2079
Sök

saker du fått med dig på fyllan

2 118 Inlägg
16 juni 2008
henkebenke skrev:
Visstja.
Vaknade en morgon av att det stod en bättre begagnad cabby husvagn i sovrummet. Det sjuka var att i den satt ett äldre par och på spisen stektes det ägg å korv.

Det är sjukt vad man snor med sig på fyllan!

HAHA lol

D.i.l.l.i.g.a.f

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
16 juni 2008
*6 Meter lång alumineum skylt brevid sängen ....... en å annan rugg uggla ...... wink
*Öl-glas från krogen när man ej hunnit tömma det vid stängningsdax.
*Spark Cyckel modell mini.
*Bowling pokal.
*Div smått å gott som ej har hittat sina rätta ägare enu ......
Senast redigerat av lonewolf-holm (16 juni 2008)

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

124 Inlägg
16 juni 2008
hehe.. allt från betong säckar, till kommun skyltar:) en gång vaknade jag med 3 sugrör i fillingarna=??? skumt menmen

volvo är som aids, lätt att skaffa men svårt att bli av med

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
17 juni 2008
en och  annan tjej har man väll fått med sig men när det gäller saker så har jag faktiskt inte fått med mig så mkt... eller nog har man väll fått med sig saker men jag kommer inte på nått intressant just nu smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

310 Inlägg
17 juni 2008
Shotglas, ölglas, gb-gubbar, div flaggor, flaggstängs knoppar (den guldiga saken i toppen), rötna blandskivor.. inget ovanligt.

DFFL
9 020 Inlägg
17 juni 2008
daaanyy skrev:
hört om en som fick med sig en pingvin hem....han vaknade och blev fundersam som fan när han hade klösmärken på bröstet...dessutom luktade han fisk. När han sedan gick in i badrummet satt en pingvin i badkaret. Tydligen hade han tagit med den från slottskogen i Gbg

Sant eller ej...inte en aning. men skoj isåfall

Uppenbar lögn.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Malleus Malificarum
2 401 Inlägg
17 juni 2008
Jag har inte fått med mig något, nog för att man är endast 16 år.

Dock så har en jag känner, fått med sig 4 ton grus i fyllan som befann sig helt plötsligt i hans sovrum.
Hur det kom dit har ingen en susning om, men jag var då där och hjälpte han med att skyffla ut skiten.. hmm

Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.

ElectroRaggare
886 Inlägg
17 juni 2008
Siarnaq skrev:

Dock så har en jag känner, fått med sig 4 ton grus i fyllan som befann sig helt plötsligt i hans sovrum.
Hur det kom dit har ingen en susning om, men jag var då där och hjälpte han med att skyffla ut skiten.. hmm

4TON grus? Jo tjena. Grisar är gröna och flyger bättre än JAS.

Själv har jag en 30 skylt hemma som kommit med hem på nått sät.. smile

Chevrolet Tahoe -99 4x4, Mad Max edition.
Cjecrolet Impala -66, lowrider.
Tesla Model S -17, A-B bilen.

FreddeK
17 juni 2008
NxV skrev:
Siarnaq skrev:

4TON grus? Jo tjena. Grisar är gröna och flyger bättre än JAS.

Själv har jag en 30 skylt hemma som kommit med hem på nått sät.. smile

4ton grus oj det var inte lite det! men ni är ena riktiga klyptomaner här ju. frågan är om man ska skratta eller gråta:D

Hmm.
17 juni 2008
Siarnaq skrev:

4 ton grus i ett sovrum och ni knäppte inte en enda bild???... eller?

jo grisar flyger bättre än JAS tbh...

Hmm.
17 juni 2008
Tiger1978 skrev:
VolvoHanna skrev:
Tagg3N skrev:
Jag är lite fundersam på hur jag lyckats, men jag har fått in en skylt i sovrummet som jag INTE kunnat få ut på något jäkla sätt!! (satte kapen i den då gick det).
Men hur sjutton får man in en skylt+tillhörande stolpe och fundament som man absolut inte kan få ut?

Annars brukar jag aldrig behöva ta med pengar på krogen, på något sätt slutar det alltid med att jag är fullast och har mest pengar kvar smile

/Kim

jag säger bara en sak.....

http://hannaeaxelsson.blogg.se/images/2 … 890986.gif

Jag har bild men vet inte om det är lämpligt att lägga upp den..

den är.... wink

911 Inlägg
17 juni 2008
Tagg3N skrev:
zortep skrev:
Jag har aldrig fått med mig grejer när jag är full, wtf..ni klagar på att andra rör era grejer men ge fan i andras grejer eller håll käfft nästa gång nått händer er !

Det där kunde  du faktiskt sagt på ett snällare sätt...
Men jag förstår ditt sätt att tänka.. Vill du ha tillbaka din skylt med tillhörande stolpe och fundament?

hehe jaah d kanske jag kunde, men just det att folk spelar ärliga, fy helvete, de blir så arga när deras grejer försvinner eller nån som gjort något på deras bilar .. dubbelmoral eller vadå ?

pic up the phone, wazzzaaa

Offroad Racing
3 122 Inlägg
17 juni 2008
bara undrar, hur gör man för o få med sig en betongsugga? dom är ju typ ganska tunga...

Den som spar han har, fast inte lika roligt...

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
17 juni 2008
Siarnaq skrev:

måste vara ett hållbart golv

Vi lever i en orättvis värld..
560 Inlägg
17 juni 2008
henke_99 skrev:
bara undrar, hur gör man för o få med sig en betongsugga? dom är ju typ ganska tunga...

Det går. Mitt ex brukar hänga sig i dom, vissa är lättare och välter av hans tyngd. Många blir dessutom Stålmannen-starka på fyllan och då är det inget problem.

Och sluta gnälla om att alla är så oärliga och stjäl hit och dit, det är som sagt saker man fått med sig på FYLLAN. Inte när man är vid fullt medvetande. Har väl hämtat en och annan flagga nere på bensinstationen, värre än så är det inte. Än. Men kompisen tog hem två stolar från ett uteställe där han borde blivit sedd tongue

Even fools they say, can find a way out of the dark.

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
17 juni 2008
ett par hundra kilo under armen?..javisst

11 Inlägg
17 juni 2008
Efter lite påfyllning i baren så bar de ut på dansgolvet.. På scenen som var lite mer upphöjd än resten av dansgolvet så står det en hyfsat stor, o väldigt gul, parlino tomte som bara av utseendet att döma skriker kom-o-ta-mig!
Nu var de inte jag som var gärningsmannen utan jag hade en alldeles egen kumpan, att hon även efter gripandet passade på o dunka den i skallen på några mindre ovetande filurer var enormt roligt!
Även att de var grymt kul när hon dagen efter ringer o frågar mig va fan de var för gul tomte som stod på hennes sovrumsgolv?

Livet är hårt, grymt sa grisen!

Studerande
463 Inlägg
17 juni 2008
Reeplayed skrev:
henke_99 skrev:

Det går. Mitt ex brukar hänga sig i dom, vissa är lättare och välter av hans tyngd. Många blir dessutom Stålmannen-starka på fyllan och då är det inget problem.

Och sluta gnälla om att alla är så oärliga och stjäl hit och dit, det är som sagt saker man fått med sig på FYLLAN. Inte när man är vid fullt medvetande. Har väl hämtat en och annan flagga nere på bensinstationen, värre än så är det inte. Än. Men kompisen tog hem två stolar från ett uteställe där han borde blivit sedd tongue

Försöker han ta livet av sig ofta? sad

Tjejkompis: Alltså fälgar, visst är det dom där grejerna i mitten av hjulen?
Jag: Jaa...
Tjejkompis: Varför ska man ha så stora såna?

Fattig student
1 282 Inlägg
17 juni 2008
response skrev:
Reeplayed skrev:
henke_99 skrev:

HAHAHA:D det var nog dagens kommentar...

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=198980 <--- Min projekt tråd
Bara för att jag inte är paranoid längre så betyder inte det att dom inte är ute efter mig.
Ur en lögnares mun kommer inga sanningar..

Gorgilus addictus
4 773 Inlägg
17 juni 2008
response skrev:
Reeplayed skrev:
henke_99 skrev:

You made my day! lol lol lol big_smile

Allt för den där jävla hatten!

Sök