ingen stans men folk skriver vilken dom fulaste bilarna är, sen läser man en hög med sidor för att man har tråkigt å kollar vilken bil som nämns flest gånger.
Fulast (delad förstaplats, kan inte bestämma mig): SsangYong Rodius och Pontiac Aztec.
Hur man kan tycka att en vanlig Volvo, SAAB eller annan svensson-bil är fulare än de där två övergår mitt förstånd... måste vara folk som är ute efter att provocera. Hur som helst tror jag er inte!
Det är ungefär dit jag ville komma även om jag är medveten om att smaken är olika.
Inte fan är en Volvo 740 linjeskön, men jag vill ändå påstå att den ser ut som 80-talets svenssonbilar gör mest... Och det här gällde ju trots allt FULASTE bilen och inte FULA bilar...
Men ja, om nu någon vill tycka så, så är det ju upp till den personen, bara han står för åsikterna så...
Jag tycker ju att en bil måste utmärka sig för att vara ful för att platsa här, volvo 740 utmärker sig fan inte för någonting alls, den försvinner bara i mängden. Men det är ju min högst personliga åsikt...
Och NEJ, jag tar inte åt mig bara för att jag har en PV som inte delar en enda linje med 740. Man måste inte älska allt Volvo gjort bara för att man har en.
Ett par bilar som är fula på riktigt är ju Fiat Multipla och typ alla Ssangyong. De senare ser ju ut som om dom tagit lite blandade mercadelar och bara smäckat ihop.
Volvo har alltid gjort ruskigt fula bilar. 740 var bland det fulaste som gick att hitta när den kom och C30/XC90/S60 är bland det fulaste som går att hitta idag.
Hahaha, då har volvoraggarna fått säga sitt fler gånger. Har ramlat in låga röster senaste dagarna. Ala har just 700/900 seriens Volvokontainrar...
Håller ändå vid mitt ord. Volvo 700/900; Det är ingen designstudie.. Det är en gubbig "bil" som inte ens var modern när den kom.
Nog för att en 7/900 är gubbig i standard utförande det håller jag med om men snacka om att kasta sten i glashus. Vad åker du själv? Inte nå gubbig bil va? Definitivt mer gubbig än en 940
Det bryr jag mig inte om.
Den är lite gubbig standard som du säger, men enligt mig är en 70/900 gubbig hur man änder vänder på den.
Jag skrev bara vad jag tyckte och det är så jävla barnsligt att de som inte tål andras uppfattning om såna bilar som dom åker i klickar in och ger kassa betyg bara för att...
MVH T.
Volvo 740 är den absolut fulaste bil som finns när man fjäderkapar den och skruvar dit ett 4" bröööööööölande avgassystem samt luftbubbeltonar rutorna med feltemas solfilm. Fy för den lede vad satans fult det blir.
Nog för att en 7/900 är gubbig i standard utförande det håller jag med om men snacka om att kasta sten i glashus. Vad åker du själv? Inte nå gubbig bil va? Definitivt mer gubbig än en 940
Det bryr jag mig inte om.
Den är lite gubbig standard som du säger, men enligt mig är en 70/900 gubbig hur man änder vänder på den.
Jag skrev bara vad jag tyckte och det är så jävla barnsligt att de som inte tål andras uppfattning om såna bilar som dom åker i klickar in och ger kassa betyg bara för att...
MVH T.
Volvo 740 är den absolut fulaste bil som finns när man fjäderkapar den och skruvar dit ett 4" bröööööööölande avgassystem samt luftbubbeltonar rutorna med feltemas solfilm. Fy för den lede vad satans fult det blir.
Du glömde lägga till 18´´ fälgar som är 3 gånger så dyra som bilen
En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan: https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Volvo har alltid gjort ruskigt fula bilar. 740 var bland det fulaste som gick att hitta när den kom och C30/XC90/S60 är bland det fulaste som går att hitta idag.
MVH T.
Du glömde lägga till 18´´ fälgar som är 3 gånger så dyra som bilen