Vad: Nissan almera 1.8 2002 Beskrivning: Lagomt sliten men solid och går bra. Pris: Köptes för kostnaden av en bärgning från bilprovningen.
Köptes mest för att vara snäll mot en bekant som hamnade i parkeringsknipa efter bilbyte då denna pärla blev belagd med körförbud hos bilprovningen då fjädern trillade in i hjulet när den hissades upp. Finns lite annat pyssel också :-)
Eftersom någon hackade på mig för att jag tyckte den nyinköpta Kian med lilla V6:an gick ett skott så inköptes idag en Sonata 3.3 V6 som fan inte är original någonstans. DEN går bra! Ber om ursäkt till alla som körde på E6:an söderut mellan Uddevalla och Stenungsund för att jag skrämde livet av er när jag blåste förbi. Men det var så kul!
Vad: Sonata 3.3 -05 (det mesta pillat med, ska läsa alla papper nu) Var: Blocket privat För: Oh nej, vill inte bli idiotförklarad!
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Jupp. Första. Har lite problem med USB-handkontroll men spelet fungerar utmärkt med tangenter. Även Sim Tower går fint. De hade fler "SIM-spel" på loppisen. Jag gör rent hus där på onsdag.
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Jupp. Första. Har lite problem med USB-handkontroll men spelet fungerar utmärkt med tangenter. Även Sim Tower går fint. De hade fler "SIM-spel" på loppisen. Jag gör rent hus där på onsdag.
Fan vad gammal du är...nu ska jag slita fram mitt Nintendo Mini och spöa på Isbjörnen i Ice Climber.