5871
Sök

Sterion är knasig! Hjälp fort!

1 150 Inlägg
29 april 2008
Trådstartare
#1
Tjenare, jo, min sterio är konstigt som fan. Ibland funkar den galant, men lika ofta så är de som såhär att när jag vrider på tändningen då tänds powerlampan och alla andra små lampor på sterion, men när jag trycker på power händer de ingenting. Håller på och bli tossig! Va kan de vara för fel? Glapp? Fel på sterion? Tacksam för svar!!

I take my life with a pinch of salt
a slice of lemon
and a shot tequila..

369 Inlägg
30 april 2008
#2
Är det inte glapp så äre det troligtvis fel på stereon.

Om du har orken så testa den i en annan bil och kolla om den dampar då smile


79 Inlägg
30 april 2008
#3
Stereo stavs inte sterio...

Men om du har en Stereo  med löstagbarfront så kan du alltid pröva med att rengöra kontakterna mellan fronten och maskinen.

Detta är ett vanlig förekommande fel.

Mvh
MaxG

Välkommna till min sida...
Kommentera gärna bilder som du tycker om och ge befogad kritik.
MvH
MaxG


Sök