2728
Sök

Till bilen BEA

Avstängd
1 557 Inlägg
18 juni 2008
Det är EJ ägaren som skapat tråden ! O e det så jävla svårt o ha medlidande ? Om det nu är det så låt så vara men man behöver fan inte sparka på den som ligger ner !

Dissa tråden istället för ägaren till Bilen !

R.I.P GBrt :/
Nya friska tag i G.S.R ! Kommer snart hända något mer kul :)
www.goteborgsstreetracing.se

-Sandra
18 juni 2008
MrKerm skrev:
Det är EJ ägaren som skapat tråden ! O e det så jävla svårt o ha medlidande ? Om det nu är det så låt så vara men man behöver fan inte sparka på den som ligger ner !

Dissa tråden istället för ägaren till Bilen !

precis...

511 Inlägg
18 juni 2008
Var finns alla moderatorerna när man behöver dem? tongue

Skål för alkohol, orsaken och lösningen till alla livets problem!

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
18 juni 2008
Appropå ingenting så kan man ju liva upp den här trista stämningen med en rolig bild:

http://www.forumammo.com/cpg/albums/userpics/10071/motivator6553347.jpg

Evolution Garage
478 Inlägg
18 juni 2008
HyperSonica skrev:
Mr_Redbull skrev:
och detta har o göra med vilken typ av evenemang i västra götaland?

Hur fan kan du än mä o gnälla... Sköt ditt istället....

rofl har du inget bättre o komma med?
har seriöst tröttnat på flertalet av GBRT's medlemmars attityd, dock långt ifrån alla, finns flertalet riktigt trevliga individer som är med, men det är personer som dig som gör att GBRT får dåligt rykte.

Hade inte jag sagt ngt om tråden hade någon annan gjort det så jävla enkelt är det.
Har du problem att följa de riktlinjer som Chriss mfl har satt upp kanske du skall ta o o knipa igen?

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Avstängd
1 557 Inlägg
18 juni 2008
Maizer skrev:
Vad fan är gbrt? Låter ju rätt retarderat, en bilklubb man inte ens kan uttala?

Då kanske du skall lära dig svenska alfabetet smile Det går från A till Ö Där i mellan finns G Det finns även ett B Sedan kan man även hitta ett R någon stans Det skall även finnas ett T = G B R T
Göteborg Borås race team

Är det något mer så kan jag ta det via PM !
Senast redigerat av MrKerm (18 juni 2008)

Evolution Garage
478 Inlägg
18 juni 2008
trisst iaf på en sådan bil, alltid otrevligt när en olycka händer oavsett bil.

"En kropp sägs vara jämnt accelererad när den med utgång från vilande tillstånd förvärvar samma ökning i hastighet under lika tidsintervaller".
Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Körv
3 535 Inlägg
18 juni 2008
shit happens!

Truckdriving Man

Avstängd
1 557 Inlägg
18 juni 2008
evilaudio skrev:
baca skrev:
Fan ni beter er som ett gäng skolpojkar med alldeles för mkt hormoner (inte bara GBRT) fucking what om en jävla biljävel har blivit lite plåtskadad, SHIT HAPPENS!e detta era första bilar eller? om så e detta kanske ett litet uppvaknande för er era jävla töntar. Bilar går sönder ibland krockas dom ibland stjäls dom, och håll i er nu ibland blir dom tom påkörda yikes Lägg ner tjötet nu ta en kall pilsner och se fram emot Sverige-Ryssland istället.

helt rätt... de e ju liksom bara en bil.  fixa lite ny plåt å ny lack sen e de ju bara köra igen..

satte ju min bil i en refug i i höstas, å vem bryr sig.. e man så rädd om bilen så ska man väl inte köra me skiten.

För att du gillar o sätta på refuger kanske det inte är lika roligt o bli påkörd av en lastbil som kör åt fel håll eller?

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 juni 2008
ganska kul att se hur vissa tar åt sig roll

aja, synd på bilen... alltid synd när nåns ögonsten förstörs pga att nån annan gör fel hmm men borde väll gå att få ordning på den ganska fort endå? den vart ju inte direkt totalt kvaddad smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Avstängd
1 557 Inlägg
18 juni 2008
_Glenne_ skrev:
ganska kul att se hur vissa tar åt sig roll

aja, synd på bilen... alltid synd när nåns ögonsten förstörs pga att nån annan gör fel hmm men borde väll gå att få ordning på den ganska fort endå? den vart ju inte direkt totalt kvaddad smile

Jag skulle tippa på att det blir inlösen så han får väl va den är värd förhoppningsvis.. Det lär det minst kosta o fixa hmm Det är värre än det ser ut på bilderna sad Vet inte om man kanske får ta av riegerkitet om dom löser in den? Det hade ju vart en liten hjälp på vägen i så fall hmm Eller man kanske får degen i handen o fixa till bilen själv... Men vilket meck speciellt när chauffören inte va svensk o tyckte att det inte bara va hans fel hmm

O ja jag tar åt mig för man skall fan inte sparka på en som ligger mad

Evolution Garage
478 Inlägg
18 juni 2008
vet inte hur försäkringskilarna tänker i sådana här fall, men vi får hoppas han får strippa bilen ngt iaf för han kommer nog inte få ut värdet på allt han har satt på.

Galileo Galilei
(1564 - 1642)

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
18 juni 2008
http://hem.bredband.net/b137586/IntresseklubbenAntecknar.jpg

Körv
3 535 Inlägg
18 juni 2008
Bättre å köpa en bil med lite värde en än skitbil som man sätter på massa dyrt godis på.

Då får man ju ändå ut något vid olycka..

Och nej, jag kallar inte "BEA" för skitbil. Men den är billig i inköp. Vilket gör att försäkringsbolaget ser den som en helt standard A4..

Tråkigt det som har hänt. Men sånt är livet. Kanske dags för en ny bil?

Truckdriving Man

(none)
1 725 Inlägg
18 juni 2008
Underhållande tråd smile  Tråkigt för bilen i alla fall. Jag hade inte mått så bra om jag såg min bil stå där den stod. 
Hoppas det löser sig och att bilen går att återställa!!!

//Jonas
Senast redigerat av Braather (18 juni 2008)

--Lev i går som det vore i morgon--

FreddeK
18 juni 2008
äsch ge er..det är ju ingen som ha gått och dött eller hur? otur på bilen javisst men det kvaddas flera hundra bilar om dagen.

OEM <3
6 957 Inlägg
18 juni 2008
Lever tråden än tongue hihi

OEM <3

Avstängd
1 557 Inlägg
18 juni 2008
Bjork skrev:

Nä det är därför du kan skriva i den !

* Klåpare
1 718 Inlägg
18 juni 2008

Waha! Jag dör! lol

Men iaf. Vi som inte vet typ ett skit om "BEA" ville bara veta varför den var/är så speciell att det förtjänade ett inlägg i diskussionsforumet istället för bloggen. Det är inget påhopp. För övrigt så är forumet till för att diskutera saker och ha egna åsikter om saker och ting, därav namnet diskussionsforum.
Annars får väl topicen bli ändrad till "Till bilen BEA - Duskussionsblogg, ge fan i å skriv om ni inte sympatiserar".

Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.

OEM <3
6 957 Inlägg
18 juni 2008
MrKerm skrev:
Bjork skrev:

Nä det är därför du kan skriva i den !

Naaw ngn blev lite putt här.. roll f-låt mamma...

Jisses, fyfan sikken skittråd, för en jävla bil?

OEM <3

Sök