Audiobahn

Sir_x
20 december 2005 · 945 Inlägg

Tjoo!Jag har kollat runt lite på Audiobahn högtalare och undrar om ni vet något om dessa?Det blir troligtvis runt 6" som jag ska köpa men kommer inte ha möjlighet att provlyssna då de inte finns omkring där jag bor.Känns lite dumt att köpa utan att lyssna ju...Vill ha allmänna tankar och tycke om märket.Som alla vet är dom äckligt coola men frågan är just om de e något att ha?

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
elsmurfo
20 december 2005 · 412 Inlägg

Sir_x skrev:
Tjoo!Jag har kollat runt lite på Audiobahn högtalare och undrar om ni vet något om dessa?Det blir troligtvis runt 6" som jag ska köpa men kommer inte ha möjlighet att provlyssna då de inte finns omkring där jag bor.Känns lite dumt att köpa utan att lyssna ju...Vill ha allmänna tankar och tycke om märket.Som alla vet är dom äckligt coola men frågan är just om de e något att ha?

Hur är någonting då dom är citat: "äckligt coola"?

Maizer
20 december 2005 ·

haha:D

lapin_kulta Maskinmontör
20 december 2005 · 139 Inlägg

har 2 st audiobahn 12"or och jag är i jallafall nöjd med dom till det priset jag betalade för dom.... fins bilder på dom på min sida

Rwd 4 Fun :D
Tompeii
22 december 2005 · 70 Inlägg

Dom e GRyyymt snugga i alla fall;)

Satsa på dig själv, gå och runka i motvind:D
yazzo
22 december 2005 · 18 Inlägg

lapin_kulta skrev:
har 2 st audiobahn 12"or och jag är i jallafall nöjd med dom till det priset jag betalade för dom.... fins bilder på dom på min sida

Hur många liter är din låda på?

lapin_kulta Maskinmontör
23 december 2005 · 139 Inlägg

tror den var en bit över 90 liter när jag räknade ut det om int jag minns fel

Rwd 4 Fun :D
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang