar och ett gäng smarriga bmws från etuna.

Meister
6 763 Inlägg
25 mars 2008
gran_mustang skrev:
Hur ska jag hinna klart? sad

Vad jag kan se så har du 3 balla bilar och en verkar inte vara klar så du har fortfarande 2 balla som är körbara. Men frågan är hur jag ska kunna vara klar tongue

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 mars 2008
camaro67 skrev:
gran_mustang skrev:

Vad jag kan se så har du 3 balla bilar och en verkar inte vara klar så du har fortfarande 2 balla som är körbara. Men frågan är hur jag ska kunna vara klar tongue

Skynda skynda! big_smile

Meister
6 763 Inlägg
25 mars 2008
Mechanimal skrev:
camaro67 skrev:
gran_mustang skrev:

Skynda skynda! big_smile

Jag har ungefär samma chans som en snöboll i helvete att klara av de sad

"Unloaded"
1 557 Inlägg
25 mars 2008
camaro67 skrev:
Mechanimal skrev:
camaro67 skrev:

Skynda skynda! big_smile

Men du är en duktig snöboll i helvetet! =P Nej men hoppas du kommer iaf, även fast bilen kanske inte blir klar smile

Meister
6 763 Inlägg
25 mars 2008
Mechanimal skrev:
camaro67 skrev:
Mechanimal skrev:

Skynda skynda! big_smile

Men du är en duktig snöboll i helvetet! =P Nej men hoppas du kommer iaf, även fast bilen kanske inte blir klar smile

Jag kommer garanterat men utan bilen iaf. Förhoppningsvis kan jag ha skaffat mig ett körkort tills dess åxo big_smile

Ö.S.M-CREW
305 Inlägg
25 mars 2008
Trådstartare
Trevligt gäng där ifrån e-tuna! varmt välkommna ner till oss i Örebro som sagt.

PS!!! alla som är här inne o skriver ta gärna en titt på första sidan då och då, eftersom info och allt står där, även bilder m.m.

Mvh//Tobbe.

Tyskstuk - JDM
----------------------------------------
Tyskt & Japanskt!

29 Inlägg
25 mars 2008
Räkna med Miss Mad wink Ses där..

*Kärlek vid första ögonkastet*

Sök