Nya Porsche, Ferrari, Lamborghini osv osv är ALLA TJEJBILAR! (förlåt superbilsklubben)
50-70tals muskelbilar från jänkeland, där talar vi MANNLIGA BILAR! Bigblock, stötstänger, V8, kompressorer, MYCKET gummi inget tramms med andra ord //Johannes
Nya Porsche, Ferrari, Lamborghini osv osv är ALLA TJEJBILAR! (förlåt superbilsklubben)
50-70tals muskelbilar från jänkeland, där talar vi MANNLIGA BILAR! Bigblock, stötstänger, V8, kompressorer, MYCKET gummi inget tramms med andra ord //Johannes
Ja! så sant som det var sagt. Gjutjärn från Detroit... De e grejer de...
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Går ju inte jämföra muskelbilar från 50-70talet med en Porsche? själv ser jag inte det snygga i en fyrkantigbil
Ingen smak då alltså, de har själ o närvaro, till skillnad från dagens "muskelbilar" som bara är ingenjörer som gått loss...mkt manligare med en gammal mustang eller charger än i princip nåt annat
Går ju inte jämföra muskelbilar från 50-70talet med en Porsche? själv ser jag inte det snygga i en fyrkantigbil
Om en Corvette C3 är kantig så heter jag Aban Don.
Men iaf, trevligt att nån har en rik farsa med hyfsad smak. Dock bara hyfsad, för jag har aldrig gillat dom där stora suvarna eller cabbar. Varför slog inte targa igenom mer? :\
Fick höra av pappa i dag att han har bestämt sig för att köpa ännu en Porsche, denna gången blir det en Porsche 997 Turbo Cab -08 480hk 0-100km/h - 3,9sek
Så inom kort kommer dessa bilar stå i vårat garage: 1.Toyota Supra Mkiv 2.Porsche Cayenne Turbo -06 3.Porsche 997 Turbo Cab -08
Onödig tråd kanske men men
(Lovar att fota bilen så fort den står i garaget )
Inte är den vacker iaf. Då är Volvo XC90 snyggare...
Ja det är ju din åsikt, men Cayenne turbo 500hk och 0-100km/h 5.1sek
Får faktiskt motargumentera lite mot "Mr_Jetta" håller sj med om att Cayenne har "damstämpel" 2 av 3 st här hemma ägs och körs av damer i 40-års åldern.
Den 3:e e en kille i 30-årsåldern som verkar va lite gay Men feta de e dom
Fan va roligt att typ alla blir avundsjuka.. vissa tycker om en sort bilar andra inte, har man pengar o gillar vissa bilar så är det vell klart man köper dom...
skulle ni alla som e avundsjuka också göra om ni hade pengar...
Du kan ju inte säga att 50-70-tals jänkare är fyrkantiga för då är Porschen 3-kantig. Men Cayenne är ju en suv för rika medelålders kvinnor som vill ha en sportig bil och en suv. Vilken man med själv respekt åker Cayenne? Om man gillar Porsche så åker man 911 eller något annat sportigt inte en tråkig suv