1975
Sök

Angående: Stående träff, söder om Stockholm!

199 Inlägg
11 april 2009
Vi kör imorgon gubbs!
Jag inkl en del folk kommer att befinna oss vid eldtomta imorgon!

MVH PaZZe

115 Inlägg
11 april 2009
Jag kommer smile

Telge Drifting Team
602 Inlägg
199 Inlägg
12 april 2009
Falkich skrev:
Jag kanske kommer, det beror på morgondagens skick på mig själv.

Kom såklart ! smile

Drick lite kaffe så blir allt bra!

/ P

508 Inlägg
12 april 2009
vilket klockslag ska man vara där? 1500 som vanligt?

199 Inlägg
12 april 2009
mulleri skrev:
vilket klockslag ska man vara där? 1500 som vanligt?

Ja det är kl 15.00 ! smile

Vet inte hur många som kommer idag men kämpar för att dra dit mer folk!

Telge Drifting Team
602 Inlägg
13 april 2009
Jag hade efterfest till 11.30 i går morse så jag sov när ni var på träff....
Men ja kommer någ på nästa tongue
Hur många vart ni?

533 Inlägg
14 april 2009
Trådstartare
Härligt att se att träffen lever vidare även utan mig wink Själv har jag spenderat torsdag till måndag på Elmia och Bilsport mässa, men är nu back in the big apple och redo för bra väder och träffar! Förslag på premiär datum för träffen eftersökes! smile

Kram Anna

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

337 Inlägg
14 april 2009
halloj, säsongen är tidig i år märker jag, fullt med träffar överallt! dock ligger jag lite efter i meckandet, så det tar säkert 6veckor innan jag är ute o rullar iaf.. väntar på grejer från usa och dom har tydligen lågkonjunktur där också då dom inte hade en enda del på lager.... suck... men jag dyker nog upp senare på säsongen med dubbelt så mycket kol i min spis tongue

Telge Drifting Team
602 Inlägg
AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
23 april 2009
Gissar på Premiär den 3e maj kl 15,00

Bmw osv..

533 Inlägg
29 april 2009
Trådstartare
- PREMIÄR FÖR ELDTOMTA TRÄFFEN -

Hej allihopa!

Söndagen den 3 maj kl. 15.00 kör vi den RIKTIGA premiären för årets säsong ute vid Eldtomta. Nytt för i år är att vi inte enbart kommer köra Slingerbulten, men självklart utlovas en körning på den nu på söndag! Vi träffas på Caféet från kl. 15.00, senast kl. 16.30 åker vi i samlad trupp längs den slingriga bulten - så för dig som inte tror att du kommer hinna till 15 så har du ändå din chans att keepa-up! smile

Träffen avslutas med ett stopp på bensinmacken, precis som vanligt.

Hoppas vi syns på söndag,

Mvh Anna

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

1 062 Inlägg
1 maj 2009
Hade gärna dykt upp, dock står Corradon nerskruvad pga oförutsedda problem.......kul nästan jämt!
Får sikta på nästa träff som det ser ut nu...

"You Go, we go!"

37 Inlägg
1 maj 2009
TLO skrev:
Hade gärna dykt upp, dock står Corradon nerskruvad pga oförutsedda problem.......kul nästan jämt!
Får sikta på nästa träff som det ser ut nu...

Samma här! neutralneutralneutral

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
2 maj 2009
Denna tråd förtjänar ett lyft

Vet ej om jag kommer men skall försöka

Bmw osv..

92 Inlägg
2 maj 2009
Bara så ni vet så har polisen ökat kontrollen där ute ganska rejält, bra eller ej är upp till var och en att bestämma. Värt att ha i tanke iaf..
Själv ska jag jobba och, stämmer in med Daniel. Ej problem med corren men blir med största sanolikhet ej körning i år. Blir till att bygga vidare istället.
/D

Titulerad
71 Inlägg
2 maj 2009
Ska försöka dyka upp på det här. Är det något cafee nere vid eldtomta? Eller menar ni cafeet som ligger precis vid rosenhill, vid macken? Om det finns en adress man kan knappa in i en GPS kanske?

1 062 Inlägg
3 maj 2009
V- skrev:
Ska försöka dyka upp på det här. Är det något cafee nere vid eldtomta? Eller menar ni cafeet som ligger precis vid rosenhill, vid macken? Om det finns en adress man kan knappa in i en GPS kanske?

Detta fiket ligger halvvägs mellan Vårsta och Skanssundets färjeläge, om du kommer från Tumba svänger du in höger mittemot Golfbanan, o följer slingervägen några kilometer, sedan dyker ett ensamt rött hus upp på höger sida efter en kulle mitt på ett fält. Detta är Eldtomta Cafe.

Värt att veta så blir de tydligen sura om vi har träff där utan att handla något.....
Senast redigerat av TLO (3 maj 2009)

"You Go, we go!"

Titulerad
71 Inlägg
4 maj 2009
Tog lite bilder som finns i en egen flik under mina evenemang här! Nästa gång hoppas vi på sol!

Sök