29 april 2008
Trådstartare
Tjenare, jo, min sterio är konstigt som fan. Ibland funkar den galant, men lika ofta så är de som såhär att när jag vrider på tändningen då tänds powerlampan och alla andra små lampor på sterion, men när jag trycker på power händer de ingenting. Håller på och bli tossig! Va kan de vara för fel? Glapp? Fel på sterion? Tacksam för svar!!
I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..