Idag så har jag lackat den andra grillen som jag hade i samma gröna färg som det e på bilen. Men frågan är den om jag ska köra med chrome lr med grön grill?
Idag så har jag lackat den andra grillen som jag hade i samma gröna färg som det e på bilen. Men frågan är den om jag ska köra med chrome lr med grön grill?
Ska du ha stenskottsskyddet kvar så kör på en halvblank svart grill, ska de bort så kör på den gröna grillen De e ju så mycke snyggare än chromegrillen
Ska du ha stenskottsskyddet kvar så kör på en halvblank svart grill, ska de bort så kör på den gröna grillen De e ju så mycke snyggare än chromegrillen
//Jacob
får se om jag vågar ta bort stenskottskyddet så om jag tar bort det så testar jag med grön grill igen men annars fåre bli chrome
Ja, det var det.. Dock bjöds ju inte på något underbart väder, men mycket trevligt folk. Fina bilar och en titt på museét. hehe
måste bara hålla med, inte vackrast väder men gött folk och fina bilar, och vad mer behöver man?
Man behöver inget mer, även om man inte riktigt skulle klagat om man fått lite sol istället ja, det var tråkigt att du missade det Tobbe. Men det kommer fler
Fan vad tråkiga dom är som lägger det sammtidigt som fallens när det finns annat att se i byn...
Ingen minns tusen hk på pallbockar eller på ett papper för det är på gatan som respekten vinns! FiveStarRacing
Tack till StreetPerformance SpecialSvarv
Fan vad tråkiga dom är som lägger det sammtidigt som fallens när det finns annat att se i byn...
Enligt mig är det bara bra. Dels för att man har saker att göra, man kan vara på festivalen och sen på fallens dagar lite omvartannat. Sen kanske ens familj inte är bilintresserad, då delar man på sig. Tror också (nästan säker) att Fallens dagar får mer besökare pga Saabens dagar och virseversa Mvh Calmestrand
Ja, det var det.. Dock bjöds ju inte på något underbart väder, men mycket trevligt folk. Fina bilar och en titt på museét. hehe
måste bara hålla med, inte vackrast väder men gött folk och fina bilar, och vad mer behöver man?
Man behöver inget mer, även om man inte riktigt skulle klagat om man fått lite sol istället ja, det var tråkigt att du missade det Tobbe. Men det kommer fler
det klart det kommer fler träffar bara att säga till så hänger jag med !
Fint det, nästa år får det bli en del när min är 100% klar
Fint det, nästa år får det bli en del när min är 100% klar