Inför: Vingåkraträffen 3 maj - Garaget & Realcar - [ANMÄL DIN BIL HÄR] OBS! Incheckningen börjar redan kl 07:00!

Unknown_Orebro
19 april 2008 ·

ViinikkaT5 skrev:

WeDo skrev:

Woodpecker skrev:

Slut upp med oss då vi ska träffas vid Askerkyrka ca 08.00 för karavan mot Realcar!

1. Woodpecker
2. Viinikka
3. Gujen

jaa, varför inte... smile   Ligger den så man ser den från 52:an ?

nee inte riktigt... får svänga av 52:an och in i askersby! kanske är bättre vi jakobssons möbler i odensbacken? dit hittar väl dom flesta oxå!

Ja det blir mycket bättre bra idé tommie där får ju mer bilar plats med!!! Då syns vi där ca 08.00!!

AdamOpel DraMinBil.nu
19 april 2008 · 1 016 Inlägg

får tillbaka bilen idag från lack.. man kanske hinner ändå ..smile

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
chrizz Administratör
21 april 2008 · 11 783 Inlägg

OBS! Incheckningen av utställare öppnar redan 07:00! Kom så tidigt som möjligt om du vill hinna tvätta!

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Fotografen_Micke Fotograf/Ljudbyggare
21 april 2008 · 781 Inlägg

WeDo skrev:

Fotografen_Micke skrev:
det har dykt upp lite saker så det är inte säkert att jag kommer iväg till vingåker, tyvärr!

neeeeee, va synd :S

Jag ska göra allt jag kan för att kunna komma dit om jag så ska ta tåget!!!

forzasteken
22 april 2008 · 63 Inlägg

kommer det finnas parkeringsmöjlighet för ej utställande bilar? har kollat igenom tåden lite snabbt nu o verkar som att det bara är utställare som ska dit tongue jag vill ju bara dit o titta lite ju hehe

odiladi odiladi hoppsan vilken dag
MGustavsson
22 april 2008 · 13 Inlägg

Fotografen_Micke skrev:
Jag anmäler mig som frivillig fotograf!
Någon som vill ha lite bilder på sin pärla?

jaa klart, alltid kul när en "riktig" photograf tar, blir så in i helvete mycke bättre smile

"Lev galet som ung, hamna i helvetet som kung!"
__pepita__ Cnc-operatör
22 april 2008 · 608 Inlägg

chrizz skrev:
OBS! Incheckningen av utställare öppnar redan 07:00! Kom så tidigt som möjligt om du vill hinna tvätta!

Nytvättat ska ju bilen va på träffen så man får åka tidigt från Säffle tongue

Kommer de någon tidning dit? vore skoj om Volvipern kom med i nån biltidning.. i ett litet hörn eller så.. hehe.. roll

Sofia | Cadillac Series 62 Six Window Sedan
chrizz Administratör
22 april 2008 · 11 783 Inlägg

forzasteken skrev:
kommer det finnas parkeringsmöjlighet för ej utställande bilar? har kollat igenom tåden lite snabbt nu o verkar som att det bara är utställare som ska dit tongue jag vill ju bara dit o titta lite ju hehe

Jadå! Det finns. Kom bara smile

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
WeDo
22 april 2008 · 3 390 Inlägg

Fan... Skulle vilja åka med Audi ner också... Men problemet är ju bara att jag inte är 2 personer sad

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Biiatchen
22 april 2008 · 367 Inlägg

jag avbokar detta pga annat!

en gång Corrado alltid Corrado ;)
www.CorradoClubSweden.se
Varför VW? - Lagom investering, Inte lika svettig som merca, eller törstig som en Bmw, Eller tung som en Audi.
fr3kazo1d
22 april 2008 · 263 Inlägg

jag kommer ställa ut oxå smile aldrig varit så långt upp med bilen ska bli kul en bit o köra men de ju halva nöjet :p
Hoppas bara man hinner lacka färdigt all interiör

många saab människor som kommer???
//S

powered by stetsom
Tribbe SAAB♥SUBARU
22 april 2008 · 1 636 Inlägg

fr3kazo1d skrev:
jag kommer ställa ut oxå smile aldrig varit så långt upp med bilen ska bli kul en bit o köra men de ju halva nöjet :p
Hoppas bara man hinner lacka färdigt all interiör

många saab människor som kommer???
//S

Du har ju annars en saab träff 7 mil bort på kvällen sen om det inte räcker med saabar wink

Saab 9-2x Aero "SAABaru" (2005)
WeDo
22 april 2008 · 3 390 Inlägg

fr3kazo1d skrev:
jag kommer ställa ut oxå smile aldrig varit så långt upp med bilen ska bli kul en bit o köra men de ju halva nöjet :p
Hoppas bara man hinner lacka färdigt all interiör

många saab människor som kommer???
//S

Japp... Jag kommer också ställa ut... smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
cool blue Åkeri ägare
22 april 2008 · 226 Inlägg

Ser riktigt bra ut detta många härliga byggen som dyker upp kanon när utställningen håller hög kvalite

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby
Opel Astra Bertone Turbo Cab "Nytt utsende 2010" (2002)
Opel Tigra Twin Top "Cool Edition" (2007)
joacim77
22 april 2008 · 204 Inlägg

Hoppas på många fina bilar och fint väder med en STOR sol. cool

"Tamdiu discendum est, quamdiu vivas"
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
23 april 2008 · 443 Inlägg

Woodpecker skrev:

ViinikkaT5 skrev:

WeDo skrev:

jaa, varför inte... smile   Ligger den så man ser den från 52:an ?

nee inte riktigt... får svänga av 52:an och in i askersby! kanske är bättre vi jakobssons möbler i odensbacken? dit hittar väl dom flesta oxå!

Ja det blir mycket bättre bra idé tommie där får ju mer bilar plats med!!! Då syns vi där ca 08.00!!

Ok det kan vi göra:)

The Black Ghost
WeDo
23 april 2008 · 3 390 Inlägg

ViinikkaT5 skrev:

Woodpecker skrev:

ViinikkaT5 skrev:

nee inte riktigt... får svänga av 52:an och in i askersby! kanske är bättre vi jakobssons möbler i odensbacken? dit hittar väl dom flesta oxå!

Ja det blir mycket bättre bra idé tommie där får ju mer bilar plats med!!! Då syns vi där ca 08.00!!

Ok det kan vi göra:)

Samma tid i odensbacken fast det öppnar tidigare i Vingåker eller ?

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Viinikka Bas För Ditt As!!!!!!
23 april 2008 · 443 Inlägg

WeDo skrev:

ViinikkaT5 skrev:

Woodpecker skrev:

Ja det blir mycket bättre bra idé tommie där får ju mer bilar plats med!!! Då syns vi där ca 08.00!!

Ok det kan vi göra:)

Samma tid i odensbacken fast det öppnar tidigare i Vingåker eller ?

Hmm såg nu att dom öppnar 07.00! hur gör vi då?

The Black Ghost
WeDo
23 april 2008 · 3 390 Inlägg

ViinikkaT5 skrev:

WeDo skrev:

ViinikkaT5 skrev:

Ok det kan vi göra:)

Samma tid i odensbacken fast det öppnar tidigare i Vingåker eller ?

Hmm såg nu att dom öppnar 07.00! hur gör vi då?

Måste man vara där så tidigt då ?  Utställningen öppnar väl inte förrän 11:00....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
AdamOpel DraMinBil.nu
23 april 2008 · 1 016 Inlägg

forzasteken skrev:
kommer det finnas parkeringsmöjlighet för ej utställande bilar? har kollat igenom tåden lite snabbt nu o verkar som att det bara är utställare som ska dit tongue jag vill ju bara dit o titta lite ju hehe

ja det finns det.. stor med.

Adam /
SAAB 9-3 2.3 Aero 300hk.
Vectra B CLC Edition ( såld )
Vectra B ST2000 ( såld )
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang