Tanken är att vi ska ha den som snöröjnigsfordon på firman ja
640 lyfter 2t så det kommer funka prima att röja med, smidigt med att kunna lägga undan snön dessutom, 4wd gör ju inte något heller, dom 67hk driver på bra via automatlådan.
Förutom alla bilar et.c jag lagar på verkstan blir det Mitsubishi L200, Isuzu Trooper, Ford Mustang, IH 474 och 844, Claas och Valtra
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Haha. Bilden är tagen förra vintern..men är förvånad faktiskt att snön inte har kommit ännu..
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Vw transporter TDI 4motion -08 samt BM 218! ! I den andra är det mycket köra med! fyfasen, snökedjorna på och 3dm breddad snöskopa! bara hålla stumt med diffspärren i
Jag kör flera olika traverskranar den minsta jag kör lyfter 25 ton och den största jag kör just nu lyfter 320 ton, ska snart börja kör en som lyfter 600 ton.
Personligen så kör jag traversen ombord som tar 6.5T och Truck när det behövs.
Årsmodell: 81:a
Sedärja! Gamla M/S Finlandia om jag inte är helt ute och cyklar.
//Brådhis
Finlandia var väl ett systerfartyg om inte jag är ute och cyklar..?
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.