2612
Sök

FULASTE bilen enligt dig????

5 111 Inlägg
21 november 2010
BOLIN_ skrev:
Masquerade skrev:
Volvo har alltid gjort ruskigt fula bilar. 740 var bland det fulaste som gick att hitta när den kom och C30/XC90/S60 är bland det fulaste som går att hitta idag.

Och själv åker du en gräslig fiat?? roll

Och sedan när spelar det någon roll?
Jag har haft en Hanomag vilket är bland det fulaste som finns, och anser mig ändå ha rätt att ha åsikter som till exempel att Renault 12 är gräsligt ful och att Jaguar XK120 är oerhört vacker.

2 763 Inlägg
21 november 2010
Volvo544special65 skrev:
BOLIN_ skrev:
Masquerade skrev:
Volvo har alltid gjort ruskigt fula bilar. 740 var bland det fulaste som gick att hitta när den kom och C30/XC90/S60 är bland det fulaste som går att hitta idag.

Jag har haft en Hanomag vilket är bland det fulaste som finns, och anser mig ändå ha rätt att ha åsikter som till exempel att Renault 12 är gräsligt ful och att Jaguar XK120 är oerhört vacker.

Jo, men fattar inte att man kan tycka att fiat coupé är snygg tongue Men det är hans bil och hans val smile

Volvo - For Life

1 062 Inlägg
21 november 2010
baca skrev:
Hur kan ni missa den otroligt fula Multiple
här för er som glömt. http://www.metricmind.com/images/fiat_mult.jpg

kan bara hålla med

Evildan
21 november 2010
Volvo544special65 skrev:
BOLIN_ skrev:
Masquerade skrev:

Jag har åkt själv åkt 740, men ansåg inte ens då att den var vacker.
R12 är så ful att bara Rumänerna ville ha den (DACIA) men ack en sådan charmig bil, haft 3st samtidigt.
Det jag menar och håller med om att oavsett vad man åker eller åkt har man ändå rätten att tycka ngt är strykfult cool

5 111 Inlägg
21 november 2010
Helt riktigt.
Det är ju sällan man köper en bil enbart på utseendet (kan ju säga att när jag köpte en 740 för sisådär 100 år sedan så var utseendet ungefär det sista som avgjorde det köpet).

Den enda gången jag köpt en bil för att den var snygg så var det en Opel Rekord Coupé, -68 års....resten har jag köpt av andra skäl.

138 Inlägg
22 november 2010
Ricky skrev:
baca skrev:
Hur kan ni missa den otroligt fula Multiple
här för er som glömt. http://www.metricmind.com/images/fiat_mult.jpg

kan bara hålla med

Altså vadfan tännkte dom med när dom gjorde den bilen  :S kan ricktigt föreställa mig reklamen.."den ultiamata bilen för dig!,den är full med överaskningar såsom ratt! en kass motor! och sisst men minnst jätte små däck! och vi kan garantera att alla kollar på dig big_smile" hahaha flabbar såfort ja ser bilden xD

Självmord är det enda alternativet.

2 953 Inlägg
22 november 2010
Masquerade skrev:

men nu överdriver du, vill påpeka att din fiat e snuskigt ful faktiskt big_smile men så säger jag inte bara för du hackar ner på volvo å jag e en volvo älskare, kan hålla med om att 740is som är orginal e nå speciellt upphetsande men dom nya är ju inte så himmla fula

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Aldrig nöjd
804 Inlägg
22 november 2010
xorox_88 skrev:
Masquerade skrev:

men nu överdriver du

Det kan du såklart tycka, men jag håller inte med. Än idag hör 740 till det fulaste som skapats (tillsammans med 99%* av alla andra Volvo-modeller). Bonnestylad (finns ingenting annat när det gäller Volvo) eller ej så blir jag alltid lite illamående när de där rektangulära jäkla strålkastarna kryper fram i backspegeln.

http://www.carphoto.ch/72volvo145/86volvo740gl_006.jpg

C30 och S60 verkar dela samma fabrikskrockade plastfront med hemskt överdimensionerade strålkastare och smaklösa former. Detta medan XC90 ser ut som en avdankad japansk skräp-SUV från tidigt 90-tal - vilket iallafall lever upp till körupplevelsen.

Precis som man verkar gjort med 740 (låtit en 7-åring designa bilen) så verkar man nu ha gått till en 10-åring som fått måla upp ett gäng tragiska/absurda koncept som sedan gått till produktion. Jag avskyr det.

Så nej, jag överdriver inte mina åsikter. Att du inte håller med är en annan sak. tongue

*Undantaget är givetvis P1800 (1961)
Senast redigerat av Masquerade (22 november 2010)

Livet är för kort för att äga Volvo.

1 215 Inlägg
22 november 2010
jag är alltså den enda på hela g.org som tycker 740 ser helt okey ut? :o

Nej, jag köpte inte 740 bara för att det är en 740 utan för att den va värd sitt pris och jag ville ha en bil.

Jag håller helt med om att det inte är okey med "feta kjolar" osv. Men original add-on ser jag inget fel i så länge plåten ej dryper av rost.

740 <90 frontarna blir man i och för sig rädd för..

ont: ford KA som många har sagt är inte så nice att titta på sad
Senast redigerat av Pavva (22 november 2010)

Oseriösa modifieringar som utförts på ett seriöst sätt &#9829;

2 763 Inlägg
22 november 2010
Pavva skrev:

Nej, jag köpte inte 740 bara för att det är en 740 utan för att den va värd sitt pris och jag ville ha en bil.

Jag håller helt med om att det inte är okey med "feta kjolar" osv. Men original add-on ser jag inget fel i så länge plåten ej dryper av rost.

Nej du är inte den ändå, jag gör också det smile

Volvo - For Life

138 Inlägg
22 november 2010
gillar inte presis volvo alls förutom amazon och dom nya jeepmodellerna, sätter min bara i en ful volvo om ja måste smile

Självmord är det enda alternativet.

53 Inlägg
22 november 2010
BOLIN_ skrev:
Pavva skrev:

jag håller med er pöjkar big_smile

2 763 Inlägg
22 november 2010
be-bobz skrev:
BOLIN_ skrev:
Pavva skrev:

Gött big_smile

Volvo - For Life

53 Inlägg
22 november 2010
BOLIN_ skrev:
be-bobz skrev:
BOLIN_ skrev:

Gött big_smile

volvo for life big_smile

2 763 Inlägg
22 november 2010
be-bobz skrev:
BOLIN_ skrev:
be-bobz skrev:

Gött big_smile

volvo for life big_smile

Kommer bara att köra Volvo cool

Volvo - For Life

53 Inlägg
22 november 2010
BOLIN_ skrev:
be-bobz skrev:
BOLIN_ skrev:

Gött big_smile

volvo for life big_smile

Kommer bara att köra Volvo cool

samma här big_smile

1 215 Inlägg
22 november 2010
hehe jag var inte den enda (lättad wink )

men volvo 480 ser lite väl japansk ut?

53 Inlägg
22 november 2010
Pavva skrev:

den ser lite knasig ut hmm

1 215 Inlägg
22 november 2010
be-bobz skrev:
Pavva skrev:

jo men jag hittade en som såg ganska okey ut den också tongue

http://www.zatzy.com/attachments/projekt/9228d1122296617-b18_a-volvo-480-turbo-proj-side4801.jpg

2 763 Inlägg
22 november 2010
be-bobz skrev:
Pavva skrev:

Volvo 480 är ju ball big_smile

Volvo - For Life

Sök