5067
Sök

3,5" mysterium

59 Inlägg
2 april 2008
Trådstartare
#1
vilka 3,5" ska ja välja till min golf. vill spela högt.


Maskin & Lastbilsteknik -06 / Volvo summerboy -08
366 Inlägg
2 april 2008
#2
nickelind skrev:
vilka 3,5" ska ja välja till min golf. vill spela högt.

leta runt på hemsidor som säljer billjud?!

kolla:
http://www.brl.se
http://www.mds.se
http://www.fetbas.com
http://www.brc.se

bara att kolla runt, vill man så spelar de flesta högt...

6 851 Inlägg
2 april 2008
#3
Trius kanske?
En lite högre delning så skall de säkert funka där oxå.
Vill du kunna spela högt så är högre HP delning att föredra till i stort sett alla 3-3½".
Senast redigerat av TT-Avant (2 april 2008)


8 156 Inlägg
3 april 2008
#4
Trius hittar du här: www.n-core.se

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

6 851 Inlägg
3 april 2008
#5
Phaetoon skrev:
Trius hittar du här: www.n-core.se

Ja så pigg va jag igårkväll när jag svarade, att jag till och med glömde länka den..roll


8 156 Inlägg
3 april 2008
#6
TT-Avant skrev:
Phaetoon skrev:
Trius hittar du här: www.n-core.se

Ja så pigg va jag igårkväll när jag svarade, att jag till och med glömde länka den..roll

Tur att jag var vaken då wink
Har själv tänkt att använda mig av Triusar i mitt kommande bygge.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

210 Inlägg
3 april 2008
#7
nickelind skrev:
vilka 3,5" ska ja välja till min golf. vill spela högt.

Kolla på JL TR350-CXi 

MVH  B i M


10 287 Inlägg
5 april 2008
#8
Dubbelpost.

Tråd låst

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI


Sök