2201
Sök

Eftersnack: ÖREBRO STREET MEET #1 - Garaget.org 5:e April 2008 |

3 390 Inlägg
5 april 2008
Proppenn skrev:
WeDo skrev:
Fan... Börjar alla bara åka tidigare och tidigare nu ??? börjar ju inte förrän 20:00......

vissa bor juh långt ifrån =S smile

Jojo... men varför vara där 19:00 ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
5 april 2008
GAAAH! Jag är GRYMT sugen på att ta med kameran och komma upp, men av hälsoskäl törs jag inte köra ensam fram och tillbaka.
Och det verkar inte vara några på väg upp från Skaraborg?! Mariestad, Lidköping, Skara, Skövde... Har sökt men hittar ingen att samåka med! *fnyser*

Löser det sig kommer jag, annars får ni ha en kalasträff!!!

Kram / Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

68 Inlägg
5 april 2008
WeDo skrev:
Proppenn skrev:
WeDo skrev:
Fan... Börjar alla bara åka tidigare och tidigare nu ??? börjar ju inte förrän 20:00......

det va en bra fråga.. vissa vill vara före de andra?.. men det är juh alltid bra att vara där i tid.. jag kommer börja åka vid halv 7 tiden med de fest sthlm grabbarna .. kommer nog vara där vid halv 9 tiden eller något sånt big_smile

342 Inlägg
5 april 2008
åker vid halv 7 från Tibro big_smile skaa bli skii

3 390 Inlägg
5 april 2008
Proppenn skrev:
WeDo skrev:
Proppenn skrev:

det va en bra fråga.. vissa vill vara före de andra?.. men det är juh alltid bra att vara där i tid.. jag kommer börja åka vid halv 7 tiden med de fest sthlm grabbarna .. kommer nog vara där vid halv 9 tiden eller något sånt big_smile

Jooo, tiden är väl satt till 19:00 för att Crew ska hinna få iordning på allt... Kanske blir kaos om alla ska droppa in haljv sju t.ex...

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

turboabstinens
442 Inlägg
5 april 2008
__AleXx_ skrev:
blir inge ikväll dock...............

Vad snackar du om?

ocertifierad klåpmekare

136 Inlägg
5 april 2008
Va snackar du om? vadå blir inget?yikes

Bimmer Freak
162 Inlägg
5 april 2008
Flawo0 skrev:

Lugn cool Han men säkert för sin egen del....Alex alltså. lol

Member of Unknown Örebro

136 Inlägg
5 april 2008
Tonket skrev:
Flawo0 skrev:

ouf där höll jag på gå under:)

80 Inlägg
5 april 2008
Flawo0 skrev:
Tonket skrev:
Flawo0 skrev:

Ha ha ha smile

2 timmar kvar! Lite föda i magen nu bara så rullar jag ner med bilen full av folk... ses där gott folk!

oijoij-society.com
774 Inlägg
5 april 2008
Flawo0 skrev:
Tonket skrev:
Flawo0 skrev:

haha alltså blir inget för mig wink

hade skrivit innan i tråden om att jag skulle komma och lite mer sen blev det lite konstigt i all hast big_smile

sorry cool

475 Inlägg
5 april 2008
SÅ ja... fått bilen.. små defekt... ska skita.. bada.. bada bilen... så kommer ja

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

136 Inlägg
5 april 2008
Passerade området nyss och såg att crew gjort allt klart. Hade väl bara anslutit 3-4 bilar utöver de som crew har. De såg strålande ut på området!

Fast det är inte vara det, VÄDRET ÄR STRÅLAND! big_smile

Jag kör "svenskt" och jag gillar det!

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
5 april 2008
Åååh! Jag kom inte iväg, men ni MÅSTE berätta hur ni haft det och gärna skicka upp lite bilder i tråden! big_smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

3 390 Inlägg
5 april 2008
SchumiSRM skrev:
Nu är vi hemma en snabbis, ska strax ut och försöka plåta lite cruisingbilder precis nedanför oss. Kanonarrangemang så all heder åt de ansvariga!!! Folk och bilar i massor, kan ej uppskatta hur många bilar som är på plats men det kommer säklert senare. Bilden är från förut innan folk började röra sig mot cruisingen.

http://www1.garaget.org/gallery/archive/29359/305378_5j6zcx.jpg
Örebro Street Meet 2008

aaa, vilken trevlig Bil längst ner typ wink hehe... kanon träff, blev lite långdraget kanske men MYCKET cred till arrangörerna.. kanon jobb...

Sen att folk ÄNDÅ måste ta med sig en jävla masa öl och dylikt och sen inte kan slänga det.... hur många ggr skrev dom inte att ALLA skulle slänga skräpet i sopsäckarna som fanns utplacerade överallt... Likt förbannat måste vissa bara slänga burkar överallt... För det var det !

Fattar ni inte att om det håller på såhär så kommer det inte bli något mer ??? Nu fick vi en kanon chans med laglig plats, belysning och allt... Sen kan allt fallera på att några inte vet hur en sopsäck ser ut....

Örebroare i exil
970 Inlägg
5 april 2008
Över förväntan med antalet bilar på plats smile Känns som jag borde kommit lite tidigare, så man fått parkering mitt i smeten... Vart lite väl kämpigt att orka gå runt hela parkeringen, så det blev en tidig hemgång för min del. Verkar iaf som crew hade rätt bra koll på läget. Såg nån glasflaska som krossades och det dröjde inte länge innan man var framme med kvast och städade.

http://www.na.se/artikel.asp?intId=1313157

/K
Senast redigerat av _Kekke_ (5 april 2008)

Hej FRA!

104 Inlägg
5 april 2008
Stort cred till arrangörerna. Mycket trevligt att titta på och jisses vad trafik det var inne i stan sen smile

Harder Better Faster Stronger

Sök