En vettig karl Stylad/snygg bra dragbil med matchande släp En amerigo dressyrsadel Sex and the city boxen Mera i lön Annat jobb få vara frisk och slippa mina konstiga utslag
Hoppas ni andra får vara friska och ha det fint
Sex and the city boxen kan jag hjälpa dig med gratis, om du har utorrent eller liknande så kan du få torrent av mig:)
Jag vill ha en vettig tjej som vill föda mina ungar(hällst inom närmaste åren) och leva vid min sida tills vi dör. Sen vill jag att min morsa blir frisk och att jag slipper ärva hennes skit, för o fortsätta i samma spår som er andra
Kärleken Bara haft otur i HELA mitt liv. Aldrig haft ett förhållande mer än ett halvt år det värsta e att man dras till dom " billiga " men inser inte det själv Sen att min Mamma skall klara sig bra ( Hon har den svåraste Reoumastism som finns ) . Peace!
önskar ja kunde hitta en kotknäckare ganska så snart, när ja va på jobbet å bilade i trånga utrymmen å håller lite dåligt.. ... ... ... *PANG* i ryggen å nu jävlawr gör de ont... nått som inte står rätt till tror ja nog!
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Att slippa diabetesen och kunna äta gluten (mjöl) vore inte helt fel Men mest av allt så önska jag att mina framtida barn slipper diabetsen, risken är stor att dom får det sen eller deras barn. Jag, min brorsa och min farmor har det..
jag har samma combo, fan vad det suger man kan ju inte annat än skratta tycker jag, 26 år med gluten, 8 månader med diabetes.
Vore fint om vårt hus blir klart ngn gång. De har ju inte ens börjat ännu... Mkt papper o grejer o gå igenom nu. Sen ska man helst ha koll på typ 1 miljon saker... När huset är klart så kan man ju stadga sig rejält!! Det ska bli skönt.