Okey vad trevligt för dig att du tänker på subbor,, vad skulle ja skriva annars då??
ja, du vet sånna här subarusar tänker jag på när jag ser en bild på mcrae, jag vet inte vad du skulle skriva nu tänker jag på en flagga
Aha de kan jag förstå att du gör,, När jag ser på film som jag har med mcrae så tänker jag hur bra han var i rallysammanhang,, det är min störta rally idol som fanns innan han gick bort
ja, han var grym, synd att det gick som det gjorde. tom cruise tänker jag på
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.
ja, du vet sånna här subarusar tänker jag på när jag ser en bild på mcrae, jag vet inte vad du skulle skriva nu tänker jag på en flagga
Aha de kan jag förstå att du gör,, När jag ser på film som jag har med mcrae så tänker jag hur bra han var i rallysammanhang,, det är min störta rally idol som fanns innan han gick bort
ja, han var grym, synd att det gick som det gjorde. tom cruise tänker jag på
Jupp,, nu på sista tiden så har jag spelat Colin mcrae spelena på ps2an då har jag tänkt på colin mycket alltså,, jag tänker på min tjej
R.I.P Colin Mcrae 07-09-15 :(. Nu så har jag alla Colin Mcrae spelena till playstation ;).
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho