Tjenare, är det någon som kan och vill photoshopa min bil till min framtidsvision med den???
Det jag kommer göra är att: * Byta fälgar till svarta CSL fälgar 19" *' Byta alla små detaljer, tex njurar backspeglar ögonlock diffuser en liten läpp i fronten osv till kolfiber, även kolfibertak * sänkas en aning * tona rutor runtom * angel-eyes och dimljus i xenon * mörktona framlysen lite * kolfiberhuv med luftintag
Om nu någon har lust så får ni gärna försöka göra min drömbil åt mig!! Vore jävligt kul att se hur den skulle kunna se ut redan nu!
någon som känner sig manad att ta en av mina bilder o fixa till följande sak. Vill ha min bil lackad 2 tonig. dvs svart bak till som sen går över vid mitten av bilen till orginal färgen.
någon som känner sig manad att ta en av mina bilder o fixa till följande sak. Vill ha min bil lackad 2 tonig. dvs svart bak till som sen går över vid mitten av bilen till orginal färgen.
Hoppas att någon vill göra detta.
Gjorde en lite snabbt och slarvigt här men hoppas de duger och att de va ungefär sådär du menade.
inte riktigt så nicklas. men nästan. vill att de svarta ska gå över i en toning till orginal färgen.
Hmm ska se så att jag förstår de rätt, det ska vara helt svart längst bak och sedan gå mer och mer över till den vanliga färgen på bilen ju längre fram de blir?