1959
Sök

Angående: Varberg:s träffar!

82 Inlägg
28 december 2008
HyperSonica skrev:
lundwall skrev:
Dagens tistel i röven till idioten som körde den vita 740:n med regnr EPA som stank billig bensin och Wunderbaum. Först ett fruktansvärt dåligt beteende på 41:an mot Varberg, med omkörningar värda nån vars föräldrar är syskon, sen fattade uppenbarligen inte alls personen vad "konbanekörning" innebär. Att sladda runt med sin skabbiga 740 i 10 minuter och köra ner alla koner är INTE vad det innebär. Särskilt inte när det står folk och väntar på att få köra.

Följ rådet på din regskylt, håll dig till Epatraktorer, snorunge.

av nån konstig anledning blir jag inte förvårnad.... hmmmm

anyway....
Synd att jag missade detta... är för tillfället hos min bror i Linköping...
Dumma Mollan som inte kunde skicka ett SMS till mej sad

Haha vadå dumma mig.. jag skickade aldrig ut några sms den va någon annan fick ett mess om detta på kvällen när jag redan hade tänkt att åka ner själv för helene redan va i varberg..tongue

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

100% ninja
342 Inlägg
28 december 2008
måste säga att det var en trevlig tillställning, får bli till å köra nästa gång, då förhoppningsvis med ny koppling. jag kommer lätt ner på nästa träff i varberg, är ju typ bara 15 minuter till kungsbacka.

Sen till idioten med 740 med regnr EPA nånting. du ska veta att du är en sådan människa som jag vill att ska köra om 3 bilar över krön, men då inte hinna veja undan den mötande bilen. jag var den sista av dem du körde om och du hade knappt någon marginal till varken mig eller den mötande bilen. hoppas du har lite mindre fart och inte hinner nästa gång.

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

Yellow bug!
1 640 Inlägg
28 december 2008
Måste säga att detta var riktigt trevligt, hade inte alls förväntat mig så mycket folk som det var! Skulle vara trevligt att göra om det framåt våren när det blir lite varmare / ljusare ute . smile

Vi drog ju till Mcdonalds och sen in till stan en sväng, kom farbror blå däremellan? För när vi kom tillbaks så var det ju tomt på folk, bortsett från EPA med rasad koppling roll
Senast redigerat av Edil_ (28 december 2008)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

lundwall
28 december 2008
Edil_ skrev:
... bortsett från EPA med rasad koppling roll

Go Darwin, it's your birthday!

AJA Motorsport
450 Inlägg
28 december 2008
kaxxen skrev:
Det var en kul träff & kul med allt folk som kom smile 

Måste säg det är ett jävla drag i er boråsare & kungsbacka bor som kom hit smile

koop: det är lite svårt att hitta en plats i vbg där polisen inte ser oss eller annat folk ser oss! visst de finns andra platser men denna va bra på sitt sätt & mindre bra på annat iofs... 

Trevlig Audin koop smile var ett fint ljud i den:) först trodde ja den var krockad innan jag såg ICn smile

Håller med 2 föregående talare om denna vita 740 som skulle burna lite fööör mkt & tog tid. Visst ska man ha lite kul iofs!

Men till nästa träff ska det nog bli bättre smile Hojta till om ni kör nåt uppe i era trakter:)

Kan inget säga mer än håller med jonas big_smile trevligt med att många kom smile

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

JDM Tyte yO
134 Inlägg
28 december 2008
Bra träff smile

Banan blev bättre när vi justerade om konerna iaf, vi har en idé till nästa gång iaf!
Men det tar vi väl i januari tror jag smile

Väl mött!

There is no replacement for cubic displacement!

JDM Tyte yO
134 Inlägg
28 december 2008
lundwall skrev:
Edil_ skrev:

^_^

There is no replacement for cubic displacement!

Lastbilschaffis
811 Inlägg
28 december 2008
lundwall skrev:
Edil_ skrev:

right on.. ja undra varför den stod när ja körde tillbaka hehe smile  inte så konstigt att den stod där när det skulle burnas så mkt big_smilelol

Yeaaahh
257 Inlägg
28 december 2008
Trådstartare
jag får jue säga att det var en mycket lyckad träff med många bilar och folk, trevligt att se lite nytt folk och bilar:) förhoppningsvis kommer min 740 ut nästa gång och då ska det ges smile hoppas folk kommer ner till sommaren också då fredags träffarna börjar och då kommer det vara många olika aktiviteter :p kommer mer info närmare sommaren:P

Lev Livet Man Lever Bara En Gång!!!!

204 Inlägg
28 december 2008
var ingen konkörnig var bara lekträff lek träf som vissa trode var men kommer säkert fler gånger smile

85 Inlägg
28 december 2008
lundwall skrev:
DoWahDiddy skrev:
Initiativet var uppskattat, men det blev ju lite sådär med olika beteenden och lite för lite plats
Gav mig ut några gånger men jag kände att man var ganska begränsad, speciellt med bulan i vägen :S

Jag trodde aldrig jag skulle bli glad för att se en saab, men igår var ett undantag. Kul att se nån som tog konkörandet på allvar, och showade ordentligt smile

Samma gäller den grå 740:n som körde, även om det var lite mycket sladdförti där med, kul att se folk som körde banan runt istället för att tro dom var på Preem i Tidaholm.

Vilken gråa 740 mena du? Den med 3 extraljus?

Sen undrar jag en sak, om ni nu tyckte den som körde (nämner inga namn) den 740n med reg. EPA, körde illa osv, varför sa ni inte de till när den var på plats så den fick reda på detta istället för att skriva här?! Eller jag vet inte ni kanske inte vågar eller så kanske det är lättare att kaxxig osv bakom en dataskärm..

Men hur som helt det var skoj att komma ner till Vbg & träffa lite folk & hänga med 740n wink. Blev stoppad av polisen oxå på ströget men klarade mig bra.

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 744 GLT / Vinterbil
Volvo 244DL / Projektbil

300 Inlägg
29 december 2008
Sen undrar jag en sak, om ni nu tyckte den som körde (nämner inga namn) den 740n med reg. EPA, körde illa osv, varför sa ni inte de till när den var på plats så den fick reda på detta istället för att skriva här?! Eller jag vet inte ni kanske inte vågar eller så kanske det är lättare att kaxxig osv bakom en dataskärm..

BRA SKRIVET BILLSSON!!! bäst på hela eftersnacket. visar nivån på hela diskutionen.

Björn

GILLA oss på Facebook http://www.facebook.com/TeamRydboholmsGaraget
Sugtimmad volvo 850 med mö go kolfiber på!

AJA Motorsport
450 Inlägg
29 december 2008
Vi ska väl hellre säga till om det händer någon mer gång.....

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

1 867 Inlägg
29 december 2008
Touring_mannen skrev:

BRA SKRIVET BILLSSON!!! bäst på hela eftersnacket. visar nivån på hela diskutionen.

Björn

Jag var framme och pratade med nämnda person om omkörningen över krönet, innan allt burnande började.

Visst är det lätt att vara kaxig bakom tangentbordet, men jag är grym i verkligheten också serrö!

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

85 Inlägg
29 december 2008
Koop skrev:
Touring_mannen skrev:

Björn

Jag var framme och pratade med nämnda person om omkörningen över krönet, innan allt burnande började.

Visst är det lätt att vara kaxig bakom tangentbordet, men jag är grym i verkligheten också serrö!

Okej men det var ju bra att någon sa till iaf, får hoppas att de inte händer nästa gång när det är träff.

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 244DL / Projektbil

lundwall
29 december 2008
Billsson skrev:
Sen undrar jag en sak, om ni nu tyckte den som körde (nämner inga namn) den 740n med reg. EPA, körde illa osv, varför sa ni inte de till när den var på plats så den fick reda på detta istället för att skriva här?! Eller jag vet inte ni kanske inte vågar eller så kanske det är lättare att kaxxig osv bakom en dataskärm...

Nej, jag brukar hålla tillbaka vad jag tycker här, eftersom folk inte vill bli kallade för inavlade jävla bonnjävlar på ett forum utan att springa till moderatorerna och bevisa det. Det är tydligen personpåhopp att berätta för folk att deras föräldrar är syskon. Jag har inget som helst problem att plocka ner en mediokert intelligent människa verbalt varken irl eller online.

Jag, TeedasT och koop satt på donken och pratade om att vi borde leta upp personen och fråga vad personen sysslade med. Jag nöjde mig med att koop var framme och snackade med personen medans jag fotade. Det hjälpte uppenbarligen inte, eftersom personen inte förstod något alls. Rätt så väntat.

Nästa gång hoppas jag det smäller istället, så Darwin får rätt.

367 Inlägg
29 december 2008
Missade detta dår jag var bortrest, men jag fick sms av kaxxen och det upskattar jag;) Kommer nästa gång.

Lastbilschaffis
811 Inlägg
29 december 2008
Linusj skrev:
Missade detta dår jag var bortrest, men jag fick sms av kaxxen och det upskattar jag;) Kommer nästa gång.

BORTREST!` det blir ingen supra för dig minsann! wink nästa gång KOMMER du smile

69 Inlägg
29 december 2008
Låter som ja missa en bra träff... Men för en gångs skulle fick ja va full istället.  Hör gärna av er om d blir fler. E ju inte och kollar så ofta.

85 Inlägg
29 december 2008
lundwall skrev:
Billsson skrev:
Sen undrar jag en sak, om ni nu tyckte den som körde (nämner inga namn) den 740n med reg. EPA, körde illa osv, varför sa ni inte de till när den var på plats så den fick reda på detta istället för att skriva här?! Eller jag vet inte ni kanske inte vågar eller så kanske det är lättare att kaxxig osv bakom en dataskärm...

Nej, jag brukar hålla tillbaka vad jag tycker här, eftersom folk inte vill bli kallade för inavlade jävla bonnjävlar på ett forum utan att springa till moderatorerna och bevisa det. Det är tydligen personpåhopp att berätta för folk att deras föräldrar är syskon. Jag har inget som helst problem att plocka ner en mediokert intelligent människa verbalt varken irl eller online.

Jag, TeedasT och koop satt på donken och pratade om att vi borde leta upp personen och fråga vad personen sysslade med. Jag nöjde mig med att koop var framme och snackade med personen medans jag fotade. Det hjälpte uppenbarligen inte, eftersom personen inte förstod något alls. Rätt så väntat.

Nästa gång hoppas jag det smäller istället, så Darwin får rätt.

Det är nog bäst att du frågar din polare koop om han verkligen pratade med rätt person... Sen var ju inte detta en seriös bilträff som många andra bil träffar så det kunde ha gått värre till, och sen det med omkörningar osv sånt ser man vare dag, iaf jag så nästa gång kan man ju hålla sig undan såna som kör som dom vill om man nu är rädd om sin bil.

Bmw E36 316i / Finbil
Volvo 244DL / Projektbil

Sök