HPaddict : jao de blev jätte bra:D är skit nöjd! joo de ska bli en fröjd att se!
Robban_89: jao de ska jag göra!ska bara lacka/ta bort rosten på bakskärmen, listen under dörren smat lacka inne i dörr öppningen på vänster sida. då är allt klart för montering, jo ja ska limma dit gallret på fronten också!
JapMax : japp de är diamantsvart;) jaa de är alltid lika kul att hämta grejjor från lack!
Broken-Arrow : tackar! jaa lackeraren har gjort ett bra jobb! jo ja längtar hem, sitter i skolan nu!
Har det hänt något här idag? har suttit och sträckläst tråden nu haha bra jobb du har gjort!
Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Altid roligt att se nylackade saker som ska sättas på snart... känner den där glädjen du har när du får hemgrejerna och det vart skitbra lackar ju så klart lite till mig själv ibland hehe
tjA ! har suttit och läst igenom hela tråden ny och kan inte säga annat än grymt så jävla sugen på att skaffa en 325:A själv nu lycka till i fortsättningen med allt. hoppas på en turbokonvertering sen ;D
tja! hewra : ja fick ge 180 euro utan frakt från tuningzone.pl
tackar!
Henka_ : nja inte idag, idag har jag varit och halkkört på kinekulle ring så har inte hunnit mer något.. dock så gjorde jag lite grejjer igår.. mer bilder kommer på detta längre ner.
kimpan_90: tackar! jaa det är en mycket rolig känsla;)
timpa_ : tja, heheh tackar! jaa de kan jag tänka mig;) mycket trevliga bilar! dock så börjar de ju nästan bli samlarvärde på dem! jao turbokonvertering vore mycket skojj, får väl se vad som hände nästa år;)
liten uppdate då=)!
sååå jävla nöjd!!!
maffigt låg;)
sidokjolen på plats också!
cool bild!? tycker den blev rikigt bra=)
har även börjat polera huven, gjort detta hela 3ggr, inte bra än..
har även spacklat på bakskärmen så den ska väl lackas imorn hoppas jag på!!!
kollat igenom större delen av tråden nu mycke läsning mycke är seriöst men din rostlagning va mindre seriös iofs va jag inte seriös på min gamle heller popnitade fast plåten men det höll tills jag skrotade den ^^ men nu har jag köpt mig en ny 325 E30 för några dagar sen
nu har jag varit ute i garaget i 2timmar och grejjat lite..
spacklat och grundat klart nu, hoppas att lacken kommer på imorn:) han inte med de idag..
skrapat bort all rost, lagt på rostskydd på all ren plåt.
även under dörren skrapades rosten bort, rostätare lades på och sedan rostskydd. dörrarna ska förmodligen lackas om i nedre kant någon gång framöver..
även polerat huven för........4:e gången... den va som rena sandpappret innan.. men nu är den blank och len:D hård vax ska på sedan. vänster framskärm är också polerad..