Fuck tpc, garaget here i come :)

Rocko
14 juni 2008 · 104 Inlägg

Nu efter ca 10 år i tpc, så har jag tröttnat totalt på dom och deras sandlåda.
Någon mer med tråkiga erfarenheter?

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95
Volvo 960 3,0 24v "S90 R" (1992)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
14 juni 2008 · 6 170 Inlägg

og900turbo skrev:
vad är tpc ??

lol  haha *fniss*

Det är TPC dvs Turbo Performance Club, en av dom stora bilklubbarna smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
response Studerande
14 juni 2008 · 463 Inlägg

Turbo Performance Club... Kan ju ändå förvarna dig att det är ganska mycket sandlåda här också ibland tongue

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?
Rocko
14 juni 2008 · 104 Inlägg

response skrev:
Turbo Performance Club... Kan ju ändå förvarna dig att det är ganska mycket sandlåda här också ibland tongue

Ha ha...

Har läst väldigt mycket här, och följt trådar, men har inte fått den uppfattningen änu faktiskt.

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95
Volvo 960 3,0 24v "S90 R" (1992)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
14 juni 2008 · 6 170 Inlägg

Rocko skrev:

response skrev:
Turbo Performance Club... Kan ju ändå förvarna dig att det är ganska mycket sandlåda här också ibland tongue

Ha ha...

Har läst väldigt mycket här, och följt trådar, men har inte fått den uppfattningen änu faktiskt.

Nja, det är faktiskt lite sandlåda här på G.Org med men det är oftast i dom olika "Märke Vs. Märke"-trådarna och då allra helst tex Saab Vs. Volvo. Går helt enkelt bara inte att göra en tråd här på G.Org där man jämför saab och volvo utan att någon till slut kommer in och börjar störa sig tongue

Men annars e det rätt lugnt här och på sistonde verkar det ha blivit bättre dessutom.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
AeroMalm BMW fantast
14 juni 2008 · 1 172 Inlägg

Rocko skrev:

response skrev:
Turbo Performance Club... Kan ju ändå förvarna dig att det är ganska mycket sandlåda här också ibland tongue

Ha ha...

Har läst väldigt mycket här, och följt trådar, men har inte fått den uppfattningen änu faktiskt.

beror ju helt på.. finns ju vissa tråfar som är bara för sandlåda snacka, sen finns det alltid nårra irriterande som ska sprätta sand i alla trådar.. tyvärr... men men..

Jackie Steward: "trampa aldrig på gasen förrän du vet att du inte behöver släppa den igen"
Idrott luktar svett, sport luktar bensin!!
BMW 320i Touring "M-Sport ll" (2004)
Muttley
14 juni 2008 ·

bara denna tråd som smutskastar en klubb är lite av en sandlåda wink

Rocko
14 juni 2008 · 104 Inlägg

tkd_rille skrev:
bara denna tråd som smutskastar en klubb är lite av en sandlåda wink

Nä, det tycker jag inte.

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95
Volvo 960 3,0 24v "S90 R" (1992)
peter.w
14 juni 2008 · 203 Inlägg

neutral Moget att svartmåla denna klubben här då dem inte kan försvara sig. Men men efter att ha läst allt som du gjort och alltid kritiserat alla i denna klubben så får vi se hur det slutar här roll
Som sagt Moget hmm

Den som har mest prylar när han dör vinner
Volvo V70R AWD "KEEP R" (2004)
chrizz Administratör
14 juni 2008 · 11 783 Inlägg

Det är lite sandlåda i alla stora motorforum i Sverige tyvärr. Vi får väl helt enkelt inse att vi är sånna till naturen big_smile

Jag tror inte att TPC är ett dugg värre än nått annat forum i samma storlek.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Rocko
14 juni 2008 · 104 Inlägg

ha ha, det tog ju lång tid...

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95
Volvo 960 3,0 24v "S90 R" (1992)
Muttley
14 juni 2008 ·

Rocko skrev:

tkd_rille skrev:
bara denna tråd som smutskastar en klubb är lite av en sandlåda wink

Nä, det tycker jag inte.

bara för att visa all rättvisa kan du underätta ledarna i tpc? så de vet om att du kastar skit på de? så kanske de ser till och styra upp hos dem? kan vara en bra ide.

Rocko
14 juni 2008 · 104 Inlägg

tkd_rille skrev:

Rocko skrev:

tkd_rille skrev:
bara denna tråd som smutskastar en klubb är lite av en sandlåda wink

Nä, det tycker jag inte.

bara för att visa all rättvisa kan du underätta ledarna i tpc? så de vet om att du kastar skit på de? så kanske de ser till och styra upp hos dem? kan vara en bra ide.

Kastar väl ingen skit nu? Bara för att JAG är trött på tpc, har inte nämt något negativt om dom här!
Jag vill bara inte vara en del av tpc längre.

Mvh. Rocko
* Volvo 960 -92, * VW Caddy 1,6 TDi -14 * Volvo 945 Turbo -95
Volvo 960 3,0 24v "S90 R" (1992)
airflow Avstängd
14 juni 2008 · 653 Inlägg

TBOC_Razor skrev:

Rocko skrev:

response skrev:
Turbo Performance Club... Kan ju ändå förvarna dig att det är ganska mycket sandlåda här också ibland tongue

Ha ha...

Har läst väldigt mycket här, och följt trådar, men har inte fått den uppfattningen änu faktiskt.

Nja, det är faktiskt lite sandlåda här på G.Org med men det är oftast i dom olika "Märke Vs. Märke"-trådarna och då allra helst tex Saab Vs. Volvo. Går helt enkelt bara inte att göra en tråd här på G.Org där man jämför saab och volvo utan att någon till slut kommer in och börjar störa sig tongue

Men annars e det rätt lugnt här och på sistonde verkar det ha blivit bättre dessutom.

Men det är ju bara för att saab är mycket bättre än volvo !!! yikes lol

Jag har rätt i vad jag än säger.
volvo240tic Egen företagare & Flockare
14 juni 2008 · 314 Inlägg

Rocko skrev:
ha ha, det tog ju lång tid...

Nä men kallar man mod och admin för fittor osv i ett styrelseforum som fröken Rocko har gjort och passar på o kasta skit på alla som försöker rycka upp klubben utan själv göra ett skit då är man mogen???
Ingen sandlåda?

Mvh Danne FD styrelsemedlem samt nuvarande admin TPC

Volvo 240 turbo 4 life
ola_volvo Biltokig
14 juni 2008 · 310 Inlägg

personligen tycker jag att det är bra stämmning på både tpc och här på garaget, enda skillnade är väll att man märker att på tpc är det lite högre medelålder och mer tekniskt kunniga än vad det är här men jag ser inget negativt med någon av sidorna, båda har sin charm tycker jag man kan utrycka det.

Sen om man är trött på en sida/forum kan man ju lämna det och börja hänga på ett annat och inte skapa en tråd om det, vad tjänar man på det???

tycker ALLA som är någon sorts ansvarig på vilket forum som helst gör ett bra jobb bara genom att offra sin fritid för att vi andra ska få hänga där och snacka med varandra.

Tack för mig, nuvarande TPC och Garaget.org medlem

Senast redigerat av ola_volvo (14 juni 2008)

Harè bra
Muttley
14 juni 2008 ·

Rocko skrev:

tkd_rille skrev:

Rocko skrev:

Nä, det tycker jag inte.

bara för att visa all rättvisa kan du underätta ledarna i tpc? så de vet om att du kastar skit på de? så kanske de ser till och styra upp hos dem? kan vara en bra ide.

Kastar väl ingen skit nu? Bara för att JAG är trött på tpc, har inte nämt något negativt om dom här!
Jag vill bara inte vara en del av tpc längre.

så har jag tröttnat totalt på dom och deras sandlåda.

tröttnat totalt på dom och deras sandlåda skrev du i första inlägget. de känns lite så.

blacken
15 juni 2008 ·

Säga vad man vill om sandlådor, dom är i alla fall kul att vara i!. big_smile
Leve sandlådan!..

FL3JM Inga konstigheter
15 juni 2008 · 2 064 Inlägg

Helt rätt! smile Välkommen!

Martin031 Straight G!
15 juni 2008 · 104 Inlägg

wörd! välkommen till garaget ;D

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang