3232
Sök

Angående: Stående träff, söder om Stockholm!

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
30 maj 2010
wadde skrev:
Haha . sorry att jag som brukar tjata inte var där själv. Men regnet å sådär avskräckte.
Men nu vi har en till som kommer nästa söndag kanske ? hehe.

Äsch det vart ju soligt sen! Tänkte komma varje söndag i fortsättningen, var så jäkla kul väg ut dit smile
Om jag har möjlighet i.a.f. big_smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
10 juni 2010
har ni slutat nu? va fan..

Bmw osv..

533 Inlägg
11 juni 2010
Trådstartare
Vädret för söndag känns osäkert, eller vad tror ni? Dessutom har min kusin bestämt sig för att fylla år och vi ska självklart fira henne, på söndag, klockan 16. BRÖÖÖL. Så jag kommer inte på söndag, men några andra kanske gör det? wink

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

37 Inlägg
11 juni 2010
Och sen är det en rätt intressant träff borta i Haninge som pågår hela den här söndagen smile

16 197 Inlägg
11 juni 2010
Malsa skrev:
Och sen är det en rätt intressant träff borta i Haninge som pågår hela den här söndagen smile

va e de för träff i haninge?

"Testar man inte så får man aldrig veta"

260 Inlägg
11 juni 2010
Mmmmmmmm gamla holkar wink Vilket sug man fick...

Tryck och pys-åka
884 Inlägg
13 juni 2010
Vilket som kan inte jag vara så drivande längre. Fick audin påkörd rejält igår, och firmaburk är inte så skoj att komma i.

Telge Drifting Team
602 Inlägg
13 juni 2010
wadde skrev:
Vilket som kan inte jag vara så drivande längre. Fick audin påkörd rejält igår, och firmaburk är inte så skoj att komma i.

Fan va tråkigt! vad var det som hände då?

wescrape
150 Inlägg
13 juni 2010
Träff i Västerås ikväll? smile

Mvh Eddie Friberg | wescrape
http://www.garaget.org/EFriberg
BMW E30 320 Touring "Emily"

167 Inlägg
13 juni 2010
EFriberg skrev:
Träff i Västerås ikväll? smile

Kanske du ska skriva om i nån annan tråd...

92 Inlägg
13 juni 2010
Det känns nästan som att träffen håller på att dö ut tycker jag :S. Var det någon som åkte ut till eldtomta idag i regnet ?

wadde: Väldigt tråkigt med bilen! Är det något som går att fixa?

edit: såg bilden nu sad riktigt trist!
Senast redigerat av Whiteangel (13 juni 2010)

German Engineering
9 083 Inlägg
13 juni 2010
wadde skrev:

Jättetråkigt att höra, Johan sad Hoppas att det ordnar sig med försäkringen.

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
17 juni 2010
Jag var ute, har vart ute sen jag åkte ut första gången smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

533 Inlägg
17 juli 2010
Trådstartare
Hej allihopa!

Tänkte höra om det finns intresse för att ses och ta en glass i solen vid Eldtomta imorgon? Jag kommer iallafall vara där klockan 15. Kör dock ingen jätte rolig bil (snarare en jätte tråkig) men hänger gärna med på en sväng längs slingerbulten ändå wink

Syns kanske imorgon då?

Kram Anna

Telge Drifting Team
602 Inlägg
Tryck och pys-åka
884 Inlägg
17 juli 2010
Jamen va kul att ni har vaknat till. Jag kommer ut i saabglidaren då. Audin har inte blitt fixat.
väl mött smile

103 Inlägg
18 juli 2010
Som det ser ut just nu så kommer jag förbi med CTR:en smile

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy

63 Inlägg
18 juli 2010
jag kommer smile

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”

533 Inlägg
18 juli 2010
Trådstartare
Härligt om vi blir ett gäng! Jag blev lite orolig igår då vädret inte var på topp, men idag ser det betydligt mycket bättre ut - solen skiner iallafaöö från blå himmel här - så klockan 15 tänker iallafall jag äta glass och slappa på Eldtomtas uteservering. Får se om jag kör mammas monster *host host* 75 hk Skoda Fabia eller pappas Audi A4, men det ger sig oavsett vad kommer jag dit smile

Sök