Griniga o griniga! Men man skulle nog bli idiotförklarad om man berättade sanningen!
nu skrev jag giriga. Men jaja . Då måste jag ha en jävla tur som har ett fruntimmer som förstår att datorer, datordelar, bilar, bildelar och annan teknik är D Y R T!!! . Och alla mina andra roliga hobbys så som MC och cross.
Dyrt e nog inga problem, men när det det blir skrattretande summor så e det svårare! hahaha...
Ja precis, lite olika summor ni presenterar för era kärringar tror jag
Volvo143_73:a kanske inte riktigt ligger i corvetteklassen när det gäller kostnader.
Min tant har ingen förståelse för ett avgassytem för 20k alls... Så jävla skumt
nu skrev jag giriga. Men jaja . Då måste jag ha en jävla tur som har ett fruntimmer som förstår att datorer, datordelar, bilar, bildelar och annan teknik är D Y R T!!! . Och alla mina andra roliga hobbys så som MC och cross.
Dyrt e nog inga problem, men när det det blir skrattretande summor så e det svårare! hahaha...
Ja precis, lite olika summor ni presenterar för era kärringar tror jag
Volvo143_73:a kanske inte riktigt ligger i corvetteklassen när det gäller kostnader.
Min tant har ingen förståelse för ett avgassytem för 20k alls... Så jävla skumt
De gillar inte toppar för 15k heller lagom till semestern....
Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
Till PS3: FIFA 2010 och Need for speed "The run" till PS3 Idag.
Fifa var (uppenbarligen) begagnat och rockade loss på hela 19:- spänn men min fotbollstokiga 8-åring kommer att jubla och slå volter till helgen... The run har fått dålig kritik för spelmotorn men den passar mig utmärkt som har begränsat med fritid. Snyggt gjort i alla fall!
Och glöm inte: 39.51 liter soppa på hyndan. Helt nyinköpt idag! Nu går skiten i 12-14 dagar till!